Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade49
Mobilspel
Pågående19 298

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Frk Fårticka - Ej medlem längre2007-05-26 21:28
Antal inlägg: 180

Kärlek över nätet...?
Vad jag har förstått så finns det många här på Betapet som har hittat kärleken via nätet. HUR har ni burit er åt för att få det att funka IRL så småningom? Går det verkligen överhuvudtaget? Och hur vet man att man törs satsa på "honom/henne" som lixom bara finns "i en dator"??

Undrar en småkär Smålandstjej som tacksamt mottar tips...

Juliya - Ej medlem längre2007-05-26 21:35
Antal inlägg: 53

En del gillar Cyp-sex och nöjer sig med det .Vissa träffas och det känns bra . Oh då är lyckan där .
Enkelt .

illiterate - Ej medlem längre2007-05-26 22:04
Antal inlägg: 6521

Har väl inte något konkret tips annat än att inte ta livet för allvarligt, och komma ihåg att det man ångrar i efterhand oftast inte är sådant man gjort, utan sådant man inte vågat göra. Vågar du inte satsa på henne, så kan du i alla fall bjuda på en puss, det kan vara nog så trevligt.

sarlina2007-05-26 23:02
Antal inlägg: 1035

Spindeln på nätet
fann en passande partner
och åt upp honom

illiterate - Ej medlem längre2007-05-26 23:05

En dikt tillägnad Armin Meiwes?

mamman - Ej medlem längre2007-05-26 23:58
Antal inlägg: 6379

Det är en haiku

Knevert - Ej medlem längre2007-05-27 00:06
Antal inlägg: 805

En haiku är väl en dikt, Orka märka ord.

mamman - Ej medlem längre2007-05-27 00:10

Det jag syftade på var att det finns en tråd med haiku på ordlekar... jag var inte ute efter att märka ord. Den var dock fin!

blue_moon2007-05-27 01:12
Antal inlägg: 9713

Spindelmannen går ett grymt öde till mötes. När han har gjort sin plikt blir han uppäten av honan...

illiterate - Ej medlem längre2007-05-27 01:14

Måste du avslöja handlngen innan man sett filmen på bio? :(

illiterate - Ej medlem längre2007-05-27 01:21

För övrigt kan jag tänka mig att det hela bygger på ett missförstånd av uttrycket "du är så snygg att jag vill äta upp dig" då spindlar ju inte är kända för att excellera med språkkunskaper utan tolkar orden bokstavligt utan att lägga någon större mening i dem, annat än att skilja på huvudrubriker och fetstil, samt analysera ordfrekvensen för utmärkande ord.

blue_moon2007-05-27 04:05
Antal inlägg: 9713

Adekvat signal
livsviktigt för kärlekskrank
spindel på nätet

illiterate - Ej medlem längre2007-05-27 04:46

För övrigt tycker jag att frågan förtjänar att omformuleras för att illustrera hur uppenbart svaret är. ;)

Vad jag har förstått så finns det många här på Betapet som har hittat arbete via nätet. HUR har ni burit er åt för att få det att funka IRL så småningom? Går det verkligen överhuvudtaget? Och hur vet man att man törs satsa på "företaget" som lixom bara finns "i en dator"??

Vad jag har förstått så finns det många här på Betapet som har hittat lägenhet via nätet. HUR har ni burit er åt för att få det att funka IRL så småningom? Går det verkligen överhuvudtaget? Och hur vet man att man törs satsa på "lägenheten" som lixom bara finns "i en dator"??

Vad jag har förstått så finns det ett fåtal här på Betapet som har hittat kärleken via krogragg. HUR har ni burit er åt för att få det att funka IRL så småningom? Går det verkligen överhuvudtaget? Och hur vet man att man törs satsa på "honom/henne" som lixom bara finns "i en bar"??

Vad jag har förstått så finns det många här på Betapet som har hittat kärleken via sinnesintryck. HUR har ni burit er åt för att få det att funka IRL så småningom? Går det verkligen överhuvudtaget? Och hur vet man att man törs satsa på "honom/henne" som lixom bara finns "i ens minnen av vad man fått för sinnesintryck under sitt liv"??

Det borde väl sätta saker i lite proportion i alla fall.

myran_64 - Ej medlem längre2007-05-27 08:29
Antal inlägg: 3157

Visst kan man få det att fungera! Det beror ju mycket på vad man har för krav, vilka ovanor man kan stå ut med, vad man själv har för ovanor osv =)

Min vän letade och letade överallt, på krogen och där han jobbar (i kassan på en affär=många tjejkunder) men han hittade ingen. Till sist satte han in en annons på en sida och fick en del svar. En visade sig vara en tjej i kvarteret bredvid hans!! Nu är dom sambo och himla kära, så visst finns det hopp!

Miss_jk2007-05-27 09:47
Antal inlägg: 8941

Jag "hittade" min prins på nätet. Vi har vart tillsammans i över tre år nu. Förlovade oss i somras. Chattade i typ ett år, pratade i telefon i ett halvår och till sist så träffades vi i samband med en match. Klickade direkt och funkar huuuur bra som helst! Tror på fullaste allvar att jag är den lyckligaste tjejen på jorden... =)

i96_sos - Ej medlem längre2007-05-27 12:28
Antal inlägg: 108

Miss_jk, det är väl ingen vågad gissning att det är en Djurgårdare ;)

myran_64 - Ej medlem längre2007-05-27 13:30
Antal inlägg: 3157

Åh, så vacker!!! *hjärtat dunkar fort*...............

*himlar med ögonen* *blinkar frenetiskt*.. *dreglar* *slickar lite på skärmen*..
Åhhh, i96_sos, kaaaaaan inte vi träffas över nätet??? snälla?? Du ser ut som min drömprins ska se ut....*S*

mamman - Ej medlem längre2007-05-27 13:35

Ursäkta mej, men tänker du, myran, på hur många barn som kan komma in och läsa detta!?!?!? Halvporr i ord!!!
;-D

Miss_jk2007-05-27 20:53
Antal inlägg: 8941

myran_64: Avis!? Desperat!?

I96_sos:
Jo, det är en djurgårdare! =D

i96_sos - Ej medlem längre2007-05-27 21:38
Antal inlägg: 108

Hrmph!!?! Vadå desperat!? Hur ska jag ta den passningen? *asg*

Hursomhelst: TACK söta myran_64, jag skickar en virtuell kram tillbaka (^_^). Fast utöver att jag inte är tillgänglig (för mer än lite Beta-lirande, vilket iofs är en form av "nät-träff") så är jag inte längre så hård som jag ser ut (jfr mesen matss) ;D

Och Miss_jk, du måste ju vara varje aktiv Djurgårds-supporters dröm! En tuff o söt tjej som hänger med på både hemma- och bortamatcherna. Det är väl t o m nästan så att Knevert skulle konvertera *s*. Själv brände jag dock min sista Bajen-halsduk redan på 1980-talet (och fick se Farsta polisstation från insidan efter det).

Visar sida: 1 2 3 4 5
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?