Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 63 |
Mobilspel
Pågående | 19 659 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
smörbit | 2008-02-02 18:03 | |
![]() | Tatuering Jag var 17 år o förälskad. jag tog ett hjärta med en kvist igenom .. Den lever jag hela livet.. | |
myran_64 - Ej medlem längre | 2008-02-02 18:15 | |
![]() | Själv var jag 22 år och dum, första gången, den andra finns det väl inget försvar för alls då??!! =) En varg på skuldran och en mening på vänster överarm!! | |
vulcan | 2008-02-02 18:25 | |
![]() | Forumadmin: Det här är en snacktråd och flyttas därför dit. | |
sakoline | 2008-02-02 18:34 | |
![]() | Ångrar ni era tatueringar? På vilket sätt kan ni inte stå för dem, och kan man inte se en tatuering som "det var viktigt när jag var ung"? Funderar för jag vill själv tatuera mig och jag är bara 20 och det är svårt att liksom vänta i trettio år tills jag verkligen vet att jag vill ha den tatueringen! | |
Miss_jk | 2008-02-02 18:37 | |
![]() | Gå till en bra tatuerare och kolla om h*n kan göra något annat fint av den. | |
myran_64 - Ej medlem längre | 2008-02-02 18:45 | |
![]() | Ångrar och ångrar, jag vet inte det jag, men med facit i handen skulle jag kanske inte gjort dom. Å andra sidan har jag två som inte blir längre med åren =) Som dom stackars tjejer som har något småkryp som ska synas när dom bär urringat, som vid hög ålder istället kommer att se ut som en husspindel med väldigt låååånga ben =) | |
vindsus86 | 2008-02-02 18:52 | |
![]() | jag har en liten räv (jävlaranamma-logo. ett band.) typ vid högra nyckelbenet (den syns lite på bilden.) och tassavtryck bakom örat. (efter jävlaranammalåten och uttrycket "räv bakom örat" - att man är lurig typ.) jag är väldigt säker på att jag inte kommer ångra dem. för om jag mot förmodan skulle sluta gilla bandet så funkar ju ändå fortfarande "räv bakom örat"-förklaringen. att räven varit där, men sen kommit fram. folk brukar säga de gillar tatureringen. trots att de inte vet nåt om bandet. så - jag är nöjd. men det dummaste man kan göra är ju att typ tatuera in folks namn och så. träffade en vars kompis kille tatuerat in kompisens namn över hela armen. tatueringen var visst inte ens fin, utan stripiga, slarviga bokstäver.. "ALEXANDRA" eller nåt sånt var namnet. och de var typ runt 20. kul att ha hela livet. om det tar slut. | |
Tobbelille | 2008-02-02 18:54 | |
![]() | Aaa hehe cool tatuering Vindsus, utsålt till deras spelning i Gbg ju =) själv ska jag snart snart fixa min första tatuering =) | |
vindsus86 | 2008-02-02 18:58 | |
![]() | hehe apropå utsålt till spelning så är det TVÅ spelningar, inte en. sticky fingers sjunde mars och storan åttonde. och jag har biljett till båda. oh yeah. vad skall du skaffa för turnering? | |
ciaobabe - Ej medlem längre | 2008-02-02 19:00 | |
![]() | Jag har en på ankeln å ångrar den absolut inte. Har alltid velat tatuera mej men gjorde den inte förän jag va 30 år. Nu funderar jag på en till, man blir aldrig för gammal för att smycka sig;-) | |
Tobbelille | 2008-02-02 19:00 | |
![]() | ofan, hmm får kolla till storan då =) ska ha några stycken, ett lejonhuvud bl.a plats inte bestämd än | |
Miss_jk | 2008-02-02 19:00 | |
![]() | Om vi ska prata tatueringar så kanske vi ska fortsätta på den befintliga tråden..? www.betapet.com/inde...am p;page=0 | |
Elmis | 2008-02-02 19:02 | |
![]() | Jag hade fulingmustasch och hängde i Morristowns hamn med andra råbarkade sällar och får tyvärr leva med dödskallen på hakan jag fick under en misslyckad stöt... | |
vindsus86 | 2008-02-02 19:10 | |
![]() | finns varken biljetter kvar till storan eller sticky fingers. du kan ju prova i jävlaranammas gästbok om någon har över. okej, vad för lejonhuvud? detta är en ganska snygg lejontatuering www.nofeartattoo.net...5_ 27_p.jpg han som gjorde den tatuerade mig. sen apropå tatueringar så är denna ganska realistisk www.nofeartattoo.net...5_ 13_p.jpg | |
smörbit | 2008-02-02 19:15 | |
![]() | Den andra plasserade jag på bröstkorgen en 30 års present..Två händer | |
Q-tile - Ej medlem längre | 2008-02-02 19:16 | |
![]() | Du har nog blivit lite hobbyskadad, Vindsus: "vad skall du skaffa för turnering?" :-) | |
Dyslekso | 2008-02-02 19:19 | |
![]() | Haha. Freudiansk spelsägning. | |
Pluttisen | 2008-02-02 19:22 | |
![]() | Jag har en ödla på vaden....Gjorde den för 3 år sen...*Oj vad tiden går fort* Funderar på att skaffa fler.... | |
ojjojj | 2008-02-02 19:26 | |
![]() | jag har 3... en sköldpadda på skuldran, en ängel på armen å en tribal i svanken, funderar starkt på en 4:de , blir nog till våren *hoppas* | |
Lillråttan | 2008-02-02 19:26 | |
![]() | Min kompis, låt oss kalla henne Maggan, var tillsammans med en kille i ungefär ett år när de båda var i tjugoårsåldern. Han for till Danmark med sin kompis, hamnade i Nyhavn och efter några öl gick de till Tattoo och han tatuerade in ett hjärta och "Maggan" på bröstet. Kom tillbaka mäkta stolt och förevisade konstverket för damen ifråga, som bara tyckte att det hela var pinsamt (hon kanske var mindre förälskad än han). I somras träffade Maggan den här killen OCH hans fru sedan 25 år på en marknad, och la märke till att frun fick ett lite spänt drag kring munnen när mannen presenterade dem båda för varandra. | |