Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade6
Mobilspel
Pågående20 547

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Gilena2008-05-09 22:40
Antal inlägg: 7250

Go'afton! Mitt namn är Vimar Lanai, en glad egyptier som helst äter grillad korv med bröd ackompanjerat med glass och fruktcoctail. Jag är till professionen lantbrukare, men slackar helst med golf om dagarna. På golfturen brukar jag ta med min fetaste råtta!

vita_syrener - Ej medlem längre2008-05-09 22:41
Antal inlägg: 22144

Och lilla jag heter Astrid Lindmark och jag bor i forna Jugoslavien. Älskar potatisgratäng och fläskfilé. Jag jobbar på Volvo som mekaniker och mitt stora intresse är att spela durspel. Och vad går upp emot alla möss och spindlar.

helbe2672008-05-09 22:45
Antal inlägg: 570

Hejsan jag heter Barbro Franzén och kommer från Bulgarien. Tycker om att äta kebabpizza och jag jobbar till vardags på cykelställ. På fritiden gillar jag att hänga på krogen och dansa och träffa nya människor. Älskar mina spindlar som hänger på husfasaden.

maarieell2008-05-09 22:56
Antal inlägg: 109

Rosita Liljedahl och bor i Finland. Älskar kycklingsallad. Jobbar som skifferhuggare.. På min fritid shoppar jag upp alla mina pengar på internet och syr en massa. Jag älskar min vackra orm under mattan.

le-lou2008-05-09 23:16
Antal inlägg: 17500

Hell Sundberg heter jag och kommer från Danmark. Gillar att äta pasta med tomatsås och jag vet inte vad jag jobbar med, men nåt är det nog. På min fritid gillar jag att resa, laga mat och promenera. Jag gillar även att umgås med min geting på fritiden.

Nasty Nimrod2008-05-09 23:28
Antal inlägg: 1063

Om man inte har haft något jobb, då, skall man välja lärare eller något?

coolkitty2008-05-09 23:59
Antal inlägg: 16

Tja jag heter Henry Trouvé och jag kommer från Estland. Jag äter helst thaikyckling och extraknäcker på posten. Jag tycker om att läsa böcker om Stella Adler och bor för tillfället med min söta anakonda vid namn Fido. Jag tycker också om romantiska promenader i månskenet.. så om du tror jag är något för dig, don't hesitate to call! vi kan ha kul ihop. addio, i'm out.

sanlin2008-05-16 12:28
Antal inlägg: 1462

Jag heter Inger Rasmusson och bor på Öland.Äter helst pasta med kyckling.Jag jobbar med plåt av olika slag (tror jag)!På fritiden älskar jag att shoppa (helst till Ullared!) och lösa korsord!
Och mina husdjur är en massa råttor o möss!!

Miss_jk2008-05-16 12:35
Antal inlägg: 8941

Mitt namn är Hagar Norén och jag kommer ifrån Tjeckien. Min favvomat är Orientalisk soppa med hårtbröd till. Jag jobbar just nu med något på Telia. Vet inte riktigt vad. Mitt största intresse är fotboll och att campa med husvagnen och så har jag ett husdjur: en spindel

Metalnymf - Ej medlem längre2008-05-16 12:38
Antal inlägg: 227

Jag heter Eivor Löfgren och kommer från Danmark. Älskar havregrynsgröt och äter det jämt. Tidningsutdelare är det jag sysselsätter mig med på dagarna och på helgerna drar jag fram gitarren och sjunger, eller knåpar med andra kreativa saker. Hemma har jag burkar fulla med maskar och andra insekter som är så mysiga att samla på....

Marie082008-05-16 12:43
Antal inlägg: 292

Tjena...
Jag heter Estrid i förnamn...och ngt efternamn har jag inte:).
Bor i Sverige och min favoritmat är mozzarella, parmaskina och bruschetta.
Just nu sliter jag i en gruva i Kiruna medans jag drömmer om astrologins mysterier.
Mina husdjur är kackerlackor oh maskar.....som både krasar o ålar omkring fritt härhemma:)

miss_ia2008-05-16 12:47
Antal inlägg: 288

Halloj
Jag heter Margit Hernqvist och bor i Rumänien. Jag äter helst Lax med pasta. Jag jobbar som motocykelordonans i norra Finland och jag fördriver tiden med att lyssna på Glenn Miller. Mitt lilla husdjur är en saftig tusenfoting som bor under min säng=)

farin2008-05-16 12:59
Antal inlägg: 132

Hej! Jag heter Helga Nilsson och bor i Barcelona. Jag älskar kycklingfilé med grekisk sallad. Jobbar som taxichaufför i Malmö och tycker om att promenera, läsa spännande böcker och laga god mat. Jag har två stora, fina fågelspindlar som husdjur, vilket är väääldigt kul!! ;)

Jollz2008-05-16 13:01
Antal inlägg: 673

Tjosan!
Jag heter Bengt Nilsson och bor i Frankrike. När jag ska äta någonting riktigt gott blir det en tonfisksallad. Dagtid är jag elektriker, kvällar och helger spenderar jag mer än gärna vid symaskinen, inte sällan med min geting Bosse vid min sida.

Bergatroll2008-05-16 13:13
Antal inlägg: 164

Hej, jag heter Lasse Wichart och bor på Malta. Vid festliga tillfällen brukar jag laga till youghurt med müsli och om det är något alldeles speciellt så strör jag över lite socker.
Jag jobbar som rengörare på en pappersfabrik, men helst av allt föder jag upp hästar. Utöver detta umgås jag gärna med min haj Andersson som bor i mitt badkar.

Husdjur = ett djur du avskyr

Bergatroll2008-05-16 13:14
Antal inlägg: 164

oj, skulle ha deletat det sista där.

Apan Bollo - Ej medlem längre2008-05-16 13:27
Antal inlägg: 993

Ja men hejsan då. Heter Sven huss och kommer från Mexiko där jag helst av allt äter falafel. Jag jobbar som ngn form av budbärare där jag ibland blir jagad av hundar. På fritiden lullar jag runt i konsthallar dit jag även tvingar med mina barn trots att dom inte vill. Hemma har jag en gammal gammal papegoja i en alldeles för liten bur.

Anhahita2008-05-16 14:39
Antal inlägg: 66

Jag heter Edith Olsson och kommer från Zakhyntos. Jag tycker det är gott med broccoligratäng med mycke fetaost. Jag arbetar som bilmekaniker och på fritiden väver jag eller skulpterar i lera. Jag har en stor fet mördarsnigel som husdjur!

Jamo2008-05-16 14:50
Antal inlägg: 438

Jag heter Karl Larsson och kommer från Lappland. Jag gillar macka med prickigkorv på. Jobbar som springpojke på ett sågverk. På friteiden gnäller jag över allt och alla och tycker synd om mig själv. Mitt husdjur heter Bert och är en söt och hårig spindel.

ElectricEye - Ej medlem längre2008-05-16 15:18
Antal inlägg: 3604

Hej! Jag heter Oskar Strådahl och är en glad ålänning. Jag jobbar som lantbrukare och äter helst rester. När jag inte sköter om gården pysslar jag med mina handarbeten eller gullar med mitt husdjur, fästingen Felicia.

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?