Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 20 532 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-10 00:06 | |
![]() | y not- ja | |
| silverdrop - Ej medlem längre | 2008-05-10 00:17 | |
![]() | Ni kan rada upp hur många exempel ni vill. Rätt som det är finns han bara där...O man bara kan INTE låta bli, kan inte sluta tänka på om.......kan inte sluta längta.... det är bara RÄTT.... Det är sexigt. O det kan hålla i MÅNGA ÅR.... | |
| coolkitty | 2008-05-10 00:23 | |
![]() | menar du att det inte brukar finnas en enda gemensam nämnare mellan de som du bara faller head over heels in love with? det är en en skildnad mellan att låsa sig vid vissa fasta egenskaper såsom "han måste digga österuropeiska pianostycken från 1600-talet" och att konstatera att det finns vissa drag man brukar gilla. | |
| Sara016 | 2008-05-10 00:33 | |
![]() | V_S e sexi! *nickar* Om jag nu gillade tjejer hade jag lätt lagt in en stöt där! | |
| Uffetuffe | 2008-05-10 01:07 | |
![]() | Sexigt är ett sug i blicken...sexigt är en snygg tjej klädd i sommarvita kläder...sexigt är oskuldfullhet men samtidigt säkerhet..sexigt är graningekängor och en kanindräkt....ehh...stryk det där sista | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-05-10 01:13 | |
![]() | Sexigt är mohairstickad tröja på en välsvarvad tjej utan bh (min dröm när jag var ca 12 haha) | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-10 03:25 | |
![]() | Symmetri är sexigt. Supersymmetri kan man forska om. Det är lätt att få anslag om man nämner supersymmetri någonstans. Här finns mer info om symmetrins betydelse för sex: www.mindhacks.com/bl...me try.html | |
| lillselle | 2008-05-10 07:21 | |
![]() | stora pattar....hehe närå | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-10 07:27 | |
![]() | Jorå. | |
| CD II | 2008-05-10 08:10 | |
![]() | ...sexigt= en kvinna i vit skjorta med självförtroende... /eric | |
| emmylicious | 2008-05-10 11:38 | |
![]() | Jag tycker kvinnokroppen är sexig i största allmänhet. Jag såg dom mest perfekta benen någonsin på en tjej igår! och så hade hon jättesöta klackskor och korta, tajta shorts. Det var sexigt :) | |
| lemjau | 2008-05-10 11:50 | |
![]() | Jag såg också en sådan. Snygga tjejlår är rätt hett. Annars så är det någon som sprayat just "SEXI" på ett klättertorn i lekparken här nere. :O | |
| Uffetuffe | 2008-05-10 12:41 | |
![]() | Tjejer,,,nu hade vi ju hoppats på att få lite tips av er så vi kan göra oss sexiga för er,,,men rakade ben å söta klackskor och tajta shorts vette fan | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-10 12:44 | |
![]() | En man med ett smittande leende och en jyst bak, gärna tatuering;) och så ska han vara go...:)) | |
| Miss A | 2008-05-11 10:36 | |
![]() | Mentalt: Självsäkerhet och självmedvetenhet.. vilket innebär att man INTE behöver skrävla om hur jävla bra man är! Fysiskt: mmm bästa biten på en man som är lite tränad.. magmuskelvecket mot höften + rumpan, händerna, "huggen" haka och käklinje. Ögon som speglar vem han är och vill... | |
| Mrs Jonsson | 2008-05-13 14:58 | |
![]() | Solbrända bruna kroppar är sexigt | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-13 15:01 | |
![]() | En jyst bak blomman? Är det något man importerar måntro? | |
| magre_memed | 2008-05-13 15:12 | |
![]() | blåa ögon | |
| loogard | 2008-05-13 17:04 | |
![]() | V_S du gav mig nyss svaret på varför jag kände mig som ett objekt när jag gick ut i stan för ett tag sen i ett par svarta byxor svart linne vita hängslen och en fluga på det. hängslena gjorde ju så min söta bak framhävdes linnet lät en del tatueringar vara synliga och tja flugan vetesjutton vad den skulle vara bra för, men mina vänner tröck på mig den och ett svart rep med en tofs i skärpet så jag kunde piskas lite snällt också. Aldrig någonsin fått så mycket ragg när jag varit ute som då... kanske ska gå ut så lite oftare. Å andra sidan i kortare perioder, mina skinkor var snudd på ömma efter alla som varit där och taffsat... och så påstår ni att killar tafsar på tjejer på krogen, pfft. Tror bara det är så att det finns färre killar med någonting så attraktivt att tjejerna inte kan hålla fingrarna borta än vad det finns tjejer med något som oartiga killar inte kan låta bli att klämma på. Jag tycker dock att tafsande i all ära, men någon form av artighetsnormer bör väl alla ha, tjejer som killar. | |
| Nasty Nimrod | 2008-05-13 17:07 | |
![]() | "Tröck"? Vad är det för en dialekt? Betyder trecka/träcka dra, eller? | |