Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 46 |
Mobilspel
| Pågående | 19 270 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hundskallet | 2008-04-14 21:11 | |
![]() | förra veckan... vad var det.... Bästa förra veckan: Roligaste: trevligaste telefonsamtalet: Vad var det bästa inköpet: kollade du på nån serie: sämsta förra veckan: dåligaste inköpet: dyraste inköpet: godaste maträtten: ---------------- vet inte om någon orkar fylla i dessa frågor men gör ett försök=) | |
| Äppelkatten - Ej medlem längre | 2008-04-14 21:16 | |
![]() | Bästa förra veckan: Roligaste: min juridiklärare. Helt galen snubbe! Gör avtalsrätten till folksmordsrätt typ :P trevligaste telefonsamtalet: mm... Markus... Vad var det bästa inköpet: SEX par skor :D kollade du på nån serie: nä. sämsta förra veckan: hm. minns inte, alltså vare knappast sämst! dåligaste inköpet: antagligen nån utav skoparen... Gud vet va man får på nätet ;) dyraste inköpet: läs förra frågan! godaste maträtten: Pasta Rosa :P | |
| snorklan | 2008-04-14 21:18 | |
![]() | Roligaste: Min kompis blev äntligen utskriven från sjukhuset och får nu vara hemma och mysa med sin 3-månaders bebis! Tjoho! :) trevligaste telefonsamtalet: Hmm.. vet inte faktiskt.. Vad var det bästa inköpet: Lätt! Mina Stan Smith och Adidas Honey kollade du på nån serie: Jupp, Gray's Anatomy.. å nåra till sämsta förra veckan: Min läskiga yrsel och hjärtklappning dåligaste inköpet: (eller sämsta inköpet ;)) Topparna som var alldeles för små.. dyraste inköpet: Mina Sneakers ovan.. godaste maträtten: Middagen hos svärmor! Chokladtårtan vann :) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-14 21:19 | |
![]() | Bästa förra veckan: Nasonex Roligaste: Pentagon trevligaste telefonsamtalet: T**** Vad var det bästa inköpet: Z***** M******* B******** kollade du på nån serie: smallville, prison break sämsta förra veckan: missad lägenhetsvisning dåligaste inköpet: kycklingfiléer dyraste inköpet: kebabpizza godaste maträtten: kebabpizza | |
| tuta | 2008-04-14 21:26 | |
![]() | Bästa förra veckan: Roligaste: att ja fick deklarationen o slipper restskatten =) trevligaste telefonsamtalet: min väninna som ja inte sett på jättelänge ska komma hit!! =) jippi! Vad var det bästa inköpet: en vårjacka, så nöjd =) kollade du på nån serie: nää, tv e slöseri med tid.. sämsta förra veckan: att min enda jobbfria helg denna månad blidde full med feber o hosta :( dåligaste inköpet: måste vara messmöret. köper de med jämna mellanrum för ja kommer ihåg att de skulle vara gott. meeen blir bara äcklad efter 3 tuggor av mackan! blä! den åkte i sopen! dyraste inköpet: måste vara den där jackan... godaste maträtten: kycklingwokken blidde lyckad | |
| hundskallet | 2008-04-14 21:46 | |
![]() | Bästa förra veckan: jag umgicks med min vovve Roligaste: blodspår med min hund trevligaste telefonsamtalet: vet inte Vad var det bästa inköpet: ett par jeans kollade du på nån serie: häxdansen andra avenyn sämsta förra veckan: var lite deppig dåligaste inköpet: läppglans dyraste inköpet: jeans godaste maträtten: pasta=) | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-04-14 21:50 | |
![]() | Bästa förra veckan: Att nu är det fyra veckor till nästa gång jag jobbar till 18 på freda’n Roligaste: Föreläsning med en störtskön snubbe, Björn Lindell Trevligaste telefonsamtalet: Med han från nån spärrservice (försäljare, hahaha - jag snackar så gott som aldrig i telefon annars) Vad var det bästa inköpet: Ett hårband (suck) Kollade du på nån serie: One Tree Hill Sämsta förra veckan: För många långdagar/kvällar på jobbet Dåligaste inköpet: En onyttig (men ack så god) pizza Dyraste inköpet: Enskild grej? Ovan nämnda pizza Godaste maträtten: Bruna bönor och falukorv Men suck och stön… må den här veckan bli mer givande :S | |
| Tinna | 2008-04-14 21:52 | |
![]() | Bästa förra veckan: Roligaste: Tvspels- och vinkväll hos Anna. :) Trevligaste telefonsamtalet: Med I... ;) Vad var det bästa inköpet: Maten på ICA som Karin betalade. ;) Kollade du på nån serie: Gjorde jag säkert.. :P Sämsta förra veckan: Var nog inge dåligt med förra veckan. :) Dåligaste inköpet: Inget. :) Dyraste inköpet: Blev nog inge ovanligt dyrt förra veckan.. :P Godaste maträtten: Gratispizza :) | |
| yayasout - Ej medlem längre | 2008-04-14 22:01 | |
![]() | Roligaste: trevligaste telefonsamtalet: Med svärmor. Vad var det bästa inköpet: Gjorde inga bra inköp. kollade du på nån serie: Ja, Nip & Tuck. Älska operationsscener. sämsta förra veckan: Det kom ännu mera snö. dåligaste inköpet: Laktulos till min dotter som resulterade i magsmärtor och vakennätter. dyraste inköpet: Godispåsen till min sambo som försöker sluta snusa. godaste maträtten: Snabbmakisar och falukorv. | |
