Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 19 126 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mouche - Administratör | 2007-03-19 20:45 | |
![]() | Är det Kärlek när....? När ens hjärta liksom "hoppar" i bröstet när man ser på Objektet i fråga? När man längtar och längtar efter att få hålla i, ta på, bli ett med....? När man blir stolt som en tupp när någon annan tittar och beundrar? Så känner jag nämligen när jag ser på min Harley Davidson.... =) Har Ni någon/några (materiella) saker ni tycker riktigt mycket om och som ni är stolt över att äga? Mouche | |
| lelou - Ej medlem längre | 2007-03-19 21:26 | |
![]() | men M.....för bövelen.nu är det dags att dejta för din del. :) | |
| tildus71 - Ej medlem längre | 2007-03-19 21:36 | |
![]() | ja alltså låt inte så där när nån dam hör på... då lär den där hd åka åt fanderns... jag menar jisses.... man kan bli sotis för mindre...*muttrar* men visst finns det prylar jag älskar men inte sååå mycket.. | |
| Mouche - Administratör | 2007-03-19 21:52 | |
![]() | Men erkänn att Titeln drog ögonen till sig? Ljudet, känslan, kraften, farten, kompisarna...underbart ju! =) Mouche | |
| ordsvall - Ej medlem längre | 2007-03-19 22:16 | |
![]() | mm... allt som rör sig på HD är lite intressantare, det är sant... jag är inte där riktigt än men en vacker dag... | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2007-03-19 22:27 | |
![]() | Här tror man att man ska få tala om hur riktig kärlek känns och så handlar det om materiella saker!! *fnyser*.. Pyttsan, typikst karlar att sätta sånt före oss brudar. Varma, kramgoa, ömsinta och ljuvligt doftande kvinnor måste slå en frustande, stenhård, luktande och dyr i drift HD ?? Eller?? =) | |
| -Laphroaig - Ej medlem längre | 2007-03-19 22:44 | |
![]() | Det finns nog en hel del kvinnor som också är stenhårda, frustande (kanske tom luktande?) och dyra i drift!? Jag känner att jag med detta inlägg målat in mig själv i ett inte allt för attraktivt hörn...även om jag kan försöka bedyra för alla betapetare att jag själv GIVETVIS inte passar in i ngn av ovanstående beskrivningar :D Men det får det vara värt. | |
| lelou - Ej medlem längre | 2007-03-19 22:52 | |
![]() | men annars får jag säga att det är precis så man känner , det du beskriver Mouche, när det är kärlek:) | |
| Mouche - Administratör | 2007-03-19 22:52 | |
![]() | ...Knuffar med en uttråkad suck ner HD:n i ett lerigt dike och slår istället armarna om myran_64 och kramar om denna varma goa ömsinta kvinna.. =) Mouche *skrattar* | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-03-19 23:10 | |
![]() | Min Mac. Jag bokstavligen ryser av välbehag när jag startar den och längtar efter den om nätterna. Den figurerar även i min drömmar då och då. Samma gäller min iPod och mina väskor, och min skinnrock och mina stövlar. Mums. | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-03-19 23:13 | |
![]() | Mouche! Min kärlek är säsongsbetonad. Men nog är jag förälskad när jag slår en ren träff med min Mizuno-driver! 290 meter ren lyckokänsla! | |
| Basta - Ej medlem längre | 2007-03-19 23:16 | |
![]() | Känns det inte tungt att älska något som Lasse Berghagen har mellan benen. | |
| Imsevimsan | 2007-03-20 08:56 | |
![]() | Mouche: Känner igen den känslan som du pratar om... Dock genom att se på min man... När han ser på sin Kawasaki!!! :) Han går på nålar nu och bara väntar på att det ska bli sådant vägföre (och temperatur) så att han kan ta fram sin älskling ur garaget. Han putsar och fejar och polerar och provstartar. Och kär i den... Ja det är han! :) Min man har även en tröja som han är väldigt nöjd över. Den har texten: "The more I learn about women, the more I love my motorcycle" (Tro nu bara inte att han inte älskar mej för den skull) Imsevimsan | |
