Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 077 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-03-21 22:29 | |
![]() | F*sk? Jag har hört att det är folk som fuskar på den här sajten. Jag har aldrig provat själv för det skulle i så fall förstöra det roliga tycker jag... Men vad jag inte riktigt kan fatta är hemlighetmakeriet bakom det hela? Ibland misstänker man dock sin motspelare när den till synes kommer upp med en rullning som verkar häröra sig från rena fornnordiskan - jag menar jag är gammal men vissa ord, som ens motståndare kommer upp med, har man då verkligen aldrig hört talas om. Skit samma - vill folk fuska så "fine with me".. .det gör det hela bara till en ännu bättre utmaning. Vad jag inte kan fatta är allt det här hysch-hyschet? - det är liksom ingen som vill veta av att det existerar fusk och framför allt ingen som vill erkänna. Så alla ni som småfuskar lite.... ta chansen nu - och rentvå ert samvete:) | |
| ordgrävaren - Ej medlem längre | 2008-03-21 22:32 | |
![]() | Vissa pluggar ju ord, har hört *host* att vissa till och med låter talsyntes läsa upp konverteringslistor mellan 7or och 8or t.ex... medan de pendlar till jobbet. Fast man kanske inte ska tro på sånt man hör... | |
| Maybach | 2008-03-21 22:32 | |
![]() | Okej | |
| GalnaAlexiz | 2008-03-21 22:34 | |
![]() | Jag är blond, kanske skulle behöva fuska... Om jag nu kan lära mig fuska:/ | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-03-21 22:34 | |
![]() | Hur fuskar man i forumet? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-03-21 22:36 | |
![]() | Man använder rättstavningsfunktionen i Firefox. | |
| vindsus86 | 2008-03-21 22:38 | |
![]() | fisk? | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-03-21 22:40 | |
![]() | ah - en förträngare till? fegisar! | |
| GalnaAlexiz | 2008-03-21 22:41 | |
![]() | Firefox:/ brinnande räv? | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-03-21 22:42 | |
![]() | skulle du inte lägga dig? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-03-21 22:43 | |
![]() | Firefox hehe, fuskprogrammet nummer ett. Man kan också trolla bort reklam från hemsidor, och andra ohederligheter. | |
| vindsus86 | 2008-03-21 22:47 | |
![]() | jag fuskar iaf inte. som sagt så är det nog många som pluggar ord och lär sig konstiga ord på det. sedan så ser man ju ord som andra rullar i spelen och i main, så lär man sig så. | |
| GalnaAlexiz | 2008-03-21 22:48 | |
![]() | Kanske skulle behöva firefox, så man slipper reklam och skit | |
| Sibbe B | 2008-03-21 22:59 | |
![]() | Jag har fått många fuskanklagelser, troligtvis p.ga min relativt låga ålder. Men jag kan säga det här och nu, jag fuskar INTE! Visst några av mina rullningar kan se lite för svåra ut för mig, men jag har ett par.. låt mig säga bortförklaringar. 1. Jag gillar att kolla folks rullningar. Gå in och kolla folks statistik och se vilka rullningar de har gjort. Detta har hjälpt mig mycket. 2. Min mamma hjälper mig ibland. Hon är inte bättre än mig spelmässigt, men hon kan fler svårare ord. 3. Ett tag i början av detta kontot, så brukade jag spela s.k rullmatcher. Dessa var utan tid och ranking och man la upp lägen åt varandra och bytte bokstäver tills man fick en fin rullning. Bigbow hette han jag brukade göra detta med, han blev dock bannad tror jag. 4. Många kanske tror att mina 670 rullningar har varit på mina 3000 matcher. Men glöm nu inte att orankade matcher inte läggs till i statistiken, och jag har spelat mååånga orankade matcher. 5. Jag har just spelat ca 3000 matcher så man lär sig ett och annat med tiden. Och eftersom vi ändå har ett litet Oprah confession moment kan jag erkänna att jag har använt mig av anagram, vilket jag hittade helt enkelt genom att söka på anagram på google. Detta var på mitt f.d konto som jag nu tagit bort. Jag var ung och dum. Tack. | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-03-21 23:02 | |
![]() | bra Sibbe... Du kröp till korset till slut.. Jag måste erkänna att jag haft dig under uppsikt under en lång tid... Fler som vill bikta? Dr.Ann är här till er tjänst. | |
| Sibbe B | 2008-03-21 23:10 | |
![]() | Är jag förlåten då Doktor? | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-03-21 23:22 | |
![]() | ja - men jag kommer hålla dig inom uppsikt framöver. | |
| Sibbe B | 2008-03-21 23:25 | |
![]() | Det hade du väl redan gjort, så märkte jag inget då, kommer jag väl inte märka nåt framöver. PS jag kommer hålla dig inom uppsikt framöver också. Du skapade säkert denna tråden för att få fram ett sätt du kan fuska på.. 8-| | |
| Trollkrigare - Ej medlem längre | 2008-03-22 01:13 | |
![]() | Din mamma! | |
| Sibbe B | 2008-03-22 01:13 | |
![]() | Aii mioo?! det var hårda ord. | |