Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 39 |
Mobilspel
| Pågående | 19 516 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| China Doll | 2007-05-09 22:37 | |
![]() | Vad läser du för tillfället? Ge gärna en liten kommentar om boken:-) Jag kämpar med James Joyces "Finnegans Wake". Oj oj oj (#_#) | |
| två bakelser | 2007-05-09 22:54 | |
![]() | Historikern av Elizabeth Kostova 625 sidor, puh! Har precis börjat så jag vet inte riktigt vad jag tycker om den än. | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2007-05-09 22:57 | |
![]() | alla dennis lehane i rad, sen blev det ett oprövat kort: lee child, oj. fastnade, köpte alla. kommentar: helt enkelt väldigt bra, man fastnar fort för karaktärerna, spännande. väl uttänkt story. deckar/thriller pocket. | |
| Stepe543 | 2007-05-09 23:16 | |
![]() | Betapets forum. Massor med roliga fakta och konstiga insinuationer. Otroligt läsvärt. | |
| Stepe543 | 2007-05-09 23:22 | |
![]() | Nä, men jag läser Lars Ericson Wolkes "Stockholms Blodbad". Väldigt intressant med gott om bakrundsfakta och intressanta resonemang. Ger en lite annorlunda och delvis ny bakgrund till en viktig händelse i den svenska historien. | |
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-05-09 23:28 | |
![]() | Djävulsstjärnan av Jo Nesbo och saol13 | |
| Lillråttan | 2007-05-09 23:33 | |
![]() | Liksom Stepe läser jag Betapets Forum. Funderar på att doktorera på Den sociala interaktionen i viruell verklighet. Men snart kommer Stieg Larssons tredje, då ska jag läsa den. | |
| sarlina | 2007-05-09 23:35 | |
![]() | Alf Henrikson "Biblisk historia" gamla testamentet, fylld av lärdom och lätt som en sommarsky. Ack, denne makalöse underbare lärdomsgigant, poet och människa - när axlar någon den manteln?? | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2007-05-10 01:03 | |
![]() | Just nu läser jag för det mesta en ockult spänningsroman av Dean Koontz (eller hu r det nu stavas)... Annars föredrar jag Hexikon(!) , samt en myriad av olika hemsidor beroende på humöret för stunden. | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2007-05-10 01:04 | |
![]() | Jay McInerneys "Bright Lights, Big City". ja, jag gillar ju böcker om desillusionerade människor. den har börjat bra. mer än så kan jag väl inte säga än. många härligt syrliga karameller i stil med: "Clara has a mind like a steel mousetrap and a heart like a twelve-minute egg" | |
| Perpersa - Ej medlem längre | 2007-05-10 01:09 | |
![]() | Just det ja, O-Zone läser jag också, för andra gången, ett hett tips! :D | |
| Miss_jk | 2007-05-10 08:23 | |
![]() | Röda Vita Rosen. Vem som skrivit den kommer jag inte ihåg... | |
| smurvlan | 2007-05-10 08:34 | |
![]() | Jag läser serien av Dave Pelzer.. pojken som kallades det och dom ni vet.. är på näst sista nu! | |
| snorklan | 2007-05-10 08:39 | |
![]() | Vanishing acts av Jodi Picoult.. Fastnade för henne när jag läste Allt för min syster | |
| falafelibröd | 2007-05-10 08:44 | |
![]() | Jag läser "Liftarens guide till galaxen". Har inte läst den förut eftersom så många tjatat på mig om hur braaaaa den är, har av den anledningen dragit mig för den boken, ungefär som när filmen "amelie från monmatre" kom. Kunde inte se den filmen förrän i år. Den var ju förstås så bra som det sades. Hur som helst, nu läser jag Liftaren...Jag tycker att den är jättebra hittills, och jag småfnissar åt något på varje sida. | |
| Brittson | 2007-05-10 09:08 | |
![]() | Hehe, jag har också svårt för sånt som det tjatas om att det ska vara så bra. Filmen Liftarens guide... tycker jag dessutom är urdålig (boken ska ju iofs vara bättre, men ändå). Nu läser jag Ulf Lundells Jack, som jag snodde från pappa för någon vecka sen. Det är ju sånt man ska ha läst... Den är helt ok, skön livsstil för det mesta! | |
| beaca | 2007-05-10 09:09 | |
![]() | Jag läser just nu Vackra flickors lott, tredje boken i Alexander McCall Smiths böcker om Damernas detektivbyrå. Det är inga vanliga deckare, utan mysiga på nåt sätt. De får mig faktiskt att vilja åka till södra Afrika (böckerna utspelar sig i Botswana). | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-05-10 09:11 | |
![]() | Läser studentlitteratur och orkar inte med "vanliga" böcker. Svaret här är alltså Illustrerad farmakologi 1 och 2.... | |
| Vigdir | 2007-05-10 10:13 | |
![]() | Destionation Unknown, Agatha Christie Fyren (som ljudbok), PD James Alster (också ljudbok), Claes Eriksson Kära Ester, om kvinnor och kvinnorollen i den kristna teologin Hmmm... det var väl allt just nu... Tror jag, jag har alltid minst tre böcker på gång samtidigt. Sarlina: Ja, Alf Henrikssons böcker är verkligt suveräna, läste nyligen om Pytheas resa till Thule. | |
| y not | 2007-05-10 10:15 | |
![]() | Den som vässar vargars tänder Carina Rydberg | |