Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 54 |
Mobilspel
| Pågående | 19 606 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-09-05 16:03 | |
![]() | Dagens Guillou! Jag älskar att störa mig på Guillous förbaskat platta uttalanden. Senast om Stieg Larsson (som jag iofs är ingen fan av men ändå): www.aftonbladet.se/b...e7 05891.ab Fler? :D | |
| Nunnan Green - Ej medlem längre | 2007-09-05 16:09 | |
![]() | Törs man fråga varför Äppelkatten stör sig på en sån maskulin och attraktiv MAN som Jan Guillou? Man ska inte lyssna på såna män, utan bara titta och njuta!!! Mmmmm!!! Har för övrigt alltid undrat ifall han köper sina flanellskjortor upprullade och i så fall i vilken affär? | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-09-05 16:14 | |
![]() | www.grosshandlarn.se/ is the place to buy! | |
| Nunnan Green - Ej medlem längre | 2007-09-05 16:16 | |
![]() | AHA, och jag som trodde det var IB-affären, men dom verkar inte ha någon webbshop-ännu. | |
| y not | 2007-09-05 18:29 | |
![]() | Har svårt att störa mig på Giullou även när jag som här inte håller med honom. Han är rakryggad. Han säger vad han tycker, och att han tycker om att säga det får man leva med.. Då finns det bra mycket större arslen som flöjlar i vinden som jag retar mig mer på. Jämför honom med Skytte tex för att ta två stora FiB-profiler. | |
| skogstorparn | 2007-09-05 18:48 | |
![]() | han gav raka svar på några enkla frågor..so what! | |
| Stepe543 | 2007-09-05 20:37 | |
![]() | Kan nog i ärligehetns namn hålla med Guillou i det mesta han säger. Hans kollumner är bland det mest läsbara i en annars ofattbart torftig nyhetstidning som AB. | |
| Dyslekso | 2007-09-05 21:08 | |
![]() | Tycker det är rätt kul att Herr Guilloutin håller sån järnkoll på hur många böcker han sålt. Tycker han ger ett oerhört självgott intryck, men får hålla med y not om att Skytte är värre. Jag har också funderat över vad hans polare, G W Persson, egentligen gör för jobb. Tror inte gubben orkar skriva sina böcker på fritiden, som han hävdar. Mycket riktigt får han också kritik av polisen för att han gör för lite i sin professur. | |
| Romans | 2007-09-05 21:12 | |
![]() | Guillou rules! :-) | |
| Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2007-09-05 21:27 | |
![]() | Guillou och särskilt GW Persson är Sveriges skönaste snubbar. Säger Guillou att Stig Larsson suger, då suger han. :-D | |
| Restetus | 2007-09-05 21:35 | |
![]() | Den gode GW vill inte vara sämre än sin (fd?) "polare". www.expressen.se/nyh...da -grunder | |
| sarlina | 2007-09-05 22:10 | |
![]() | Jag gillar Jan Guillou - visserligen tycker jag ibland att han skriver ungefär som om han höll pennan med bägge händer men han kan berätta en historia - hur många kan det? Han har en del gammelmodiga dygder som säkert kan störa en del men som kanske är ganska hållfasta i längden. Dit hör att ärligt säga vad man tycker utan hänsyn till vad som är lämpligt för dagen. | |
| sarlina | 2007-09-06 06:36 | |
![]() | Är det sant att Nunnan Green dejtar pastor Skytte?? | |
| Nunnan Green - Ej medlem längre | 2007-09-06 06:47 | |
![]() | Nej, men jag är däremot väldigt begeistrad i pastor Hannes Schyffert. Och det har absolut inget att göra med hans fysiska... ehum... tja, vad kallas det nu igen? www.youtube.com/watc..._z Xn5226xw | |
| Syrenflickan - Ej medlem längre | 2007-09-06 06:58 | |
![]() | Platt? | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2007-09-06 07:36 | |
![]() | Går ju inte att läsa nåt utav gubbens böcker - att skriva är inte samma som att hugga i sten, vilket han inte riktigt har fattat. Däremot har jag respekt för hans förmåga att tjäna cash, väcka smådebatter och hänga runt med sin kvinnliga motsvarighet - Marklund. | |
| lellemor | 2007-09-06 10:18 | |
![]() | Guillou är en av Sveriges bästa levande författare. | |
| y not | 2007-09-06 20:20 | |
![]() | Äppelkatten "Går ju inte att läsa nåt utav gubbens böcker - att skriva är inte samma som att hugga i sten, " Du glömde skriva att du inte kan läsa. Väldigt stor del av svenska folket kan och då gäller det såväl högbildade som låg. Dessutom har han en mycket god research vad gäller sina böcker och är även där lite kontroversiell som tex västgörttaskolan och arabernas inflytande i vår kultur som presenteras i Arn. Madam Terror är ju vbara så lysande i att få fram Aljaseera, och jag ser verkligen fram emot den nya.. Sen som påpekats är det lite komiskt att han håller så noga reda på hur mnånga böcker han fåt sålt jämfört med andra författare, men det tror jag inte han är ensam om. Och Självgod javiss. Men hellre det än Självond. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2007-09-06 21:13 | |
![]() | Håller med i Äppelkattens respekt... Annars tycker jag att han är dryg och klarar inte att få mothugg (i tex direktTV eller direktradio kan man höra det) det är håll med eller håll tyst som gäller. Då kan han bli riktigt irri... Jag tror också att han måste hävda sig så pass att han måste hålla koll på att han är poppis bland allmänheten... Detta är min personliga uppfattning! Som ni kanske ser är han inte en favvo.... | |
| Dyslekso | 2007-09-06 21:25 | |
![]() | Ett gammalt psykologiskt knep som brukar finnas i de flesta självhjälp-böcker: om du är nervös för att tala inför folk, tänk dig då att du står där framme naken framför en hel sal full av Jan Guillou-kloner. Det kan ha varit tvärtom, jag är inte säker. | |