Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 8 |
Mobilspel
| Pågående | 20 571 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:07 | |
![]() | Det där är du inte tillräckligt korpulent att bedöma. ;-P | |
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:08 | |
![]() | Nähä...och hur tjock skulle jag behöva vara då? Som du? | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:08 | |
![]() | Nannie, vad är det som inte är begripligt? Ska alla stöpas i samma form så är vi ju inne på detta med att sär skrivare inte bör skaffa barn igen. | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:09 | |
![]() | Nja, jag är också inkontinent på området. | |
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:13 | |
![]() | Budalv- har du läst tidigare inlägg av frostis? | |
| vita_syrener - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:14 | |
![]() | Ska vi inte vara snälla nu?;) | |
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:15 | |
![]() | Henn - *s* truckförare blir kanske lättare det? | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:15 | |
![]() | Det är naturligtvis en lustigkurre som har 314 konton som han leker med. Jag har sett det förut, och ids inte bry mig. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:15 | |
![]() | Nannie: Ja, i olika trådar. Denna tråd handlar ju inte om rättstavning eller språket, så hur Frosty1 vänder sina ord känns inte relevant för ämnet i sig. I andra trådar kan det måhända vara relevant. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:16 | |
![]() | Nee, Du vill bara köra trucken med vitas på gaffeln.. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:18 | |
![]() | Vad är det för fel på att vara lustig och ha 314 konton? Är det inte bättre än att vara skittrist och ha ett, med riktigt passfoto? Alltså, nu är ju du Henn Glysén inte skittrist, men jag tycker själv det är trist att ha egna konton. När jag var yngre hade jag massvis med låtsaskonton. Tycker man det är omorlaiskt att stjäla bilder går det att göra helt nya annsikten på sites som Morphthing, t ex. Du kan ta två kort på dig själv och mixa ihop dem, eller avla på dig själv och en kompis/kändis. No harm done. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:19 | |
![]() | omoraliskt, inte omorlaiskt | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:23 | |
![]() | Budalv: Jo, i princip håller jag med dig. Folk får göra vad de vill. Jag lattjade själv lite med "låtsaskonton" förr - dock inte på denna sajt. Nannie o Zimba: He he, ja, jag läcker hydraulolja från gaffeln när Vita sätter sig på den *fruuussst* ;-P | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:26 | |
![]() | Du får skaffa ring i näsan Henn. Du låter som en tjur, beter dig som en tjur. Nu ska du bara se ut som en tjur så är de klart.. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:28 | |
![]() | Okej "när jag var yngre" var iof i somras :) Men har aldrig haft låtsaskonto på Beta. Är så glad att det finns så många riktiga låtsaspersoner här redan :) Låtsaskonton blir ofta mer verkliga och intressanta. Det är väldigt intressant att få läsa om ett låtsaskonto rakar sig under armarna eller ej och vad det äter. Inte lika kul att veta hur t ex Budalv (vilket j-a namn förresten. det var tänkt till ett låtsaskonto från början) tar mitt kaffe. Låtsaskonton bevisar att människor gärna vill se andra människor som högst konstanta. Man kan komma undan med en profil som älskar Jan Guillou, prinsessan Madeleine och Bigglestidningar. Ja jösses. Därmed inte sagt att Frosty1 inte är äkta vara. | |
| Nannie - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:29 | |
![]() | Finns säkert sidor där man kan få leka rollspel eller så, detta känns väl inte riktigt som rätt ställe för det? Men men... Och jag tycker att det är ROLIGT att få se en bild som faktiskt föreställer den man spelar eller pratar med, och att det är trevligt när människor är sig själva och inte spelar en roll. Så jag är väl en sån där skittrist en då? | |
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:29 | |
![]() | "Johanna19" hette jag på ett forum liknande detta i Internets barndom. Sicken snygging jag var. Killarna dreglade :-)) Men jag fick lägga ned det för jag fylldes av sådan sympati för dessa kärlekskranka grabbar. Och det var faktiskt ingen som var "grov i mun" - det förvånade mig lite. | |
| Budalv - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:42 | |
![]() | Nannie: Inte rätt ställe att leka rollspel? Gör det så mkt om fejkanvändare skriver i trådar om förhållanden, kroppshårsavlägsnande o.s.v.? De mindre seriösa verkar begränsa sig till Snack och inte Seriöst dessutom. Och tänk på att användarbilderna här går att spara. Verkligen inte det bästa stället att lägga ut bilder på sig själv. Samtidigt är det som du skriver trevligt att folk gör det :) | |
| tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-15 18:47 | |
![]() | forumet är ej en kontaktsida för ensilkda personer.! | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2