Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 2 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 85 |
Mobilspel
| Pågående | 19 908 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:37 | |
![]() | De modigast du gjort Va är det modigaste du gjort? Själv så tycker jag att jag var rätt modig när jag stoppade misshandel av en tonårstjej av andra små fjortisar :D Känndes rätt gött efter | |
| Pococurante | 2008-05-04 22:39 | |
![]() | Det modigaste jag hade kunnat göra var att rätta alla dina stavfel, men det tänker jag inte göra eftersom jag inte är såpass modig. Det modigaste jag därför gjort är att ändå publicera tanken på att göra det utan att faktiskt göra det som jag önskar jag varit modig nog att göra. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:41 | |
![]() | ooo cooling, fasen va modigt gjort | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:41 | |
![]() | mycket modigt Pocurante... Säkert att du inte frågade morsan om lov först? | |
| Pococurante | 2008-05-04 22:42 | |
![]() | Tack Linda. Nej Ann, jag tar själv ansvar för mina handlingar. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:42 | |
![]() | nej det gjorde han inte! | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:45 | |
![]() | Oj hjälp, var ska jag börja... Hm, ja, svårt att välja ut nåt. En gång när jag var barn konfronterade jag min några år äldre mobbare. Fick en spottloska i ansiktet bara. Inte så farligt. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:46 | |
![]() | nåå hoppats du tvättat de då. Modigt gjort ändå! | |
| grönöga - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:47 | |
![]() | Jag satt på tunnelbanan och en pundare med uppenbar snedtändning började göra utfall mot en stackars tant i ena hörnan av vagnen. Jag gick dit och trängde mig emellan honom och tanten så att hon hamnade bakom mig och han "nojjade" på mig istället. Utan tvekan så är det iaf ett tillfälle då jag var mycket rädd. Det absolut värsta av allt var att jag var den enda som gick för att hjälpa henne, i en halvfull vagn varav passagerarna till minst en fjärdedel bestod av "män" i åldrar från ca 18 - 55. | |
| AIKs A_lag - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:47 | |
![]() | Stoppade en kille som höll på att piska på sin flickvän på stan, om det var modigt eller inte vetefan, det är självklart för mig att jag ingriper då.. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:47 | |
![]() | grönöga tufft gjort, applåder :D | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:48 | |
![]() | Jag har väl gjort en del saker, som känns modiga. Det modigaste var kanske att ge sig på graviditet nr 2. | |
| stabilt | 2008-05-04 22:51 | |
![]() | inte jag men min mamma räddade wn pöjke från att kvävas till döds..................... ...... | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 22:56 | |
![]() | duktig morsa | |
| stabilt | 2008-05-04 22:57 | |
![]() | min mamma är det bästa som finns.................... ... | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:01 | |
![]() | Jag skulle gärna vilja bli kär för jag tycker det är jätteläskigt men är inte tillräckligt modig. Så egentligen så kanske jag bara behöver bli lite mer modig så ordnar sig resten automatiskt. Vet inte. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:02 | |
![]() | Upa om du vill ska ja hålla tummarna | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:03 | |
![]() | Jag behöver nog nån som håller i handen istället :) Men tack! | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-04 23:04 | |
![]() | ja kan fråga min kusin han är rätt stilig :P står o vaktar kungens slott ifrån nyfikna turister o torskar. Tror han har ett stadigt handgrepp | |
| y not | 2008-05-04 23:04 | |
![]() | Imponerande när ni går in och stoppar bråk. Det är skönt när någon vågar. Jag åkte på stryk av den orsaken i Iran en gång när jag hindrade en, inte fan var det nån som kom till mitt försvar. Men det jag är mest stolt som jag tycker vara modigast var en fullkomligt egogrej. Vi hade ett hopptorn hemma på Frökens udde, sjuan var högst och därifrån hade jag dykt på huvudet före när jag var tolv. På ett berg ett par hundra meter ifrån var det en avsats ca tolv meter över vattnet. Vi brukade simma över dit och hoppa därifrån. Det var ganska osäker stenig botten men vad jag vet skadades ingen även om man nån gång då och då slog i en fot eller ett knä i en sten under vattnet. Jag hade bestämt mig för att dyka därifrån den sommaren jag vara tretton, och sommaren gick och det blev allt kallare utan att jag tordes. En höstdag vara jag där med min bästa kompis och bestämde att nu skall det ske, jag hade som alltid badbyxorna hängande på cykeln och hoppade i och simmade över. Det var riktigt höstväder, blåsigt och regnigt och det mullrade av åska på avstånd. Känslan att stå där mitt på en bergsbrant och titta ner på det svarta vattnet var skrämmande. Jag tittade över och såg att två stycken till hade anslutit till min kompis på bryggan. Det var nu eller aldrig och det var NU. Överslag ville jag inte ha från den höjden och absolut inte gå för djupt, blåsten var inget kul. Jag sköt ut med benen så långt ut jag kunde och satsade på att ligga vågrät i luften så länge som möjligt. Jag seglade, jag flög, det tar kanske tre fyra sekunder att nå ytan från tolv meter men det var långa härliga sekunder och när jag närmade mig ytan böjde jag mig ner och skar den utan att det kändes något. Jag var segerrusig när jag simmade tillbaka. Jag hade gjort det, jag hade vågat något som ingen annan i samhället hemma hade gjort. De bägge tillkommande åskådarna var några år äldre och väldigt imponerade. De sa att jag hade gjort ett helt perfekt dyk och skurit genom vattenytan utan plask. Det var också så det kändes, men om de överdrev föra att vara vänliga vet jag inte. För mig var det mitt modigaste ögonblick som jag övervunnit störst rädsla i en handling. | |