Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 45 |
Mobilspel
| Pågående | 18 065 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Hick ticks | 2007-01-03 15:56 | |
![]() | Gjorde jag nåt fel? Mötte en ganska vresig person nyssen. Verkade vanlig först men blev snabbt arg för jag la ett ord som kunde bli knepigt att fortsätta på. Vi fortsatte att spela och hon fortsatte sitt negativa tjat om att jag kunde lagt så och så. Undrar bara om ni har några kommentarer så att jag inte är helt ute och cyklar. En vuxen människa ska väl kunna ta det eller? Gjorde jag nåt fel? | |
| Tigertassar | 2007-01-03 16:03 | |
![]() | Du gjorde nog inget fel. Den du mötte var nog bara en dålig förlorare. Du får lägga vad du vill. | |
| Hick ticks | 2007-01-03 16:07 | |
![]() | Känns bra att ha en på sin sida iallafall :) Tack tigertassar. | |
| Femmy | 2007-01-03 16:07 | |
![]() | Låter mycket bekant! Men, jag skrattade då bara för mig själv, och gav personen helt sonika rejält med spö! :) | |
| Hick ticks | 2007-01-03 16:20 | |
![]() | Ja, alla människor tänker ju för sig själva. Men att säga sakerna rätt ut är ju hundra gånger värre... | |
| Maybach | 2007-01-03 20:46 | |
![]() | Har hänt mig många gånger med. Att motståndaren blivit näst intill arg pga ordval etc. Men jag kan även hålla med om att det ibland kan vara irriterande då motståndaren lägger något som totalblockerar eller nästan förstör spelet. Men så kanske inte läget var här. | |
| Jarmis | 2007-01-03 20:53 | |
![]() | Helt ärligt, Hick ticks. TRODDE du verkligen att DU gjort något fel, eller ville du bara helt enkelt ha lite medhåll och medkänsla? | |
| Sombatic | 2007-01-03 22:24 | |
![]() | man får ta en del skit när man spelar men så möter man nästa motståndare som är hur trevlig somhelst oavsett om den vinner eller förlorar så är man på gott humör igen!!!! ....eller!? | |
| Järnröret | 2007-01-03 22:46 | |
![]() | Du gjorde helt klart fel. Att du inte skäms. | |
| Merko | 2007-01-03 22:48 | |
![]() | Spelet gar val ut pa att vinna, inte pa att ge motstandaren mojlighet att lagga en massa fina ord. | |
| Hick ticks | 2007-01-04 13:42 | |
![]() | Jag lade ju det som var bäst för mig... Jag gav inte henne lägen precis, om det ger er nåra svar? | |
| KillerCow | 2007-01-04 13:51 | |
![]() | Asch, strunt i det. Jag har ingen koll på hur ofta min motpart lagt nått på ett sätt som nästintill omöjliggör vidare buyynad där. Visst kan man bli irriterande, men varför? Orka hålla på, det är ett spel, spela klart, börja nytt .. Det är ett spel, ha kul, le om din motpart inte klarar av spelets natur, shit happens ;) | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-01-05 11:26 | |
![]() | Har också mött en sån...en övervakare som vart sur för att jag la på et visst sätt och alltså "stängde" vissa ställen.... Hon kunde inte lägga på 3x ord.... men hon la ju inte själv så att JAG kunde lägga på 3x ord.... Strunta i det!! | |
| ingson | 2007-01-05 11:35 | |
![]() | Nästan alla mina motståndare lägger ord som gör det så svårt och jäkligt som möjligt för mig. Men i min enfald tror jag att spelet till stor del går ut på det. | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-01-05 12:11 | |
![]() | Brukar i allmänhet skita i va folk skriver under spel, i synnerhet när de gnäller o har sig. | |
| Angelica85_ | 2007-01-06 04:30 | |
![]() | Det finns så många otrevliga spelare här, förstår inte varför man spelar om man inte kan ta motgångar. Spelade nyss mot en tjej som blev skitsur när jag rullade och påstod att hon öppnat åt mig, fast det redan fanns ett annat ställe jag kunde lägga på. Så hon sade " din tur att bjuda till lite nästa gång" Andra saker som hon sade var " du inte lagt något som gynnar mig " Hon verkar inte ha förstått spelet. Jag sade åt henne att jag tycker hon är otrevlig och att det inte hjälper att vara det men då sade hon att jag också var det.Hon hade mer tid kvar en mig och när jag sade att det var ett taktikspel så sade hon " ok jag har 6 minuter på mig hoppas att du har tid att vänta." Väldigt omogen. Ursäkta mitt långa inlägg men jag var tvungen bli av med irritationen hon gav mig. | |
| dinodog | 2007-01-06 09:49 | |
![]() | Jag spelade med en som tyckte att eftersom jag hade så mycket mer poäng än vederbörade. Så skulle jag passa eller bara lägga korta ord som hö dö osv. Allt för att vederbörade skulle ha en chans att komma ikapp. Det hörde till god ton tyckte personen dessutom *S*. | |
| Korv kiosk - Ej medlem längre | 2007-01-06 12:19 | |
![]() | Jag märker iallafall, precis som du angelica, att det finns en hel del otrevliga personer. Hoppas dom förstår att det är inte så man beter sig på spelplanen. | |
| huultsfred - Ej medlem längre | 2007-01-06 12:26 | |
![]() | här är en trevlig dam... bubblare.se/brak_i_k...l_ gatukok/ | |
| Ivan | 2007-01-07 00:04 | |
![]() | Jag lade *NEGER en gång, vilket ledde till rabalder. Kanske är ett ofint ord men giltigt är det. | |