Spelrum
| Giraffen | 50 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 26 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 119 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-08 11:42 | |
![]() | ? Vad är det som tydligen får övervägande av jordens befolkning att betala och köpa fram artister som säljer sig näck och åmandes i dess videos och framträdanden på scen??? Vad är problemet hos dess människor som älskar att tjuvkika..kolla in och köpa detta så att säga?? Vad är det som saknas i köparnas och dess tittares tillvaro egentligen??? Undrar vad alla dessa människor sedan ska trösta sig med,när allt detta nått sin kulmen!!? Alltså..när är allt är gjort och går att göra på scen och dess framträdanden??? Dessa såkallade artister är inga stjärnor för mig iaf. I min känsla så har de blottat allt som går att blotta sig med..och tjänar en massa pengar på detta,och är säkert själv jävligt avtrubbade!! och detta stöttat och köps av då människor som själv bara lever i nån slags bubbla,eller för stunden,och skiter i vilka signaler detta ger för samhället i övrigt, och vad dessa stöttar om vad som ska hyllas till skyarna för människor att se på.?? Så vad jag vill säga är att alla som känner igen sig med att aaahh.. nu måste jag in och kika på den där sexiga videon eller bilden eller framträdandet just för det avklädda stuket..är också delaktig till att få artister att klä av sig ännumer..och skapar också hela samhället efter detta på ett negativt sätt.. -Sex och intimt visuellt i livet äär viktigt..Men..? Min åsikt är att såndana artister borde rent ut sagt förbjudas..! Eller hör alla ni andra här på betapet till den skaran som stöttar detta och tycker att de är dessa stjärnor som får ert liv att snurra på på ett fröjdsamt sätt? eller??? | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-10-08 11:44 | |
![]() | Krossa patriarkatet - problem löst. | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-08 11:56 | |
![]() | Glömde tillägga att: för mig är dessa såkallade ``STJÄRNOR´´!! Inga stjärnor för mig.. Utan mer personer som råkar ha en bra röst och för stunden säljer heela sin kropp för dyra pengar, som då i min känsla och åsikt består av en stor 0:a av typ av person och artist i kropp och själ.. Eftersom dessa artister som nyttjar detta då de vet att det finns de som betalar för detta.. Och som då också är stora 0:or för mig! | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-08 11:59 | |
![]() | Ja..de är väl så att 0:or söker sig till 0:or..de är väl därför världen ser ut som den gör, då avgörande av världens befolkning betalar för detta? | |
| kajix | 2013-10-08 12:01 | |
![]() | du saknar helt enkelt förmåga till empati. vi är många sådana här på betapet. ingen fara alltså. tråden kan stängas. | |
| Måns_E | 2013-10-08 12:04 | |
![]() | Så om man sjunger bra och samtidigt är sexuellt utmanande så är man automatiskt diskvalificerad? Sex säljer väl, som det brukar heta? | |
| Megaherz | 2013-10-08 12:15 | |
![]() | Bryr mig väldigt lite om kändisar. Om de vill suga av en hammare - be my guest. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-10-08 12:21 | |
![]() | Ser inget fel i att vara snygg, sexig och utmanande i videos. Vadan denna moralpanik? Äh! Hade kanske gjort samma sak själv som snygg 20-åring med sång- och skådespelarbegåvning. ;) | |
| Bitte - Administratör | 2013-10-08 12:26 | |
![]() | * Sätt en tydlig rubrik. är väl ett bra tips, för vem vet vad man vill diskutera med ett ? Sedan att i klä sig en roll som artist / kändis är väl en sak , vem tror att de är likadana i sitt privatliv Bitte | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-08 12:31 | |
![]() | Ja ok? ni får stå för ert ord och vad ni tycker är vettigt och bra.. ! Men som jag tidigare nämnde så stöttar jag absolut inte dessa videos och framträdanden! Om ni har svårt för att se summan av kardemumman av att sånt hyllas till skyarna?och dessutom betalas stora pengar för detta? så är det er ensak! | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-08 12:31 | |