| Jollz | 2008-04-14 22:51 | |
![]() | Bästa förra veckan: Att inkomstdeklarationen gav positivt besked och om inte löser, så åtminstone lindrar min ekonokiska kris. Roligaste: Att jag klarade biokemitentan. Vansinnigt trist kurs, vägrade att öppna böckerna och var inställd på att tenta av den senare under utbildningen. trevligaste telefonsamtalet: Telefonsamtal är ett nödvändigt ont. Vad var det bästa inköpet: Har själv inte gjord några inköp men fick en Rubiks kub som gett mig glädje, tårar och blåsor. kollade du på nån serie: The Riches sämsta förra veckan: Tequilakväll på kårhuset där Tequilan var slut innan vi hängt av oss jackorna. :( dåligaste inköpet: Ruccola som smakade plast. (Det var något lurt med 5kr för en ask...) dyraste inköpet: 1kg rökt lax godaste maträtten: Samma rökta lax med Cremé Fraiche/Hjorttronsylt och delikatesspotatis. | |
| Jollz | 2008-04-14 22:52 | |
![]() | ekonokiska borde vara ett ord. Ja. | |
| Miss_jk | 2008-04-15 06:15 | |
![]() | Bästa förra veckan: Att Djurgården vann över HBK Roligaste: Matchen mot HBK trevligaste telefonsamtalet: Alla från min syster Vad var det bästa inköpet: Ett par snygga shorts kollade du på nån serie: Nix (Om inte sjukhuset och Kustbevakningen är serier) sämsta förra veckan: De långa dagarna på jobbet. dåligaste inköpet: (Sämsta) Ingen aning. dyraste inköpet: Shortsen för 599:- godaste maträtten: Pastagratäng Rossi | |
| emsut | 2008-04-15 06:28 | |
![]() | Bästa förra veckan: att jag tjänade pengar. Roligaste: nej gud, jag är så tråkig. trevligaste telefonsamtalet: pojkvännen. Vad var det bästa inköpet: kaffe? kollade du på nån serie: nej. sämsta förra veckan: pms! och engla. dåligaste inköpet: en risifrutti kanske..? jag har inga pengar och kan handla för.. dyraste inköpet: ost? godaste maträtten: knäckemackor med ägg, om det är en maträtt? :) | |
| Huzan | 2008-04-15 08:51 | |
![]() | Bästa förra veckan: att ja fick nästan alla rätt på ett prov Roligaste:att ja skrattade så ja lät som en gås när pojken jagades trevligaste telefonsamtalet: när lillbrollan ringde från lumpen Vad var det bästa inköpet: skitsnygga plastglas kollade du på nån serie: house sämsta förra veckan: att mammas katt dog dåligaste inköpet: SÄMSTA va nog hubba-bubba som inte smakar som det en gång gjorde dyraste inköpet: vet inte godaste maträtten: indisk mat som pojken lagade..mums! | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-04-15 10:05 | |
![]() | Bästa förra veckan: Deklarationspappren kom, med plus!! Roligaste: När jag shoppade med morsan trevligaste telefonsamtalet: Från något av mina barn, minns ej vilket dock =). samtal alltså, inte barn.. Vad var det bästa inköpet: Plåttaket till garaget kollade du på nån serie: nja, somnar för det mesta vid tv:n sämsta förra veckan: Regnet. dåligaste inköpet: Pizzan som var god, men jag kunde inte uppskatta den just då.. dyraste inköpet: Ny lambdasond och kat till bilen.. godaste maträtten: Potatisgratängen med fläskfile och beasås... | |
| hundskallet | 2008-04-16 13:44 | |
![]() | =) | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-04-16 13:49 | |
![]() | Bästa förra veckan:många saker Roligaste: åh..fortfarande många saker trevligaste telefonsamtalet:med chefen Vad var det bästa inköpet:min väska kollade du på nån serie:nej sämsta förra veckan: brorsan va sämst dåligaste inköpet: gör inga dåliga köp dyraste inköpet:min baleciagaväska för 9995;- godaste maträtten: fiskgratäng | |
| bomah - Ej medlem längre | 2008-04-16 15:15 | |
![]() | Bästa förra veckan: Skön fest på lördagen Roligaste: Återupptäckten av dom sliriga grabbarna Fredde Granberg och Peter Setman genom youtube trevligaste telefonsamtalet: Med Wasa Vad var det bästa inköpet: Chili och jalapeno, gjorde pastasåsen jag lagade jävligt stark och god kollade du på nån serie: jao, 30 rock och Seinfeld sämsta förra veckan: Förra veckan var rätt crappig rent generellt sett så det svaret kräver mer betänketid än jag dristar mig att lägga ner på detta dåligaste inköpet: Äcklig köttfärs, från ICA (hört den förr??) dyraste inköpet: Är detta en förtäckt konsumentundersöking godaste maträtten: Min starka pastarätt som jag lagade i all min ensamhet på Onsdagkvällen | |
| Jollz | 2008-04-16 16:58 | |
![]() | En väska för 10 000:-? Kan den jonglera och laga mat? | |
| Jollz | 2008-04-16 17:07 | |
![]() | Det här gjorde det hela fullt förståeligt ;) www.high-fashion.be/..._g reen.jpg | |