Spelrum
Giraffen46
Krokodilen1
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
40
Inloggade88
Mobilspel
Pågående19 887

Forumkategorier

Användare Inlägg  
NylleRobin - Ej medlem längre2005-11-27 01:42
Antal inlägg: 173

Drömmannen v/s Drömkvinnan
Hur är er Drömman v/s Drömkvinna? Skriv nu bara hur er partner är utan önska helt fritt men ändå någorlunda realistiskt.

Mysthique2005-11-27 01:56
Antal inlägg: 162

Oj oj... Alltid lika kul o fantisera.. men hur nära IRL kommer man eg??
Men.. ja han ska va snäll, omtänksam, barnkär, stor humor, ska kunna dela nästan allt med en.. sysslor i hemmet eller fest spelar roll.. Men givet ska han ha sina egna kompisar o intressen. O tillåta att även jag har det.
(Givet ska han juh ÄLSKA Betapet lika mycket som jag! ;))

NylleRobin - Ej medlem längre2005-11-27 02:04

Min Drömkvinna

Till sättet: Föruom det där självklara som snäll, ärlig och så vidare ska hon vara målmedveten, verbal, trygg i sig själv med både bra självförtroende och självkännedom.

Intressen: Hon ska ha egna intressen, men det är viktigt att hon är intresserad av samhällsfrågor. Nästan lika viktigt, men det brukar ju höra ihop, att hon läser böcker av annan sort än "kärleksromaner". Jag föredrar sportiga tjejer så.

Utseendemässigt: Jag tycker att det är snyggast med mörka tjejer, 165 centimeter eller längre, ögonfärgen är inte viktig men glittrande ögon, tränad, små eller normalstora bröst.

Vidare så ska hon inte röka!

myran_64 - Ej medlem längre2005-11-27 02:57
Antal inlägg: 3157

vilka "krav" folk har!! =)
Säger det pling så gör det, sen kan personen i fråga se ut precis hur som helst, det är väl ändå inte utsidan ni ska älska utan den vackra insidan där eran "soulmate" gömmer sig? OM seda utsidan skulle råka vara lika vacker som insidan så är det väl bara att gratulera till det. Tänk på att även den mest vältränade och elastiska huden blir gammal och det är väl ändå det viktigaste.. som jag läst någon annanstans här inne: vill du bli gammal och fet med mig?? =)

NylleRobin - Ej medlem längre2005-11-27 03:00

Men du, den här tråden motsäger ju inte att vi älskar andra...Nu var det dock fråga om att man fick drömma helt fritt! Med andra ord hade jag kunnat ta med en mängd andra saker också.

Det har dessutom alltid varit så för mig att den tjej jag då är tillsammans med (i betydelsen har en kärleksrelation med) har varit den allra vackraste i mina ögon...sedan har hon ju någon gång blivit nerpetad från den tronen av nästa flickvän och så.

TomasLeonard2005-11-27 17:25
Antal inlägg: 1563

Hon ska vara snäll-men inte mesig
Ha humor-men vara eftertänksam
Intelligent-men ingen besserwisser
Sexig-utan att veta om det
Bra självförtroende-men inte egotrippad

Men framförallt skall hon kunna spela schack och Betapet med brillians!

eurythmech - Ej medlem längre2005-11-27 18:34
Antal inlägg: 567

Kanske sångerskan i bandet Amore

frökenIsberg2005-11-27 19:51
Antal inlägg: 3

Håller på att gå igenom en skillsmässa så jag tro inte på varken drömmkvinna eller drömmannen

eurythmech - Ej medlem längre2005-11-27 20:12

Behöver du en rebound man?

IMO - Ej medlem längre2005-11-27 20:32
Antal inlägg: 1766

oj, vilken fråga... har eg. bara ett enda krav: han ska vara intelligent! men sen gör det ju inget ifall han är trevlig, intresserad av matlagning och musik. heminredning tycker jag är trevligt så om han delar det intresset vore det ju trevligt. sen är jag ju en sån där ordnörd som inte bara gillar korsord och scrabble utan även fascineras av bokstävernas former, så om han förstår sig på och uppskattar riktig kalligrafi blir det plus, plus.

(nu blir nog den där army of lovers tjejjen lite putt, en gratis kontaktförmedling på nätet också...)

jo just ja, glömde det allra viktigaste: han MÅSTE ha HUMOR

Wonderwoman2005-11-27 21:32
Antal inlägg: 20

Hmmm...spontant känner jag att jag skulle vilja ha en man som är passionerad, gillar att prata mycket och om allt, har intressen (spelar ingen roll vilka), har humor och älskar mig mest av allt... finns det kanske någon sån här på betapet? :)

Rakbladsvass - Ej medlem längre2005-11-28 09:00
Antal inlägg: 105

Kvinnor tjattrar, män tiger.

IMO - Ej medlem längre2005-11-28 09:24

haha, då har du inte läst Flashbacks forum...

Vigdir2005-11-28 17:49
Antal inlägg: 3722

Rakbladsvass - du måste missat samtliga mina manliga vänner! För att inte tala om mina söta släktingar. Vissa av dem kan hålla tyst flera sekunder i sträck... Hävdar de!

Så wonderwoman - jag känner ett rätt stort antal söta gossar med de uppräknade kvaliteterna. Ska jag posta en?

Jakejoker2005-11-28 19:55
Antal inlägg: 358

eurythmec, jag behöver dig. går också genom en separation nu... rebound man, ja tack!

HumbleBug2005-11-28 23:46
Antal inlägg: 1836

Wonderwoman, får mannen ifråga vara gift?

eurythmech - Ej medlem längre2005-11-29 01:32

Jag finns alltid där för Jake.

MVH / Skedkungen

Ond tomte - Ej medlem längre2005-11-29 01:34
Antal inlägg: 13

Rakbladsvass har stor människokunskap, jag kan tillägga:

Kvinnor skrattar, män har humor.

IMO - Ej medlem längre2005-11-29 01:44

nu skrattar jag! tack!

eurythmech - Ej medlem längre2005-11-29 04:38

Ond tomte fick mig att tänka i banorna "Kvinnor skrattar, men har humor" vilket i sin tur föranledde tankar på den där gamla slagdängan med Niklas Strömstedt var det väl?

Flickor talar om kärleken...

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?