Spelrum
Giraffen38
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
19
Inloggade57
Mobilspel
Pågående19 773

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Ante_mig2008-05-03 14:58
Antal inlägg: 11

Sanningens ögonblick
Efter att ha sett, i mina ögon, ett pucko i nämnda TV-program undrar jag om ni också ser programmet?

Hur skulle ni reagera om er partner eller någon nära anhörig fick för sig att ställa upp? Om ni som expartner blev inbjuden?

Och slutligen, hur skulle ni själva klara er?

Jag skulle försöka avråda mina närmast anhöriga att vara med om de rådfrågade mig. I vilket fall som helst skulle jag inte komma till studion.

Själv skulle jag inte klara mig bra.

Men såg ni han som var med i förra avsnittet? (han är med i nästa också för han är kvar)

Han erkände följande:
*han föredrar blondiner (flickvännen som var med i studion var brunett)
* Han anser att han vänner har finare flickvänner han själv har
' Han tycker att han flickvän ska skaffa silikonbröst
* Han har stulit pengar av sina vänner
* Han har stulit pengar av sin flickvän
* Han har fått sparken från jobb
* Han försörjs av sin flickvän (och om något positivt ska sägas om honom var det att han skäms för det)
* Han har lovat sin flickvän att inte spela poker men gör det ändå.

tuta2008-05-03 15:06
Antal inlägg: 770

haha, såg de avsnittet jag med. o man kan ju undra hur många gräl o "diskutioner" den typen har med sina nära o kära utanför studion. ;p

Ante_mig2008-05-03 15:33
Antal inlägg: 11

Synd att alla programmen är förinspelade. Om det hade varit en veckas paus mellan inspelningarna hade kanske flickvännen inte ens kommit.

Kontrakten skulle jag vilja se.

impala-582008-05-03 15:40
Antal inlägg: 535

Killen såg detta som ett kanontillfälle att tjäna pengar på att dumpa den stackars flickvännen.
Sitta och förnedra någon på detta sättet i tv borde förbjudas men sånthär lär fortsätta i olika former sålänge det finns tittare.
Jag såg lite av en slump när jag zappade så kommentarer om att jag tittade kan härmed utebli.

mantikoran2008-05-03 15:45
Antal inlägg: 183

Åhfyf... det där avstår jag gärna ifrån - tack för varningen

mamman - Ej medlem längre2008-05-03 16:21
Antal inlägg: 6379

Såg inte det, men ett annat program (eller en del av det) och insåg att NEJ, jag skulle aldrig ställa upp och inte heller sitta där brevid om någon jag känner ska sitta där....

WordTour2008 - Ej medlem längre2008-05-03 18:39
Antal inlägg: 1279

Sekundärskammen har fått ett nytt ansikte. Sånt där orkar jag inte kolla på.

Suds McDuff2008-05-03 18:42
Antal inlägg: 1308

Av vad du skrev så verkar den där killen vara en riktig loser...

WordTour2008 - Ej medlem längre2008-05-03 18:48
Antal inlägg: 1279

Loser vet jag inte, men jag skäms å hans, flickvännens, produktionsbolagets och tv-publikens vägnar. Riktig "skrutt-tv" är det. Men folk får ju göra vad dom vill - trots att jag skäms. ;-)

Linda88 - Ej medlem längre2008-05-03 18:51
Antal inlägg: 241

haha såg de ja med de roligaste va ju när han skulle "rätta" till det och vid någon till fälla svarade på en fråga programledaren ställde med orden Min snygga tjej som sitter där. Hahaha så dåligt

Caccan2008-05-03 18:55
Antal inlägg: 9

Hoppas svinet åker ut, utan pengar och att flickvännen dumpar honom!

Skulle aldrig ställa upp på något sådant själv.

E Solu - Ej medlem längre2008-05-03 18:58
Antal inlägg: 4715

Man baserat på ovanstående utsagor dra slutsatsen att han har en väldigt stor förmåga att "settle", vilket är extremt lagom, en beundransvärd egenskap som jag ska upphöja till medelbra norm.

E Solu - Ej medlem längre2008-05-03 18:58
Antal inlägg: 4715

Man kan...

gjerpen2008-05-03 19:07
Antal inlägg: 5

Ha ha ja man undrar verkligen hur man e funtad när man ställer upp i ett sånt program.. Känns tveksamt att ett par tiotusingar skulle vara värt att såra familj, sambo och vänner för. Plus göra bort sig inför alla andra som kikar.. Men jag måste erkänna att jag sitter bänkad när det sänds, det är ändå lite småkul samtidigt som man ofta skruvar på sig när frågorna kommer.. Härligt att det finns de som offrar sig för att vi andra ska få garva lite :) fast det är klart man lider med personernas närmaste.

Tommy 19792008-05-03 21:29
Antal inlägg: 1191

Jag stör mig på själva programidén. Visst, visst, jag är fullt medveten om att folk ställer upp frivilligt, att de är medvetna om riskerna, o.s.v, o.s.v. Det är inte det saken gäller. Måste verkligen alla programidéer gå ut på att förnedra och kompromettera människor? Det här programmet är extremt obehagligt och har potential till att fullständigt förstöra folks tillvaro. Är det underhållning?

Tinna2008-05-03 21:35
Antal inlägg: 20250

Han kommer även få frågor som "har du varit otrogen mot din flickvän" och enligt några spoilers så kommer han även svara ja där..

klobba2 - Ej medlem längre2008-05-03 21:40
Antal inlägg: 2332

Sanningen är väl inget att vara rädd för

dahlgren_2008-05-03 21:56
Antal inlägg: 733

Guuud, när han skulle försöka "rätta till det".. så tragiskt! Tyckte så sjukt synd om flickvännen och tyckte att hon verkligen förtjänade någon bättre.. Han verkade inte som någonting att hänga i granen.

Jag skulle aldrig ställa upp och jag tror inte jag skulle vilja veta någon annans alla innersta sanningar heller, så jag skulle nog inte komma dit vilken roll jag än hade.

Däremot är det riktigt kul att titta på! Jag missade i torsdags så jag ställde klockan på tio över två inatt för att se reprisen :P

Joies2008-05-03 22:29
Antal inlägg: 14

alla avsnitten finns på kanal 5 , så du kan lika gärna kolla på dem där istället för att gå upp mitt i natten ;D

dahlgren_2008-05-03 22:30
Antal inlägg: 733

haha.. ja kanske det, det tänkte jag inte ens på! Tack för tipset :P

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?