![]() | Jag köper väldigt sällan musik, så jag kan inte räknas med som en del av den stora massan som stöttar dessa artister. Ändå ser jag inget fel i att klä sig som man vill, åma omkring på scenen och slicka rent golvet efteråt. Visst kan det se jäkligt löjligt ut ibland och visst blir jag trött på att ingen verkar inse att det kan finnas andra varianter, men överlag skiter jag högakningsfullt i hur de framställer sig på scenen eller i videos. Det är ju som sagt deras image och som Bitte sa; vem tror att de är likadana i sina privatliv? Angående att de inte är stjärnor för dig; det finns stjärnor och så finns det stjärnor. | |
| kajix | 2013-10-08 12:33 | |
![]() | nämn nägra stjärnor själv så får vi se... | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-08 12:37 | |
![]() | Bitte? Att sätta ett ? som rubrik är väl det enklaste och mest intressanta..just för att ingen vet vad som står bakom ett ?.. Presis? Ett enkelt frågetecken är väl just ett exempel på hur nyfiken människan kan vara.. vill ju veta mer så att säga.. vad ligger bakom detta enkla ? | |
| Mollee2 - Ej medlem längre | 2013-10-08 12:38 | |
![]() | xxxANxxx, alltså, du får nog respektera att en del inte tycker som du? Personligen så har även jag svårt för de ytliga ideal som våra barn exponeras för. Artisterna får väl göra vad de vill, dock så bör man som ansvarig vuxen påminna barnen om att det som är viktigt inte sitter i utseendet eller i sin sexuella framförhållning. | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-08 12:47 | |
![]() | Om vi nu tar det senaste popalstret som nu hyllas till skyarna:Miley.Cyrus! Så måste jag säga att just den tjejen är den första jag känner har nåt innanför mössan! såå jävulskt skärpt..iiingen slår henne på käften i att tala för sig överhuvudtaget.. och verkar heller inte vara någon drogare..vilket direkt syns på ögonen och sättet att både tala för sig och utstrålningnen. Men jävligt tråkigt att hon tycker att hon måste häpna världen som hon då tydligen gjort med att klä av sig för att tjäna storhackan.. Så där sjönk hon i min känsla tyvärr.. | |
| le-lou | 2013-10-08 12:52 | |
![]() | Ojoj. Sicken moralpanik ca 20 år försent el nåt. Sabrina, Samantha Fox, nån? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-08 12:56 | |
![]() | Om man tar just det exemplet du valt så är det väl inte konstigt alls att hon väljer att bryta mot sin tidigare stil på ett sådant vis? Helyllestilen var ett krav från Disney och hon vill bli bedömd för sig själv och inte den produkt företaget skapade. Hon har rökt marijuana i flera år och trivs bra med det, enligt henne själv i en intervju med en av de större tidningarna i USA. Bara så du vet. Jag håller däremot med om att flickan är oerhört skärpt. Hon har lanserat sig själv på ett makalöst sätt, är en sann artist med stora kunskaper och talang inom sång, dans, skådespeleri, kan spela ett eller till och med flera instrument och skriver många av sina låtar själv. Hon har med hjälp av familj och managers/revisorer fixat fantastiska kontrakt och gjort investeringar som gör henne till en av de tio förmögnaste människorna inom underhållningsbranschen och hon älskar verkligen det hon gör. Jag tror inte hon bryr sig om hur hon ter sig i dina ögon. Hennes agenda är större än så. Hon försöker finna sig själv. Att det sedan sker genom att gå från extrem till extrem känns mer som en sen tonårsrevolt. | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-10-08 12:58 | |
![]() | Måns? Ja..sex säljer tydligen.Men eftersom du och då många fler också verkar köpa den ideen med att artister ska köra på den linjen? så undrar jag hur mkt. det rycker i brallorna när de gjort sina likadana framträdanden och videos under några år till? | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-08 12:58 | |
![]() | Förresten, hon har varit en av de bäst betalda barnskådespelarna i flera år, hennes skivor har sålt som smör i solsken sedan hon var tretton år och hon anses vara den yngsta, mest framgångsrika artisten någonsin. Rent ekonomiskt alltså. Hon slängde knappast kläderna för att tjäna mer pengar. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-10-08 12:59 | |
![]() | Hmmm. Glömde tillägga att allt detta skedde då hon fortfarande hade helylleimagen och således kläderna på. | |