Spelrum
| Giraffen | 0 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 0 |
Mobilspel
| Pågående | 19 364 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-09 13:25 | |
![]() | stackars Brolle! www.aftonbladet.se/n...22 16848.ab Om det här är en av de stora nyheterna i Ab så vill jag skjuta mig själv!! Läs det sorgliga öppna brevet, fantastiskt kul! Mobbing är jävligt fel och vidrigt, men lite perspektiv får man väl ha? Men tur att han bestämde sig för att fortsätta i "körslaget". Är man sångare som är poppis så ska man tåla dålig kritik, inte bara njuta när alla småtjejer skriker i extas. | |
| le-lou | 2008-04-09 13:25 | |
![]() | det är inte han som borde vara upprörd, men förståelse för att de som röstar blir paranoida. | |
| snorklan | 2008-04-09 13:27 | |
![]() | O J, det ÄR stora nyheter! Men snälla, skjut dig inte! Det är riktigt pinsamt att de gjorde en sån stor sak av det, särskilt som de borde förstått att sms'et var ett skämt kompisar emellan. Iofs kan man ju också tycka att Porseryd är pinsam som inte bara säger f'låt så att alla, särskilt stackars Brolle, kan gå vidare med sina liv. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-09 13:33 | |
![]() | Snorklan, jag håller med dig. Porseryd kunde sagt att det var ett skämt direkt efter smset, inte väntat till tidningarna fick reda på det. Men det jag tyckte va så larvigt var att det blev så stort och framförallt att Brolle tog det så allvarligt. Det är ju bara ett tvprogram för guds skull(mm vet att jag inte ska nämna gud). han har det bra, säljer skivor och är mångas idol, varför bry sig om en person som inte gillar honom? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-09 13:35 | |
![]() | Aftonblasket har väl sällan med faktiska nyheter? | |
| Bitte - Administratör | 2008-04-09 13:38 | |
![]() | Vet ni vad Brolle har gått igenom under sin skoltid,, om ni visste det så skulle ni förstå varför han reagerar som han gör Bitte | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-09 13:43 | |
![]() | är det fortfarande en stor nyhet? så mycket positiv respons han får så kan han nog tåla ett skämt. | |
| le-lou | 2008-04-09 13:50 | |
![]() | jag tycker det är dålig stil av porseryd oavsett. att sitta och sms:a till muppen schulman (som själv är ett mobbningsoffer från sin skoltid..). | |
| OneW | 2008-04-09 14:03 | |
![]() | och undra hur mycket den vänskapen var värd när Shulman är så smart och lägger ut det på sin sajt.. | |
| Miss_jk | 2008-04-09 14:06 | |
![]() | Kan inte Schulman gå och gömma sig någonstans låååångt bort så att man aldrig hör av honom igen! | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-04-09 14:07 | |
![]() | Alla Shulmans sms kommer ju ut automatiskt på sajten. I alla fall om det är från folk i hans kontaktlista. Jag tycker detta mer känns som ett försök av bröderna S att skaffa sig lite gratis uppmärksamhet. Mission accomplished. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-09 14:08 | |
![]() | exakt onew! men fortfarande undrar jag hur han kan ta det så allvarligt? Börja grina för ett sms? nog har han fått dålig kritik för sin musik förr? varför bry sin om just det här? Hans frisyr har ju t ex retat en massa människor, mig inräknad. men han har ju en bra sångröst och en massa fans, varför grina över att nån inte ville ha honom i "körslaget"? man kan inte va omtyckt av alla. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-04-09 14:13 | |
![]() | Jo, jag vet. Han var mobbad från dag 1 i plugget och fick stryk nästan dagligen............. | |
| OneW | 2008-04-09 14:13 | |
![]() | menar du att du på allvar inte gillar hans frilla?? Jag trodde nästan du var lite avundsjuk ett tag ;-) Håller med men så är aftonbladet bara en skvallertidning! | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-09 21:14 | |
![]() | Tycker det e sjukt dålig stil att messa som idioten gjorde. Å dessutom inte kunna stå för det på ett bra sätt å be om ursäkt. Ren jävla mobbing. Sen tycker jag han har en gullig frisyr. Men alltid e det nåt som folk ska reta sig på. Bara för att inte alla ser så tråkigt korrekta ut hela tiden. Gillar folk som vågar sticka ut!! | |
| Miss_jk | 2008-04-09 21:31 | |
![]() | Brolle är stencool! Me like! =) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-09 21:32 | |
![]() | Förmodligen har inte porseryd menat någonting med "tilltaget" utan det var säkert bara lite "skämt killar emellan". Men för den som blir utsatt är det kanske inte lika kul.. Om det är som ni säger att Brolle har blivit mobbad sen klass 1 så är det inte konstigt alls att han reagera starkt på det som inträffad, tycker inte jag i alla fall. Håller med oceano. Härligt med folk som vågar sticka ut! Vem fan vill se och höra på kopior av kopior.. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-09 21:36 | |
![]() | Nä det är inte kul att bli mobbad när man är liten, men fortfarande har jag svårt att förstå att det här blev en så stor nyhet... Så jävla stort är det inte, det handlar om ett tvprogram, Brolle har nog annat kul att göra om han skulle åka ur det, eller hur? | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-04-09 21:40 | |
![]() | Att Aftonbladet blåser upp det som dom gör e ju en sak. Men vi vet ju att AB e en skvallertidning. Men det som hände e absolut fel ändå tycker jag. Å som sagt har man vart med om mobbing så förstår jag att man tar åt sig. För övrigt kan man ju undra va porseryd tänkte med?? Han visste ju att de smsn lades ut till allmän beskådan! | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-04-09 21:41 | |
![]() | Jag kan förstå att det blev en stor nyhet. Kändisar och deras utseende och vem de bråkar och har sex med säljer. Kolla bara här på betapetsidan vilken tråd som har mest intresserade.. Säger väl allt. ;) Men jag tycker att det är sjukt att det är så. | |