Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 295 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-04-20 00:17 | |
![]() | Ni som gillar Michel.Jacksson :) Hittade en lång konsert med Michel.Jacksson, som jag sitter & lyssnar på just nu :) Så är ni Michel.Jacksson diggare? :) Så kolla in denna långa show han gör, om ni nu inte redan sett denna konsert från Danmark? :) Och såklart lika otroligt bra och farchinerande som vanligt och som han alltid vart :) Och jag tror han har fått med de flesta låtar han gjort genom tiderna i denna show. :) www.youtube.com/watc...aM ZBerFc1I | |
| Gunilla _ | 2014-04-20 00:49 | |
![]() | Har aldrig varit nåt MJ-fan, gillar kanske fyra-fem låtar. Skulle aldrig fixa en hel konsert... | |
| Tindris | 2014-04-20 02:23 | |
![]() | Vem gillar inte king of pop? var på Historykoncerten, bra från början till slut..synd att ett sånt geni gick ur tiden. | |
| Tindris | 2014-04-20 02:24 | |
![]() | ..alldeles för tidigt.. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2014-04-20 07:39 | |
![]() | För mig är han bäst har en unge uppkallad efter honom,synd att han blev dödad | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2014-04-20 09:55 | |
![]() | dödad? | |
| Gr3en - Ej medlem längre | 2014-04-20 09:56 | |
![]() | oj sorry jag vet inte varför men jag fick för mig att vi pratade om elvis. | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-04-21 17:02 | |
![]() | Gr3en: ja.. Elvis vill jag också nämna som en av de största artisterna i mitt tycke.. Så de blir 3st :) | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-04-21 17:05 | |
![]() | Gunilla? Skoj att du kikade in på denna tråd :) Men inte för att enbart säga att inte Michel.jacksson hör till dina favoriter. Därför valde jag rubriken på denna öppnade tråd med att: NI...som gillar M.J ;) | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-04-21 17:12 | |
![]() | Gr3en: ja.. det har talats om att M.J kan ha blivit mördad! Men om det framkommit någon riktig fakta om hur det ligger till med detta? Det vet jag faktiskt inte? :-/ | |
| Gunilla _ | 2014-04-21 18:19 | |
![]() | Real-one; jag tycker att dina trådar brukar vara väldigt lustiga, det var därför jag kikade in. Ursäkta att jag tog fasta på din fråga "Så är ni Michel.Jacksson diggare?" istället för rubriken :D | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-04-21 20:34 | |
![]() | Gunilla: tack för din förklaring, jättefyndigt :) ;) | |
| hfranke | 2014-04-21 21:04 | |
![]() | Vadå fyndigt? Gunilla gjorde väl precis det vi alltid blir tillsagda att göra, nämligen svara på/ge åsikt om frågan som ställs, inte kommentera rubriken, såvida den inte innehåller frågan. Jag tycker Michael Jackson var en helt ok artist, men hans livsföring var helt sjuk. Skulle inte lägga pengar på en konsert om han levde och inte köpa nån skiva heller, men visst sjunger jag med på radion. | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-04-21 23:28 | |
![]() | hfranke: så sant:) jättesuperfyndigt..och bra att du förklarar :) ;) | |
| Porla - Ej medlem längre | 2014-04-22 15:35 | |
![]() | real. Ja, det stämmer definitivt. Men dom sabbar ju dessutom varje chans till att få igång ett nytt diskussionsämne. Nästan alla nya trådar börjar handla om stavfel och annat skit. Om man tycker stavning är viktigare än innehållet borde man läsa SAOL.:) Din diskussion om Jackson blev det inte mycket av. :) Låtarna han har gjort är helt klart bra men det är svårt att frigöra sig ifrån skriverierna om pedofili när man hör och ser honom. Det krockar lite i hjärnan på mig på nåt sätt. | |
| Real-one - Ej medlem längre | 2014-04-22 16:31 | |
![]() | Porla: Ang. detta med att det sentomsider uppdagades om att Michael.Jackson ingått pedofilhandlingar? Känns såklart riktigt osmakligt att höra. :( Men..? den största delen av Michael.Jacksons totala karriär i hans liv var innan det uppdagades om hans pedofilism,och som sent i karriären nådde den svenska publiken iaf.? Och självklart stöttar jag personligen inte pedofilism. Men hursomhelst så har allt inom musik och dans som Michael,Jackson gjort varit helt otroligt..han var unik inom de området..Och har ju just därför också hänfört miljoner människor världen över... Så också jag. | |
| Porla - Ej medlem längre | 2014-04-22 17:01 | |
![]() | Real. Oavsett pedofili grejen så har han satt många spår i musikvärlden. Inte bara när det gäller musiken utan även när det gäller dansen. | |
| kajix | 2014-04-22 17:55 | |
![]() | Pedofilianklagelserna ligger på väldigt lös grund dessutom. | |
| Lotta_37 | 2014-04-22 20:41 | |
![]() | I love Michael <3 | |
| Porla - Ej medlem längre | 2014-04-22 20:57 | |
![]() | medmera. Tycker du att ditt sista inlägg är ett exempel på perfekt svenska? | |