Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 957 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dotter | 2008-04-02 14:43 | |
![]() | vad gör man en Fredagkväll? Vad gör ni en fredagkväll? ut och raggar, hemma och myser, spelar betapet, är med sin familj/sambo. Skulle vara kul att höra vad ni betapetare hittar på.!!Tänkte överaska min sambo...har nu jobbat 4 av 6 helger. ge mej något tips(har varit tillsammans i 19 år) | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-02 14:56 | |
![]() | Hemmamys e underskattat tycker jag. Varför inte laga en god middag med gott dricka till. Sen krypa upp i soffan å lyssna på nån bra musik, prata å kramas;-)) | |
| Miss_jk | 2008-04-02 14:56 | |
![]() | Vi myser oftast framför en film med god mat, vin och tända ljus. Just fredagkvällar är såååå sköna att tillbringa hemma och bli lite smålullig. Sen blir det oftast fest på lördagen. Nu när värmen börjar komma kommer vi hoppa filmen och sitta på balkongen med god mat, vin och tända ljus i stället. Trevlig helg! | |
| Sibbe B | 2008-04-02 14:59 | |
![]() | Chilla på det lokala diskot, går alltid hem. | |
| Ballerina | 2008-04-02 15:02 | |
![]() | jobbar =) | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-04-02 15:12 | |
![]() | Fredagkvällar ägnas åt... inte mycket, faktiskt. Nu när vi börjat med annorlunda skiftgång, kommer var tredje fredag att ägnas åt arbete, och de två emellan, åt Så Ska Det Låta (pensionärsvarning), och datorn. Så spännande är mitt liv, haha. Men, det väger jag upp med stora planer för min framtid. | |
| Jojo - Spelvärd | 2008-04-02 15:13 | |
![]() | Fredagar ska det vara räkor och vitt vin! | |
| Miss_jk | 2008-04-02 15:17 | |
![]() | Nää, gött kött och rött vin, alternativt rosé nu på våren/sommaren. =) | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-04-02 21:06 | |
![]() | "I dance I go out on the town and dance I go and try to find romance But all I come home is with empty hands." Hah, nja, oftast är jag faktiskt ute och dansar, men då oftast för full och för glad för att bry mig om såna småsaker som kärlek. Ibland är jag dock stoisk nog och sitter hemma med någon trånande beundrare. Brukar sluta med att jag ändå går ut med folk. Man är rastlös. | |
| Morristown - Ej medlem längre | 2008-04-02 21:07 | |
![]() | Det brukar väl börja bubbla i blodet! | |
| Achmatov - Ej medlem längre | 2008-04-02 21:25 | |
![]() | Ska till Leksand och kolla på hockey (y) | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-04-02 21:29 | |
![]() | Då diskuterar jag med personer som knappt kan stå på sina ben trots att de "bara" har druckit två öl (standard svar) Jag blir kallad bög..misslyckad polis (har aldrig varit polis)..blonderad fjolla..steroidpumpad broiler...IQfiskmås...mak tmissbrukare...rasist...o intelligent..mm mm...trots att jag med min mjukaste stämma säger på ett jättesnällt sätt att tyvärr så är du för berusad föt att få komma in...Vi i Uppsala släpper in alla som är trevliga och kan föra sig och har åldern inne så jämför oss inte med gräddan i Stockholms city. Jag önskade att vi fick visa dem hur "trevliga" de var på film dagen efter när de stog där och pratade med oss...alla känner sig oförättade men vad ska man göra,,,,det går ju inte att släppa in drängfulla människor | |
| Cosette | 2008-04-02 21:30 | |
![]() | skulle nog säga överraska gör nåt ni inte brukar, eller verkligen skulle vilja... det behöver bara handla om tid en gång gjorde jag en skattkarta till min kille.. verkligen uppskattat sen måste du ju ha en bra skatt med... ;-) | |
| totoro | 2008-04-02 21:31 | |
![]() | Jag brukar växla mellan att räkna ut mitt BMI och att gråta mig till sömns. Den här veckan blir det nog BMI. | |
| emman | 2008-04-02 21:33 | |
![]() | jobb, jobb och åter jobb. Söndagar är lediga dagar dock. Då gör jag helst så lite som möjligt ;) | |
| snorklan | 2008-04-02 22:36 | |
![]() | Först fredagsöl, sen hem och mysa. | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-04-02 22:45 | |
![]() | Usch, då är jag så färdig att endast hämtpizza/sallad, några öl/cider och lite snacks i magen och degning med datorn i knät är tänkbart... :S | |
| DennisPlz | 2008-04-02 22:48 | |
![]() | Dricka två öl och försöka komma in på Uffes ställe. | |
| piggelin88 | 2008-04-02 22:51 | |
![]() | Äter massa godis och sitter hemma och myser. Denna fredagen iallafall. | |
| Torsken12 | 2008-04-02 22:51 | |
![]() | Spelar betapet..........INTENSIV T. snorklan: ååååååååååååååååååååå Gunilla N: Det är SJUKT lätt att bli pigg fort. Dansa runt lite. | |