Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 18 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jinx8 | 2007-04-18 07:17 | |
![]() | Bärbar dator, tips önskas Håller på och söker bärbar dator bl a till stugsemestern och vill gärna ha tips. Absolut viktigast är att den ska väga under 2 kilo. Sen bör den ha en batteritid på 3 timmar (har bara solceller på landet). Nåt slags internetmodem som funkar där i skogen skulle vara bra. Prestanda är inte speciellt viktigt eftersom jag mest ska arbeta med ordbehandling. Har sett att Dell har en som uppfyller allt detta som kostar ca 15000 (latitude 420), vill gärna betala mindre. Just det en grej till. Den ska vara tyst, ingen brummande högsljudd fläkt. | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-04-18 09:26 | |
![]() | store.apple.com/Appl...OX v/5.?p=0 | |
| OneW | 2007-04-18 14:54 | |
![]() | www.zepto.se/Shop/No...bo oks.aspx | |
| OneW | 2007-04-18 14:55 | |
![]() | sen finns ju alltid www.inrego.se/ om man har skralt i kassan och inte har dom högsta kraven. Jag har köpt barnens bärbara där och dom funkar perfekt för en 10 åring oh 12 åring. | |
| Zmul | 2007-04-18 15:33 | |
![]() | tjackade min på pc city en packard bell för 8 lax. 2giga herts eller va det heter..kanon dator | |
| Faderullan | 2007-04-18 16:32 | |
![]() | på www.zave.se finns det många bäbara små datorer till bra pris. de är begagnade, fast ofta kommer de från olika företag som inte behöver dem och självklart är de återställda och allting. plus att jag tror att de har en policy att datorerna inte är äldre än nio månader... | |
| ekorre70 | 2007-04-18 21:31 | |
![]() | dyr som stryk men ack så fin den är min lilla flybook, 1,1 kg med mobilt bredband. Tips om du har någon annan som betalar.. | |
| diana_s | 2007-04-20 00:12 | |
![]() | vilket kanontips på bra sida att handla grejer på, Faderullan..... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-04-20 09:13 | |
![]() | Köpte min hos Webhallen. En hp... Har en riktigt billig dator, men det märks inte på det jag använder den till. Jag surfar (spelar Betapet NATURLIGTVIS, läser Aftonbladet och andra sidor), skriver och sparar olika dokument, mejlar, är inne på Universitetets hemsida och på min sida där, mejlar från den sidan..... Ja, jag kan inte komma på mer, men jag har inte märkt några som helst problem med hastighet, utseende, bild el. dyl. Inte heller har fläkten något högt ljud... Har USBingång till extern mus om jag vill (kanske standard?)Lite andra nätverksgrejer och CD/DVD-RW och en plats för nåt kort... (fatta vad teknisk jag är!!!!!)Batteri som går att ta bort (jättebra att "spara" på batteriet när man kopplar in datorn i väggen) 5000 pix kostade denna med frakt och allt!... kan dock väga mer än 2 kilo... | |
| Megaherz | 2010-12-06 10:17 | |
![]() | Är duktig och återanvänder en tråd: Jag behöver en ny laptop som främst kommer användas för att spelas med. Vad är det man behöver då? Mycket RAM och bra grafikkort? (Vad räknas som mycket RAM och bra grafikkort?) Prisklass 6000-7000 typ | |
| vildman | 2010-12-06 10:21 | |
![]() | Om du ska spela spel som är grafiska så är det svårt att få så värst bra prestanda för spel i en laptop överhuvudtaget och i den prisklassen i synnerhet... Tror du behöver specificera vad du ska spela för typ av spel för att vi ska kunna ha en sportslig att hjälpa till :-) | |
| le-lou | 2010-12-06 10:22 | |
![]() | varning för hp:datorer. har bara haft elände med dem, plus sämsta kundsupport ever. | |
| vildman | 2010-12-06 10:22 | |
![]() | Det kanske är beta vi pratar om :-) Då ska vi kunna fixa det. | |
| le-lou | 2010-12-06 10:23 | |
![]() | Mega - vad är det för typ av spel? Inte betapet eh ? :D do tell! Jag har en laptop som jag spelar mycket med, ville ha bra grafikkort framförallt och den bästa spelbara laptopen jag kunde hitta inom den prisklassen jag hade råd med. | |
| le-lou | 2010-12-06 10:23 | |
![]() | (pratar inte om betapet nu :P) | |
| Megaherz | 2010-12-06 10:24 | |
![]() | vildman: min förra dator kostade 6500 och funkade jättebra (tills den gick sönder såklart :) ) Spelar spel som Oblivion, The Witcher, Civilization | |
| vildman | 2010-12-06 10:24 | |
![]() | Bara för att vara besvärlig så har jag ganska god erfarenhet av HP:s datorer och service, så det handlar väl som vanligt om lite tur... | |
| Megaherz | 2010-12-06 10:27 | |
![]() | www.netonnet.se/art/...30 03/#tabs Den här klassas ju som speldator. Är det något att ha? | |
| vildman | 2010-12-06 10:27 | |
![]() | Ok. Då är det inte dom värsta skjuta pang, pang spelen som kräver extrem grafik skulle jag tro. (Det där är väl lite strategiaktiga spel?) Vad har du mer för önskemål då? Stor/Liten? Är batteritid viktigt? (Relativt sett alltså, man vill ju alltid ha allt förstås ;-) | |
| Tess 08 | 2010-12-06 10:31 | |
![]() | Har kvar min dator som jag skrev om 2007 :) Samma hp och den funkar än! Inga bekymmer förrän nu på slutet när batteriet inte är detsamma som det var när datorn var ny samt lite småpill... Funderar ändå på en ny laptop :) | |