Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 967 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-09 22:37 | |
![]() | Australian open 2008 Det handlar så klart om tennis, sporternas sport. Vem vinner dam- respektive herrturneringen? Själv så är jag 99% säker på att Roger Federer vinner på herrsidan, väldigt enkelt dessutom. Runner-up blir David Nalbandian På damsidan blir de lite svårare o tippa, världsettan Justine Henin är knapp favorit och kommer vinna en jämn final mot läckerbiten Ana Ivanovic. | |
| Kasta_Sten - Ej medlem längre | 2008-01-09 22:39 | |
![]() | helt säker på att David Nalbandian vinner! | |
| Kasta_Sten - Ej medlem längre | 2008-01-09 22:40 | |
![]() | Just ja! Glömde på damsidan, där tror jag stenhårt på Sofia Arvidsson. | |
| Elmis | 2008-01-09 22:42 | |
![]() | Nalbandian är ju skadad men kanske kommer till start. Men troligen håller han inte hela veckan. Federer vinner om han blir kvitt sin magåkomma. Liiiiten varning för Andy Murray. Om de möts tidigt får Rogga jobba. | |
| Elmis | 2008-01-09 22:43 | |
![]() | Henin vinner troligen damtiteln. Serena W är titelförsvarare och har gått ner i vikt vilket bör anses som en förbättringsåtgärd. Liten varning för comebackande Lindsay Davenport. | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-09 22:47 | |
![]() | Lite småsjukt att Davenport kommer va oseedad, stackars den som får henne tidigt emot sig. Murray har bra form, liksom Youzhny, däremot verkar Nadal va helt ur form, förlorade ju finalen mot Youzhny med 6-1 6-0, fast man ska inte lägga så stor vikt på turneringarna precis innan the open. | |
| Stepe543 | 2008-01-09 22:49 | |
![]() | Det vore en stor men välkommen skräll om någon annan än Federer kan plocka hem det hela. Själv håller jag en tumme för Nieminen | |
| mjulven | 2008-01-09 22:49 | |
![]() | oddsen på att federer vinner herrtävlingen är väl kanske 1.2 gånger pengarna, som bäst. Har svårt att se att någon annan än han vinner På damsidan är det som vanligt något jämnare med fler som kan slåss om det, här tippar jag på Davenport, jag tror hon kommer att göra en mirakulös comeback | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-09 22:57 | |
![]() | Bara inte nån av systrarna williams/kuznetsova vinner så är jag nöjd. | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-09 22:57 | |
![]() | www.hellomagazine.co...an ovic.jpg denna serbiska får gärna vinna. | |
| Minta | 2008-01-09 22:59 | |
![]() | Spelar Davenport fortfarande? Är inte Nadal och Blake också motståndare att räkna med och större än Nalbandian? Han har väl inte vunnit så ofta. | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-09 23:01 | |
![]() | Hon blev mamma våren 2007 och gjorde comeback i september förra året. Har typ vunnit 16 matcher sedan dess och bara en förlust. Frågan är om de är ett minusbetyg till damtennisen eller ett stort jävla plus till Davenport, tippar nog på de sista. | |
| Elmis | 2008-01-09 23:03 | |
![]() | Blake är för vek mentalt i Grand Slam. Nadal har det som krävs och jag tror inte han gav allt i finalen mot Youzhny häromdagen. Kanske en liten känning? När det gäller kommer han vara på topp om nu hans kropp håller. Lite fel att säga att han är i dålig form när han når final i en ATP-turnering, Salon. ;) Nalbandian har oxå det där lilla extra med en sjukt hög högstanivå och kan slå vem som helst. Men han kan vakna loj och få stryk i tre raka av en 214-rankad uzbek oxå vilket inte Nadal eller Federer gör... Kuznetsova är en smygare ja. Kan nå final... | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-09 23:12 | |
![]() | :P jo men jag rättade ju mig själv i samma inlägg, turneringarna innan en grandslam brukar va lite missvissande, många "tar de lugnt" för att inte riskera någon skada. Problemet med Nalbandian är att han inte har de som krävs för att vinna en grand slam final, när han spelar på absolut topp är de ingen som kan slå han, men dessa toppar infinner sig inte så ofta i ett slutskede i en grand slam. Sjarapova har man ju glömt hon kan säkert stöna sig fram till succe också. | |
| bomah - Ej medlem längre | 2008-01-10 05:01 | |
![]() | Nalbandian har vart skadad så han kan man nog räkna ut. Blir nog som vanligt "maskinen" Federer som vinner. Skulle ju va kul om ngn outsider vann, men vem skulle det va..? På damsidan är väl Henin nästan lika stor favorit. Hoppas Jelena Jankovic kan överraska. | |
| nicke_bagare | 2008-01-10 05:15 | |
![]() | det finns många duktiga spelare å det e jävligt jämnt i toppen,men på herrsidan så finns det bara tre som kan vinna,federer80%marat safin10%bojan djokovic.Nadal e fortfarande kung på grus men på hardcourt så får han kämpa mer.hans fysik e fantastisk men räcker inte till final. Dam sidan finns det bara en å det e justine henin som bara blir starkare för varje omgång hon vinner.Dock en liten liten varning för davenport som salon sa.Det kan bli hon i final mot henin om dom inte e i samma seednings grupp. Min favvorit jelena dementiva är en krigare men så jävla ojämn+att hon servar hellre än bra | |
| Elmis | 2008-01-10 08:02 | |
![]() | Novak Djokovic ja, frågan hur formen är hos honom. I Masters var det riktigt dåligt. Nalbandian har vunnit Masters som nästan är Grand Slam så han har nog nästan det som krävs i en GS. | |
| nicke_bagare | 2008-01-10 09:13 | |
![]() | Elmis du må va en jävel på bokstäver men ja lovar dig att det blir minst en semi för djokovic,nalbandian ryker i andra eller tredje omgången. | |
| frvib | 2008-01-10 19:29 | |
![]() | Jag tror att Nalbandian går långt, men Federer vinner nog. Tror också lite på Gasquet och Ferrer av dem som inte har nämnts hittills. Bland damerna är Henin så klart stor favorit, men båda systrarna Williams kan ju blixtra till ibland och Sharapova kan också bli ett litet hot. | |
| Salon - Ej medlem längre | 2008-01-11 01:12 | |
![]() | Davenport - Sharapova möts i andra omgången, tuff match :P | |