Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 18 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 12:00 | |
![]() | Reklam för Radiosnuskgubbe? Ok.. ? Nu gör äckelgubben Gert.Fylking allt han kan med sin egenintalade Reklam på Radio för att sälja sina snuskiga och äckliga underbälteshistorier? Personligen så har jag Aldrig tyckt att Underbälteshistorier el. Skämt gällande ämnet är nåt som får en att skratta!!? Och Just Gert.Fylkings Underbälteshumor är oftast Rakt på?? Och det finns deffinitivt inget skoj i detta enligt mitt tycke iaf.! Bara rent av osmakligt!!! Eftersom Gert.Fylking i dagarna kört på intensivt med sin reklam om hans då enligt han själv omtyckta pangpåkhistorier i ämnet från då mer än 100.000 människor i landet??? Så kan man ju Undra vilken kategori av människor som då gillar hans då ``OFTAST´´ pang på snusk??? Och just pga. hans val av så ingående historier om sex och våra könsdelar som han lägger ut på ett såå.. jävla osmakligt sätt??? Så kan man ju bara Undra? Har inte Radio nåt annat vettigt och mkt. trevligare att fylla ut radiotiden med ut till oss lyssnare? Såna där äckelgubbar som Gert.Fylking kan ha sina historier för sig själv eller öppna nån egen sajt där han får förgylla tiden för de som saknar hans historier? Han behöver fan inte uppta plats på bästa sändningstid med sina jävla äckel-underbälteshumor då även yngre och barn också lyssnar?? Men de fattar väl inte den där gubbsjuka snuskgubben!!?? Jag tycker Radioutbudet börjar spåra ut mer och mer? Det finns | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 12:03 | |
![]() | Jag tycker Radioutbudet börjar spåra ut mer och mer?? Finns även vanliga såkallade barnprogram som verkar ha fått värsta nojan i sitt sätt att framföra budskapet till yngre och barn?? Tror väl fan att ungdomar och barn inte fattar vad som tillslut är rätt eller orätt här i samhället?? | |
| Järnröret | 2013-12-20 14:20 | |
![]() | Vilket virrvarr av obegriplig och innehållslös text. God Jul! | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 14:31 | |
![]() | Järnröret? okej? du tycker de? Men de får du tycka.. ordet är fritt!! | |
| le-lou | 2013-12-20 14:35 | |
![]() | Skriv till radion och klaga? | |
| Rödpeppar - Ej medlem längre | 2013-12-20 14:45 | |
![]() | xDiamondx: hmm, länge sen sist va..... | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 15:26 | |
![]() | Har nu lyssnat lite mer noga på denna reklam Gert.fylking gör för sina underbälteshistorier som folk enligt han verkar efterlysa? Och hör nu att han säger att de med intresse för hans historier kan gå in på rixfm:s sajt och lyssna in dessa? Men de är väl bara för att han ska kolla intresse? Och visar det sig att ett större intresse finns, så har han väl för avsikt att försöka starta upp ett eget program eller nåt som ska innehålla hans humor?? För han har ju dragit dessa vitsar tidigare under sin betalda arbets tid. Så gladare än han blir väl ingen om han dessutom får betalt för att lägga ut sina historier! -Varför jag skapade denna tråd om detta ämne här på betapet.. som vilket annat som helst samtalsforum där man också tar upp olika ämnen just för att få ut budskapet om vad man anser, och också få höra andras åsikter ang. det aktuella upptagna ämnet så att säga? de är väl så samtalsforum funkar , eller??? Och visst? Jag är rätt bra på att kontakta det aktuella företaget som bedriver och svarar för utbud på både radio och tv, men även andra offisiella företag! Det har jag redan gjort flera ggr.. så de är jag inte främmande/ el. bangen för om nån trodde de? Utan de är ju för att på ett sånt här forum t.ex. få höra andra människors åsikter, just för att det är så intressant att få en liten vink om vad människor anser om t.ex. detta ämne? | |
| Minta | 2013-12-20 15:31 | |
![]() | Hm. Jätteintressant. | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2013-12-20 15:31 | |
![]() | jag anser att det är rätt ointressant. Gert Fylking får väl dra fräckisar om han vill och om folk vill lyssna så får dom väl det. Om någon av parterna tröttnar så dör konceptet ganska snart, men eftersom det inte tycks ha inträffat ännu så är hans projekt än så länge en framgång. | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 15:53 | |
![]() | Ja.. bara jag slipper lyssna på Gert.Fylking så är jag iaf. nöjd! | |
| amper sand - Ej medlem längre | 2013-12-20 15:59 | |
![]() | Hur svårt är det att låta bli att lyssna? | |
| le-lou | 2013-12-20 16:05 | |
![]() | Nu måste jag lyssna och höra hur illa Gert är | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 16:10 | |
![]() | amper sand? Inte svårt alls! så länge de inte mitt vad det är bryter för reklam i ett program och det plötsligt dyker in en som Gert.Fylking med sin reklam! man hinner inte på så få sekunder snabbt skruva ner volymen då! Får väl byta radiokanal då? Men hursomhelst? Så har det mer och mer börjat balla ur i utbudet på de tidigare lyssningsbara stationerna.. Jag tycker det börjar likna mer och mer ett slaskigt gäng som ska låtsas vara radiopratare.. Sitter där och upptar lön för att lägga ut en massa skit och intetsägande budskap till lyssnarna!! Beteer sig som om de nästan skulle va påverkade av nåt ibland? Så jävla slaskiga och ibland inteligensbefriade utlägg!! | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 16:14 | |
![]() | Vem som helst verkar numer kunna få jobb på både Radio och TV.. Och som inte alls passar att överhuvudtaget yttra sig i Radio,eller visa sig i t.ex TV! | |
| Bitte - Administratör | 2013-12-20 16:14 | |
![]() | Det är för det som man/jag inte lyssnar på reklamradio kanaler , bättre att lyssna på de vanliga P 1,2,3 och 4 Bitte | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 16:15 | |
![]() | Som en jävla urballad lekstuga i både radio och TV... | |
| mrperfect | 2013-12-20 16:30 | |
![]() | Ja många av hans historier är smaklösa, hela han är vulgariteten personifierad. | |
| hfranke | 2013-12-20 16:37 | |
![]() | Å andra sidan var väl boken (böckerna) "Gerts fredagsfräckisar" en försäljningssucce för ett par år sen, så det är väl vad folket gillar? | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 16:50 | |
![]() | hfranke? ja.. tyvärr så finns det tydligen personer som faller för såna billiga och inteligensbefriandeunderb ätetshistorier!? | |
| xDiamondx - Ej medlem längre | 2013-12-20 16:51 | |
![]() | mrperfect? jag håller fullständigt med dig! | |