Spelrum
Giraffen2
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående18 205

Forumkategorier

Användare Inlägg  
monk - Administratör2007-05-17 15:12
Antal inlägg: 2379

Betapet på IDG's lista..
Det här var ju lite kul att läsa ;)

www.idg.se/2.1085/1.10813 2

Äppelkatten - Ej medlem längre2007-05-17 15:14
Antal inlägg: 1290

Klockrent! Vi ÄLSKAR beta, ska ni veta!

"Och vi finner många anledningar att återvända. Här råder en synnerligen trevlig atmosfär och det är överlag väldigt socialt och personligt." Haha, det där me våran atmosfär...

Gunilla N - Ej medlem längre2007-05-17 15:29
Antal inlägg: 9562

Socialt och personligt, javisst. Ibland lite bitskt, vänner emellan *s*
Överlag är Beta bara sååååå trevligt!

I'm totally hooked!

Dyslekso2007-05-17 16:03
Antal inlägg: 8945

De känner uppenbarligen inte till de svåra psykiska trauman som många åsamkats här på betapet. Jag tänker bl a på de som drabbas av den blinda grymhet som ibland manifesteras i oaktlåtenhet att tacka för match, tacka för god match när man inte borde, o s v.

Gunilla N - Ej medlem längre2007-05-17 16:08

Nejnejnejnej - inte nå fler inlägg om detta trams!! Plz!!!

Dyslekso2007-05-17 16:11
Antal inlägg: 8945

Haha...ok.

skåldå - Ej medlem längre2007-05-17 16:18
Antal inlägg: 521

underbart monk:)
weeeee heja betapet:)

Zizzi2007-05-17 16:22
Antal inlägg: 866

Jaha, så var det dags för lite ironi då. Och ironi får man väl inte bli arg eller ledsen över, eller? Det är ju så skämtsagt sagt.

Jag blir lite fundersam.
Det är många som klagar här på Betapet, men alla som klagar får inte ett drev efter sig, det är underligt?
Jag såg t ex att MickE blev irriterad över att någon anklagade honom för att använda fuskprogram. Det blev inte ironiska kommentarer och hetsjakt på honom för det. Det var bara att klaga på.
Jag startade en tråd där jag tog illa vid mig för att jag tyckte att motspelarna var hånfulla när de tackade för GOD match när de hade vunnit överlägset och DET, det var något som jag tydligen inte fick bli irriterad över?
Finns det någon oskriven lag här som talar om VAD man får bli irriterad över?
Att raljera och göra ner folk är tydligen helt ok, huvudsaken att man får några råflabb så spelar det kanske ingen roll vilka man sårar, eller?

Knevert - Ej medlem längre2007-05-17 16:33
Antal inlägg: 805

Herregud inte konstigt folk går på dej, Du gnäller ju hela tiden. För att hålla sej till ämnet av tråden grattis betapeteam!

Knevert - Ej medlem längre2007-05-17 16:34

Det är en väldigt stor skillnad att bli sur över att folk tacka för god match än att bli sur av att bli anklagad för fusk, Det första är ju idiotiskt.

skåldå - Ej medlem längre2007-05-17 16:43
Antal inlägg: 521

dessutom är det betydligt fler som inte klagar på betapet än de få som gör det. Bara det att de som klagar hörs desto mer medans de som inte klagar spelar på å är glada å nöjda!

som sagt kul med ett sånt positivt gensvar. Den reporten måste vara klipsk som såg att antal spelare som faktiskt inte klagar alls är fler än de som gnäller här.

säger det igen HEJA BETAPET - i mina ögon världens BÄSTA site oavsett tfm...!

Zizzi2007-05-17 16:49

Det är ju din åsikt, Knevert. Men å´andra sidan så väger inte din åsikt så tungt hos mig.

Jag klagar väldigt sällan, ge mig exempel på mitt "klagande" då, Knevert. Det är ju väldigt lätt att säga "du gnäller hela tiden" men inte komma med bevis på det. Sen så är det ju så, att det som du (och några andra) kallar för gnäll, är kanske bara saker som folk vill ha förklaring på, inget annat.

Gunilla N - Ej medlem längre2007-05-17 16:54

Nu har den här trevliga tråden blivit ännu en "klaga-på" och "gnäll-" tråd. Sköt det privat eller i nån av de redan befintliga trök-trådarna!

Heja Betapet!

Knevert - Ej medlem längre2007-05-17 16:56

www.betapet.com/inde...am p;page=0

Hela denna tråden är ett ypperligt exempel på ditt gnäll när du nu krävde det.

Knevert - Ej medlem längre2007-05-17 16:57

Betapetskaparna kanske kan skapa en helt ny sida bara för gnällspikarna förslagsvis www.gnällapet.se

Zizzi2007-05-17 17:05

Jaha, Knevert, så den tråden visar ju tydligt att jag ALLTID "gnäller" *asg*. Mitt tips till dig blir att du slår upp ordet alltid.
Och till dig, Gunilla, kan jag ju bara säga att det var ju din så "skojsamma" rad: "Ibland lite bitskt, vänner emellan *s*", där iaf jag tolkade att du menade tjafs som kan bli mellan spelarna, samt Dyslekso´s inlägg som förde tråden bort från ursprungsämnet, så vad gnäller du på.

Lalita2007-05-17 17:08
Antal inlägg: 362

Uhm, kan inte denna tråd stängas nu. Tror inte att Monk var ute efter en "gnälldiskussion" när han lade upp den. Betapet är superbt, (nåt annat kan man inte säga), men precis som i den riktiga världen, kan konflikter uppstå.

Zizzi2007-05-17 17:10

Ojdå...såg att Knevert skrev "hela tiden" och inte "alltid", men du kan ju slå upp båda. Sen så kan du, Gunilla och Dyslekso gå en kurs i "Vänligt bemötande av människor" eller någon annan uppförande-kurs.

Äppelkatten - Ej medlem längre2007-05-17 17:18
Antal inlägg: 1290

Kom igen folks, nu när vi är typ med på IDG så kan vi ju inte hålla på och tjafsa och grejer.

Imaginos - Ej medlem längre2007-05-17 17:22
Antal inlägg: 623

Äääh, lite tjafs och gnäll överlever nog sajten. So rock on!

Och så vill jag passa på att gratulera Betapets skapare och dess administratörer till ett synnerligen väl utfört arbete.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?