Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 20 547 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Eomin | 2008-05-15 11:55 | |
![]() | Jag sitter oftast och spelar stress och jag tycker det är jätteirriterande när den andra lägger under de sista 10 sekunderna, så att de hamnar hur många minuter som helst minus. Jag hinner ju laga mat och gå ut med hunden innan de är klara. Dock har jag aldrig skällt ut någon eller ens nämnt det, det verkar oerhört onödigt. Det är hos mig problemet ligger när jag inte klarar av att vänta, inte hos motspelaren. | |
| zophiah | 2008-05-15 12:33 | |
![]() | Klart det kan ligga hos motspelaren om den inte klarar av det den ger sig inpå. Jag förespråkar inte att man skäller, men hets är hets och stress är stress och snabb är inte särskilgt snabb tycker jag men somliga gör det. Att dra över några sekunder spelar ingen roll, men det är ju meningen att man ska klara ett visst tempo. Annars kunde tidsangivelserna skippas helt och hållet. Sen har självklart alla bra och dåliga dagar med brickor och då får man ju tyvärr utgå från att fallet handlar om det när någon sölar sig. | |
| Jesper M | 2008-05-15 14:18 | |
![]() | jag tycker att man skall få ett minus för varje sekund som dras över, och förlora matchen om man drar över med mer en en minut. är inte så kul attt behöva vänta 5 min alltid | |
| Liga - Ej medlem längre | 2008-05-15 14:25 | |
![]() | hets är det roligaste tycker jag man får stressa och samtidigt måste man klura ut ett bra ord. det är klart många hetsar upp sig på hets men farför spelar men då just hets. hallå!! om man har valt hets så får man vara berädd på att stressa lte! | |
| BiNo8 - Ej medlem längre | 2008-05-15 17:21 | |
![]() | Ja själv tycker jag att om man vet att man behöver mer tid än var hets har kan man välja snabb eller normal. Vi som väljer hets kanske väljer det just för vi vill ha ett snabbt spel. Ungfär som om man har bråttom någonstans med bil tar man väl inte den längsta vägen hihih | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-15 17:23 | |
![]() | man väljer ju hets av en anledning... är man inte tillräckligt bra ska man nog inte välja det. | |
| Minta | 2008-05-15 17:25 | |
![]() | Men en person som väljer stress kan ha nästan lika bråttom och då är det ok att dra över. Men det tycks vara snudd på en dödssynd att dra över en halv minut i hets. | |
| Tettis | 2008-05-15 19:00 | |
![]() | Jo, men jag är en sådan som oftast håller tiden... Men någon gång ibland ställer bokstäverna till det, och har man då läge med många röda och gula rutor vill man bara inte slänga ut en 2:a. Motspelaren som skällde ut mig hade jag inte spelat mot någon gång förr, så han/hon visste väl inte hur jag brukade spela... | |
| Palini | 2008-05-15 20:25 | |
![]() | Har man valt att spela Betapet, så får man nog också vänja sig vid att tåla reglerna, eller spela nåt annat. Det kan ju även ses som taktik att "maska" och tråka ut motståndaren, extremt kanske men ändå fullt möjligt. Och som sagt, tål man inte att vänta, så får man väl spela mot sig själv eller såna som man vet spelar snabbt hela tiden och akta sig för alla farliga och eventuellt söliga motspelare. | |
| Marie08 | 2008-05-16 00:39 | |
![]() | Tettis...undrar om jag har spelat mot dig, känner igen 'Går det lite trögt?'frågan... Jättegulligt...men minns inte om jag fattade vinken:) Herreminje, jag undrar lite över om man blir tjurigare o tjurigare för varje betapetomgång man spelar? Gnälla över att motståndaren drar över tiden....när det finns en tillåten övertidsgräns... Hoppas att jag klarar av att behålla humöret när jag blir proffs:) | |
| Tettis | 2008-05-16 18:42 | |
![]() | Marie08 - jag har aldrig menat det som någon direkt vink, utan mer som att jag förstår hur det känns när man får krångliga bokstäver... | |