Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 51 |
Mobilspel
Pågående | 19 836 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-13 18:20 | |
![]() | Är det sant, Linda? Well, i Afrika finns parasiter, larver som blir något äckligt, som kryper in genom porerna på människor och växer till. Det är alldeles sant. Under min vistelse i Gambia skulle man aldrig gå barfota av den anledningen. Ganska äckligt ändå att vara barfota i lera blandat med bajs från hundar, höns, getter och småbarn. Bajs från svenska spindlar skulle verkligen ha varit en fis i rymden i den miljön. I Afrika finns det förresten spindlar, som blir 25-30 cm i diameter. De jagar möss och grodor. | |
Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-13 18:23 | |
![]() | hehe mommesfrites mm nästan så man önskar de skulle finans såna spindlar här :p tänk va härligt o ha en stor spindel i trädgården som äter upp alla kråkjävlar | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-13 18:31 | |
![]() | I Europa finns det människor som kryper under skinnet på en... och ibland så tar de sig in i ens huvud och stuvar om totalt. Det är därför man brukar säga att man skall undvika vissa människor, samt tillämpa innebörden av ordspråket "if you walk in poop, poop sticks to you". | |
LadyZara | 2008-05-13 19:06 | |
![]() | Dudeniro: Finns det inga sådana människor i Amerikat? | |
dudeniro - Ej medlem längre | 2008-05-13 19:08 | |
![]() | Jag har hört att de finns i Amerikat också, men att de härstammade från Europa... kom med båtar över atlanten.... Otäckt va! | |
LadyZara | 2008-05-13 19:12 | |
![]() | *får gåshud* | |
SweetieseN | 2008-05-13 19:16 | |
![]() | *gapskrattar* yeack vilken äckeltråd | |
RiabanEllie | 2008-05-13 19:17 | |
![]() | Satt för några år sen och kollade på en järg/harkrank (eller vad dom nu kallas) som kröp över min ryggsäck, rätt var det var så såg jag att spindeluslingen bajsade en liten lite plutt på min väska. Blä. Så nog kan dom bajsa allt. | |
LadyZara | 2008-05-13 19:33 | |
![]() | Ett ögonvittne! Någon att lita på :) | |