Spelrum
| Giraffen | 30 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 004 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hfranke | 2013-11-04 09:55 | |
![]() | Detta är en chattråd (nr 19) Äntligen! En helt ny tråd som bara väntar på att fyllas med chattande och tjattrande. Go for it darlings! | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-04 10:18 | |
![]() | Vad roligt, hfranke, att du fick starta nr 19 :) Lite ensamt än så länge, men de har väl fullt upp såhär på måndag förmiddag och hittar snart hit. | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2013-11-04 10:23 | |
![]() | Oj! Ännu en ny, vad roligt! Hej på er :) | |
| pink ribbon - Ej medlem längre | 2013-11-04 10:36 | |
![]() | "Nederbördsområdena avlöser varandra". Är det november, eller? Vad har ni för väder? | |
| A W K - Ej medlem längre | 2013-11-04 11:12 | |
![]() | Morrn morrn! | |
| Challe_B - Ej medlem längre | 2013-11-04 11:37 | |
![]() | synd att det inte är 8 grader kallare så hade vi haft snö istället för det här skiten | |
| hfranke | 2013-11-04 12:36 | |
![]() | Eller 8 grader varmare, det hade jag nog uppskattat mer. Fast det blir ju fel det med. Jag ser fram mot snön, det är mysigt och blir ljust och trevligt tycker jag. | |
| fulsnack | 2013-11-04 13:31 | |
![]() | Glädjer mig åt en ny chattråd! | |
| Lill-IT | 2013-11-04 18:06 | |
![]() | Hej raringar. <3 Ny fin tråd.. Och vackra Vita har ny bild..<3 | |
| hfranke | 2013-11-04 18:18 | |
![]() | Hej Lill, och ni andra också förstås! Tvättmaskinen går för fullt, och att springa upp och ner i källaren blir mitt största och enda projekt denna kväll. Tröttheten efter en lång helg med jobb tog ut sim rätt i eftermiddags, ringde jobbets it-support och var dryg. Förlåt... Jag sa att om vuxna män var rädda för att komma till vår avdelning för att hämta en dator som varit felanmäld sen i juni så kan dom bara säga det så kommer vi med den själva... Effekt direkt. Det kommer en ny dator på onsdag. Jag sa MÖJLIGEN nåt om att dom med sitt beteende äventyrar rättssäkerheten... | |
| Lill-IT | 2013-11-04 18:19 | |
![]() | Haha.. Bara möjligen, va? ;) | |
| mönjelilja - Ej medlem längre | 2013-11-04 18:25 | |
![]() | Var de apmän, hfranke? | |
| corlini | 2013-11-04 18:30 | |
![]() | Ahhh, jag gillar hfrankes sätt att ta tag i saker. tyckte det kommit in väldigt lite pengar i månadsskiftet, kunderna brukar ju betala direkt annars... vad har det tagit åt dem? nåt fel på banken? osv såg nyss jag glömt skicka iväg fakturorna. | |
| hfranke | 2013-11-04 19:14 | |
![]() | Han var en apman i början. Sen hörde han MÖJLIGEN att jag var något irriterad, och när han fick klart för sig att det gått över fyra månader och 5 telefonsamtal, så blev han tyst och sa: Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Jag ber om ursäkt för att ni drabbats av vårt slarv. Då klämde jag till med ett möjligen något isigt : Jag förutsätter att DU ser till att det här ordnar sig. Min arbetskamrat Anders sa att han inte ville att jag skulle tala till honom med det tonfallet nån gång. Det var tydligen inte helt ljuvt och vänligt... Sen drack jag kaffe och blev snäll igen :) | |
| corlini | 2013-11-04 19:24 | |
![]() | jag minns en gång för ett par år sedan när jag frågade en leverantör om denne möjligtvis kunde vara så vänlig att berätta om sin diagnos så jag lättare kunde förstå honom. han blev inte jätteglad, men jag förklarade sakligt och pedagogiskt för honom att helt friska individer omöjligtvis skulle agera eller resonera som honom men det är inget att skämmas över, det blir lätt tokigt när man inte är öppen med sina handikapp i samröre med andra. sen bytte jag leverantör. än idag kan min man dra upp detta och skratta gott åt mig och mitt humör. | |
| hfranke | 2013-11-04 20:12 | |
![]() | Haha, gud vad roligt!! Otroligt skönt när man får till det och kan vara sådär bitsk. | |
| LadySol - Ej medlem längre | 2013-11-04 20:12 | |
![]() | Haha. Det verkar gå troll i det där möjligen. Förra helgen frågade jag en kille om han möjligen var utvecklingsstörd för om han inte var det kunde han sluta bete sig som sådan eftersom de utvecklingsstörda skämdes över honom... | |
| hfranke | 2013-11-04 20:16 | |
![]() | Heja solen! Bra sagt, och sjukt roligt! | |
| Lillstölla | 2013-11-04 20:18 | |
![]() | Hej på er! Jahopp, jag tackade rätt nyligen en kille på ett företag och sa att han hade varit ungefär lika hjälpsam som ett plåster skulle vara för en cancerpatient. | |
| hfranke | 2013-11-04 20:20 | |
![]() | Jag tror vi har material för en ny tråd, Din bästa förolämpning mot apmän vi råkat ut för ;) | |