| Vigdir | 2007-03-20 10:09 | |
![]() | Mouche! Jag förstår dig!!! Hundraprocentigt. Äger ingen hoj själv nu (ekonomi och barn och sånt...), men om jag hade en... Och en HD till på köpet. Själv har jag en ljuvlig läderbrigantin som jag känner ungefär detsamma för. Med vildsvinsklövar på axlarna. Det ni, det är vackert. (Och för er som undrar är brigantin alltså en sorts rustning). | |
| sarlina | 2007-03-20 10:24 | |
![]() | Det är märkligt hur vi alla kan ha så intensiva relationer till materiella ting att de yttrar sig som ren passion. Är det för att just dessa ting förmedlar en övertygelse om att man trots allt är något som man vill vara? Riddaren på HD:n, bäraren av stans häftigaste stövlar, hon med den skitsnygga skinnrocken? När det gäller män och deras förbluffande kärlek till allt som går fort, brummar, osar och samtidigt glittrar är denna passion säkert starkt knuten till testosteronberoende strukturer i centrala nervsystemet. Antagligen finns där en ännu oupptäckt liten brrr-brrr-brrr-lob, med en specifik förbindelse till lukthjärnans bensinavdelning occh talrika kopplingar till lustcentrum. | |
| Mouche - Administratör | 2007-03-20 10:48 | |
![]() | Om man får tro din beskrivning så kan du ju gå till dig själv och fråga dig de sakerna Sarlina.. Du är ju en karl själv efter vad jag kan förstå? Och.. *skrattar*...när jag sitter på min HD är jag definitivt ingen Riddare...då är jag endast och allenast Mouche som har kul med sina polare och njuter friheten. Platsen bakom mig är ledig för en provtur förresten...så hoppa upp och prova själv vet jag! =) Mouche | |
| sarlina | 2007-03-20 11:32 | |
![]() | Saker som bullrar, luktar och går fort har inte längre någon lockelse för mig -dom har haft det men inte så att jag haft något passionerat förhållande till dem. Jag äger däremot en liten handskriven bok där en man som hette Johannes Lechius skrivit upp allt sitt vetande - astronomi, historia, mytologi,geometri, allt. Den är till övervägande delen skriven på latin, med minimal spindelvävstunn skrivstil, egenhändigt illustrerad, påbörjad "Die XXII Septembris. Ao MDCCXXII, alltså 22:e september 1722. Den boken älskar jag, skamlöst och passionerat, fläckig och ful och oändligen svårläst men underbar. Jag lägger inte alls någon slags någon negativ värdering i mitt konstaterande att det verkar vara en stark manlig övervikt för "tekniska" passioner. Och ingen riddare??? - vad gjorde väl riddare om inte hade kul med sina polare och njöt av friheten? | |
| Miss_jk | 2007-03-20 12:29 | |
![]() | Min söta lilla nalle "Lalla" som jag haft sen jag föddes. | |
| Mouche - Administratör | 2007-03-20 14:12 | |
![]() | DEN boken väckte verkligen mitt boksamlarintresse Sarlina. Vilken dyrgrip! Underbart! Är den inbunden? Färgen? Har du lyckats tyda den helt? Spännande ju.... Jag har en Bibel, skriven på den klassiska Grekiska som användes ungefärligen vid den tid då många av händelserna i boken sägs ha utspelats, från tidigt 1700-tal...och en latinsk version av något nyare dato...bland andra "bokliga personliga dyrgripar"! =) Mouche | |
| KillerCow | 2007-03-20 15:15 | |
![]() | Kawasaki - ninja - drömmen .. Vilken MC som helst - kommer ihåg när mina föräldrars bekanta fick köra mig med sina HD o andra MCs till bonden fö att köpa färsk mjölk. Deras fel att jag gillar MC o tattueringar också tror jag. Med 11 är man ganska lättpåverkat ;D O fina böcker - mums. Har ni också den där känslan av att "den där boken - ingen annan har förstått den som jag gör nu" .. Just med såna speciella böcker kan jag få en liten måhända vrickat relation :D Om man få tro mina vänner o familj kan jag få det med allt möjligt :D | |