Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 7 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 19 697 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Morristown - Ej medlem längre | 2007-10-14 07:12 | |
![]() | Samma rate som Bror Mu När jag gick in och kollade topplistan för oss Betapet-nördar såg jag att jag har exakt samma rate som en viss Bror Mu. Nu vill jag ha råd från församlingen här. Ska jag vara glad? Ledsen? Eller vad sjutton ska jag vara? | |
| huggorm_12 - Ej medlem längre | 2007-10-14 07:59 | |
![]() | skaffa dig ett liv eller hitta på nån tråd som e intressant å skriva i. | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2007-10-14 09:56 | |
![]() | Så bra är han inte så jag skulle rycka på axlarna å ta en kaffe till.. | |
| nicke_bagare | 2007-10-14 09:58 | |
![]() | lol | |
| mammamu - Ej medlem längre | 2007-10-14 09:58 | |
![]() | Usch, det där såg så elakt ut så jag ångrar mig, förlåt lilla MU;D | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-10-14 10:36 | |
![]() | Har inte Bror Mu efterlyst mer psykningar och smädelser i en annan tråd, mamma? | |
| vulcan | 2007-10-14 10:52 | |
![]() | Right on target Mick! :) | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-10-14 11:06 | |
![]() | Eftersom jag redan står på piedestalen med beundrarskarorna samlade kan jag passa på att be om hjälp med ett intellektuellt problem. Jag ska laga lunch imorgon, vegetariskt, till 25 personer. Förstår om det låter som en mardröm, men det är tyvärr sant. Ifall någon har något ENKELT recept så är jag idel öra. Jag blir smått tårögd när jag tänker på det. Jag klarar ju inte ens av att göra en bedömning av hur mycket couscous eller pasta som går åt till 1 person. Nu ska jag köpa massa grönsaker och tillaga dom dessutom och... Ifall nån vill följa med mig till jobbet imorgon och hjälpa till så blir det gratis mat. | |
| Mick E - Ej medlem längre | 2007-10-14 11:09 | |
![]() | skit i veggotrendjagärsånyttigob ryrmigomkornaoallaandradj urmenäteräggändåoch fiskiblandkanske. Helstekt gris ala Per Morberg. | |
| Lillråttan | 2007-10-14 11:10 | |
![]() | Ärtsoppa utan fläsk. Alternativt fransk löksoppa. Lätt att laga. Gott, billigt och mättande. Bröd till, lite sallad och något gott pålägg. Och Morris: att ha samma rate som Bror Mu är inte relaterat till någon känslomässig variabel. Därav din vilsenhet. | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-10-14 11:36 | |
![]() | Det finns ingen annan utväg - jag blir tvungen att ringa mamma. | |
| skåldå - Ej medlem längre | 2007-10-14 12:02 | |
![]() | :D äh strunta i morsan även om hon kan allt! köp tio paket vegkorv och ex antal bröd till, ketchup å senap.... sätt korven påkokning, alternativt stekning enkelt, o bra även om vegkorv smakar lera... | |
| le-lou | 2007-10-14 12:45 | |
![]() | Bror mu, gör pasta med tomatsås. (En spec. variant av Pasta al`arrabiata)Enkelt och skitgott. Receptet är på 2 personer så du får köra lite basic matematik innan. Koka spagetti. 2 pers. 1 hackad lök. I röd Chili. I burk krossade tomater. Tomatpurè. (3-4 kläm på en tub) Strösocker. Svartpeppar. Salt. Balsamvinäger. Parmesan eller pecorino. Fräs hackad gul lök och hackad röd chili i olivolja. I med krossade tomater. Tomatpurè. en större nypa socker. Svartpeppar, salt. Låt puttra i hop. I med en liten skvätt balsamvinäger på slutet. Riv parmesan eller pecorino-ost. Ha i lite av den osten i såsen, resten strör du ovanpå när du serverar. | |
| le-lou | 2007-10-14 12:48 | |
![]() | tillägg: Med en sallad på tomat, gurka, salladslök, färsk bladpersilja och paprika (riven fetaost, olja, vinäger) till, så blir du kung bland veggosarna. | |
| eloffe | 2007-10-14 15:06 | |
![]() | jag tycker att vi har glidit ifrån ämnet lite. skulle inte den här tråden innehålla frågor och svar på hur mkt man kan häckla bror mu? | |
| Lisaluring | 2007-10-14 15:37 | |
![]() | vem är bror Mu?????? | |
| Sockerdricka - Ej medlem längre | 2007-10-14 15:40 | |
![]() | www.betapet.com/inde...ri d=131599 | |
| taru | 2007-10-14 15:59 | |
![]() | Köp quornfärs(i frysdisken) o gör vanlig köttfärssås o spagetti! Enkelt o lätt. Det står dessutom på couscous/spagetti/andra förpackningar hur mycket man ska ha av vad för x portioner. Lycka till! | |
| Bror Mu - Ej medlem längre | 2007-10-14 16:01 | |
![]() | Mamma var inte hemma, så jag ringde en tjejkompis som fick följa med mig och handla. Det blev couscous med gräddfilsås och en massa grönsaksjox. Nu ska jag bara laga ihop det också... | |
| Bitte - Administratör | 2007-10-14 16:15 | |
![]() | Otroligt vilka oanade sidor, du har Bror Mu,, Bitte/retsam | |