Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 18 190 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-05-20 06:06 | |
![]() | Hyllningstråd till Jagularen Jagularen denna gigant bland giganter förtjänar en speciell hyllningstråd. Ingen människa har mer integritet eller humor än denna man, Men vissa människor vill förtrycka denna sista utpost för demokrati och rättvisa. Låt bli vår Jagular låt han springa fritt som den praktfulla mannen han är! Skäms på er som vill stänga hans väg och förtrycka hans ord, SKÄMS! /Knevert | |
| tuta | 2007-05-20 07:15 | |
![]() | håller med dej knevert. varav hyllar jag hyllar jaggan med en liten dikt. åh, jaggan, du var visst en liten huligan. fanns ingen annan än dej, du var orginel, men dock ingen kriminel. du kunde jämt bjuda på ett skämt, och från många munnar hördes ett skratt o ett flämt. en likadan som du finns inte, du e lika orginell som en jultomte. för sablar den som bannade vår jagular måste vara ett måndagsexemplar. // tuta | |
| Förföljt Får - Ej medlem längre | 2007-05-20 08:40 | |
![]() | Byt ut alla Björn mot James och musik mot scrabble så slipper jag krångla, det är tanken som räknas. Björn Afzelius ger genom sin musik det stöd, den kraft, som går vidare via hans publik. Han har tänt oss ett ljus, och han håller det vid liv, för att visa att han, trots fysisk död, inte gått sin sista strid. Björn Afzelius ger oss hopp, men också tröst, och, om han anser att vi förtjänar det, tänder Två ljus i vår Höst. Men han ställer krav på vårt mod och vår konsekvens, och på vår trofasthet mot dom ideal han haft när ljuset tänts. | |
| y not | 2007-05-20 09:26 | |
![]() | Var är Jagularen? Vad har hänt? vilka är de rädda? | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-05-20 10:30 | |
![]() | En fin människa och vän är han. Framför allt en känslig person. Onda krafter har gjort honom illa nu. Ont ska med ont fördrivas. Må den prisade uppstå. /Mu | |
| Lillråttan | 2007-05-20 10:33 | |
![]() | Vad har hänt? | |
| korvfru - Ej medlem längre | 2007-05-20 10:59 | |
![]() | Är det här nånting väldigt internt eller? Jag förstår inte vem Jagularen är. | |
| Bindgalen - Ej medlem längre | 2007-05-20 11:59 | |
![]() | korvfru det är en spelare som "förolyckades" under en fest i Giraffen igår. | |
| Lillråttan | 2007-05-20 12:04 | |
![]() | Jaha.... jag blev inte SÅ mycket klokare av det svaret, men kan väl ana vad det rör sej om. Ingen som vill vara tydlig? | |
| korvfru - Ej medlem längre | 2007-05-20 12:09 | |
![]() | Sitter ni och festar på betapet? :) | |
| Förföljt Får - Ej medlem längre | 2007-05-20 12:12 | |
![]() | har hänt | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-05-20 12:23 | |
![]() | Humor handlar om att verbalt gestalta olika ståndpunkter och inta positioner som kanske inte alltid är ens egna. En humorist kan inte förstås bokstavligt utan måste tolkas. Allt som kan tolkas kan tolkas fel. Humor är därför subversiv och inte omtyckt överallt och av alla. Jagularens humor är inte lika förfinad som min egen. Den är ganska grovt tillyxad skulle jag vilja säga. Min poäng är bara att bilan föll över en clown och inte en syndare. | |
| Knevert - Ej medlem längre | 2007-05-20 13:21 | |
![]() | Imorgon (Måndag 20 Maj) börjar en hungerstrejksaktion på Gustaf Adolfs torg här Göteborg till förmån för Jagularen, Alla ni frihetstörstande som stödjer vår sak är välkommna att stämma in i kören. Allt du behöver är en kedja och ett kättinglås. /Knevert - En medmänniska | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-05-20 13:43 | |
![]() | en undrar smått roat utan att veta vad som hänt har nånsin sånt här småfånigt hysteri hjälpt till? och är det så svårt att fatta att när man gör saker galet får man ta konsekvenserna fest eller ej.... populär person, eller ej... | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-05-20 13:59 | |
![]() | RIP Men asså, nu blir man ju så nyfiken - vem har sparat konversationen??? Måste ha varit en j-a fest om Jaggan numer är hädangången... | |
| skrabban | 2007-05-20 16:06 | |
![]() | Hej Vad har hänt med jagularen. Undrar om någon kan förklara i klartext. | |
| Maybach | 2007-05-20 16:07 | |
![]() | Skulle också vilja veta, | |
| IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-05-20 16:24 | |
![]() | SNYFT!!! VIF Jaggan! (Återkommer med en dikt då jag hunnit samla mig) | |
| Päls Får - Ej medlem längre | 2007-05-20 16:36 | |
![]() | Han finns iallafall kvar på www.sylvester.se/ så allt hopp är inte ute | |
| y not | 2007-05-20 17:04 | |
![]() | får får får? många är det i vart fall. | |