Spelrum
| Giraffen | 35 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 55 |
Mobilspel
| Pågående | 19 746 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gnill | 2008-05-01 16:41 | |
![]() | Hur ser det ut när du spelar? Ja, hur ser det ut runt dig? Var sitter du oftast, vad händer omkring dig? (Jag tycker ofta att det brister lite här med insikterna - mina egna också! - och inlevelse i hur andra har det omkring sig när de spelar) | |
| gnill | 2008-05-01 16:45 | |
![]() | svarar själv: Jag spelar ofta tidigt på morgonen medan mitt barn ser på bolibompa och äter frukost. Mesta lugn och ro jag har för att spela (+ att jag är skärptast på morgonen :-). Ibland måste han ha hjälp t ex att torka sig på toa precis när jag sitter i ett hetsspel. Det kan ställa till det lite (ha! man kan bli snabb på att torka också!) ibland... andra gånger kan telefonen ringa mitt i ett spel för att någon anställd sjukskriver sig och då måste jag lyssna på hur sjuk någon är medan jag smygspelar färdigt med ljudet av (och förlorar). Jag det var mina "bekännelser" :) | |
| svinto_delux | 2008-05-01 16:47 | |
![]() | brukar sitta och chatta eller se på tv samtidigt som jag spelar (hets). ibland om det är väldigt intressant missar jag att det blir min tur och tappar tid. men oftast går det väl rätt okej. | |
| Karlsson_på_ | 2008-05-01 16:49 | |
![]() | Jag sitter i lugn och ro i sovrummet och spelar, gärna med en snus i munnen och ett glas vitt vin. Mitt sambo sitter i vardagsrummet och spelar wow :D sen efter middagen ägnar vi bara oss åt varandra så vi är inte så osociala mot varandra som det verkar ;) | |
| saraab - Ej medlem längre | 2008-05-01 16:49 | |
![]() | Här i mitt rum sitter jag , samtidigt blir det msn :) i like :) | |
| Lisajonsson | 2008-05-01 16:54 | |
![]() | Jag sitter i soffan med laptopen i knät och tv:n påslagen med något menlöst program som inte konkurrerar om min uppmärksamhet utan bara skvalar på lite. Ibland mat vid sidan av också. Kan inte med att låta bli att svara i telefon / öppna om det ringer på dörren när jag är mitt i ett spel men vill inte heller avslöja för den som stör varför jag har så bråttom att bli av med personen... | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-05-01 16:55 | |
![]() | Jag har min dator i en hall som går mellan köket och vardagsrummet. Har en "schitzig" kattunge som klättrar och röjer överallt, som även har fått för sig att fötter är fiende nr:1 som skall attackeras och bitas i. Femårig dotter som stundvis kräver total uppmärksamhet. Utöver det vanliga som att hon vill ha kex, morot, gurka eller liknande så ropar hon "fääääääääärdiiiiiiiiig" lite då och då. Hon envisas även med att vilja sitta i knät när jag spelar. Sen är hon som femåringar är, hon ramlar, "tappar" saker som går sönder mm mm | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-01 17:02 | |
![]() | datorn står i sovrummet, på morgonen är det kaffe och spel samt prat som gäller ,, antingen på beta med många eller med damen ovan i telefon =)).. samtidigt som jag läser tidningarna och kollar andra sidor''' Bitte | |
| Niclas57 | 2008-05-01 17:10 | |
![]() | grönöga, du glömde ju att det finns en man som också vill ha uppmärksamhet ibland när du fastnat vid datorn ;-) | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-05-01 17:11 | |
![]() | På jobbet med ostbågarna bredvid skärmen och colan i glaset, hemma vid köksbordet med mattallriken bredvid (vilket retar han som tror han bestämmer hemma) eller på vardagsrumsbordet med någon serie på tv:n eller möjligen animal planet.. Har ofta msn på samtidigt och blir inte störd över att göra två saker samtidigt! Kan till och med laga middag och spela ;) | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-01 17:14 | |
![]() | Den var bra Niclas,, förstår att det kan vara svårt ibland,, Kram Du Bitte | |
| uberbacon | 2008-05-01 17:17 | |
![]() | Jag spelar helst på nätterna efter kl 2 då alla i lägenheten sover, alternativt stänga dörren och på med hörlurar för att inte bli störd. Trots dessa krav på koncentration så gör jag ibland alldeles för mycket medan jag spelar (msn etc) | |
| annelille | 2008-05-01 17:32 | |
![]() | ... sitter hela dagen tills maken kommer hem från jobbet.... har alltid P3 på i bakgrunden.... tar pauser för mat och toa.... =) (är stillasittande pga sjukskrivning) | |
| Sibbe B | 2008-05-01 17:36 | |
![]() | Musik är ett måste, gärna hiphop eller Daft Punk. MSN är konstant på så det händer väl att man sitter där också. Ibland spelar jag poker och ibland jobbar jag med skolarbete samtidigt. För övrigt är det väldigt stökigt på mitt skrivbord. | |
| Fånmåne - Ej medlem längre | 2008-05-01 18:55 | |
![]() | Vid den bärbara datorn sitter jag, på en väldigt obekväm och oergonomisk stol av trä (jag är solcellsmontör, jag tjänar inte hur mycket pengar som helst!). Ofta strömmar det musik ur stereons högtalare, på senare tid oerhört mycket Dylan. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-01 18:59 | |
![]() | Sitter i soffan med läpptåppen på armstödet (breeeeda armstöd) och i en väldigt avslappnad stil...gärna en kudde bakom ryggen och ett ben/en fot på soffbordet. TVn på på nåt bra. Fler fönster uppe - oftast skolarbete, som jag alternerar med spelande/foruminlägg | |
| Damage | 2008-05-01 18:59 | |
![]() | Sitter hemma i soffan med min bärbara dator. Musik och msn på. Ofta med en kopp kaffe och en cigg.. Ensam helst. Brukar dock alltid få sällskap av mina 2 katter. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-01 19:02 | |
![]() | har datorn i vardagsrummet/hallen..Har oftast TVn på och småtittar dit emellanvarven..Har som mamman, flera fönster öppna ifall andan skulle falla på för lite studier.. Har oftast något att dricka bredvid mej, just nu en STOOOOOr flaska Ramlösa kaktus.. | |
| ledzeplin | 2008-05-01 19:02 | |
![]() | Jag brukar sätta på en bluesplatta (känns som att det går bäst att spela när jag lyssnar på blues) och snusa, diggar inte att sitta på msn samtidigt, stör för mycket. | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-05-01 19:08 | |
![]() | På morgonen vid äldsta sonens dator, med en stooor kopp kaffe annars vid min bärbara när jag har tid | |