Spelrum
| Giraffen | 13 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 18 |
Mobilspel
| Pågående | 19 706 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lillan80 | 2008-04-23 00:47 | |
![]() | Vän med sitt ex möjligt eller omöjligt Träffade faktiskt en ganska så schyst kille här på beta, vi var tillsammans några månader men ödet ville annat. Vi bestämde oss för att vara vänner, jag var skeptisk till det just för att jag aldrig sett någon mening med att vara det med tidigare killar. Men han där emot var av en helt annan mening och hade flera ex i sitt liv. Efter ett tag märkte jag att det faktiskt gick att vara vän och blev glad över mitt meningsbyte. Vi kunde prata om "allt". Tills en dag då han sa att han var kär igen OCH allt va förstört. HMM går de vara vän med ett ex??? | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-04-23 00:49 | |
![]() | Var han kär i dig eller nån annan? | |
| lillan80 | 2008-04-23 00:51 | |
![]() | Hahahah ja de kanske jag skulle ha sagt, i mig :-) | |
| sakoline | 2008-04-23 00:54 | |
![]() | Jag och mitt blivande ex bor ihop fortfarande! Vi bestämde i mars att vi skulle göra slut, och vi ska leva som ett par fram tills uppsägningstiden går ut för lägenheten. Det funkar för oss. | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-04-23 00:57 | |
![]() | Jag tror det är möjligt om attraktionen försvunnit. Fast den måste nog mer få segna bort och självdö, typ att man varit ihop en längre tid och det till slut inte finns nån förälskelse eller attraktion kvar. Då kan vänskapen ändå finnas kvar och jag tror att det går att vara vänner. | |
| le-lou | 2008-04-23 01:01 | |
![]() | vän med ett ex funkar om bägge har kompiskänslor, tyvärr det är ju ofta nån har mer känslor än den andra. Blir det skit av en sån vänskap när nån av er blir kär på nytt, så säger det ganska mycket. Ni ska inte vara vänner, iaf inte än. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-04-23 01:02 | |
![]() | Vad är vänskap? En relation utan känslor? Nej tack i så fall. Då umgås jag hellre med Betiza. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-04-23 09:12 | |
![]() | "Kompiskänslor" - vilket bra uttryck! Precis. | |
| Cait | 2008-04-23 10:33 | |
![]() | De ex jag varit kärast i och tvärtom är jag inte vän med. De ex som man dragits till för att man gillar varandra men upptäckt att det inte varit tillräckligt stort för ett seriöst förhållande är jag fortfarande vän med. Min erfarenhet. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:41 | |
![]() | Vän med sitt ex är fullt möjligt. | |
| Marie026 - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:46 | |
![]() | Självklart kan man vara kompis med sitt ex, krångligt för en del, men funkar bra för andra. Det jag funderar över, det är om man är kompis med sitt ex, och nya pojkvännen man möter så småningom har problem med att man är kompis med sitt ex...hur gör man då?? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:48 | |
![]() | Dumpar den nya. | |
| Grymming | 2008-04-23 10:49 | |
![]() | Vän med sitt ex fungerar bara om man under förhållandet kom på att vi funkar bäst som vänner. Har jag gjort slut med min tjej och hon fortfarande har känslor kvar så blir det väldigt svårt att vara vänner efteråt. jag har provat och det gick inte. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:53 | |
![]() | Ja, det kräver kommunication och raka rör. | |
| Ond jävel - Ej medlem längre | 2008-04-23 10:59 | |
![]() | Lika bra att lägga ner direkt, enda exflickvän jag fortfarande har kontakt med(eller om man vill kalla det att vi är vänner) är min sons mor. Det blir ofta bara krångligt om man ska vara vän med ex enligt min erfarenhet, oftast är det en part som egentligen fortfarande vill mer än så...dödsdömt. | |
| Grymming | 2008-04-23 11:00 | |
![]() | Håller med EVILsson.. | |
| mantikoran | 2008-04-23 11:11 | |
![]() | Min bäste vän - förutom min nuvarande sambo - är min före detta man. Det är värdefullt att fortsätta ha kontakt med nån som känner en så väl men accepterar en helt med alla fel o brister o som man faktiskt har så många trevliga minnen ihop med. | |
| Sagolika | 2008-04-23 11:21 | |
![]() | Tror inte man kan säga att så eller så är det utan allt är så individuellt. Mitt första ex har jag bra kontakt med och vi kommer bra överens medan mitt sista ex är en katastrof. Han försöker istället förstöra för mig och min fästman. Det bör också tilläggas att han (mitt sista ex) är GIFT sedan 2år tillbaka - helt sjukt! | |
| Grymming | 2008-04-23 11:26 | |
![]() | Sagolika Det där är mitt värsta! Faen va osexigt sånt är. Vore en mardröm och jag tycker lite synd om dig. uscha! | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-04-23 12:44 | |
![]() | Har aldrig förstått poängen med att "vara vänner" efter en separation, man bryter ju upp eftersom gnissel uppstått. det kan ju inte automatiskt försvinna bara för att man inte är tillsammans längre......... | |