Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 20 547 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:42 | |
![]() | slänger? Jag betalar allt själv..förvånande? Jag hinner handla varje dag om det är så, när jag inte jobbar :) | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:51 | |
![]() | Det är bra att du låter pengarna rulla dVb, jag har lite svårt för snåljåpar med mycket pengar. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:51 | |
![]() | Håller med Jonaker.. Köper nytt när det går sönder, inte förr! Varför byta ut grejor som fungerar alldeles utmärkt bara för att det kommit en nyare modell?? Kläder köper jag när jag behöver vilket är väldigt sällan, jag TVÄTTAR mina kläder och har bla en farfarströja som i dagarna fyller 14 år!! Måste jag tillägga att det är min absoluta favvotröja? =) | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-05-15 18:55 | |
![]() | Japp..pryltokig,,,ligger i DNA-koden | |
| Hedenstierna | 2008-05-15 19:02 | |
![]() | aldrig vart nån prylbög faktiskt, vill ha en dator som funkar bra och en mobil som går o ringa på så är jag nöjd, lägger det mesta på kläderna isåfall, det är roligare att lägga pengar på =) | |
| ciana - Ej medlem längre | 2008-05-15 19:25 | |
![]() | jag lägger hellre mina pengar på upplevelser och nöjen... Sen kanske vissa tycker det är nöjen å upplevelser med prylar... Men jag tar hellre en resa, en krogrunda, en spa-weekend osv osv för mina pengar... | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-05-15 19:49 | |
![]() | Ciana,,,jag skulle lägga pengarna på dig ;-) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-15 19:51 | |
![]() | Ja och nej. Är ständigt ute efter det senaste inom software men är inte lika brydd om de nyaste kläderna. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-15 19:51 | |
![]() | myran... insg en dag att en av mina favvotröjor bars av mig när jag väntade sonen... Han är 13 år... *suck!* Vart tar tiden vägen? | |
| ciana - Ej medlem längre | 2008-05-15 19:52 | |
![]() | haha... uffe, sååååå mycket pengar har du knappast kvar efter alla nya prylar du köpt ;) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-15 19:53 | |
![]() | Lägger också hellre pengar på upplevelser, och på att glädja andra. | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-05-15 19:55 | |
![]() | Finns mycket att ta ifrån (not)...prioritering vettu,,,,man lägger pengarna på sina intressen...tex flickvän eller annat roligt...kan ju dö i morrn,,,carpe diem | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-15 19:56 | |
![]() | Pengar skall rulla :) | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-05-15 20:07 | |
![]() | Vissa människor har större Ha-begär än andra. har själv aldrig varit drabbad av denna sjukdom. | |
| Gunilla N - Ej medlem längre | 2008-05-15 20:10 | |
![]() | Japps. Jag är en Vill Hansson (aka vill ha en sån)... Sen att inte plånboken alltid (läs sällan) är överens med mig det är en annan femma. | |
| maariia | 2008-05-15 20:12 | |
![]() | Köpte nyligen en laptop men det behövdes då den andra va paj, har även blitt en ny mobil även om det ej va nåt fel på den gamla men ville ha en med mp3 i så jag slipper dra med mig både och hela tiden och sen tröttnar man ju på den och vill ha en nyare och snyggare:) Min tv är 8-9 år och jag vill ju väldigt gärna ha en "platt-tv" men det får bli när den pajar. Kom på att det blitt en ny dvd oxå men den gamla bara dog så hade ju inget val. Detta att det ska vara nåt manligt att gilla och vilja ha nytt tror jag inte stämmer alls. Och nya klädesplagg blir det ju varje månad inte för att man är utan kläder direkt men det är ju roligt med kläder:) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-15 20:15 | |
![]() | Ibland blir man tvärtom. Bytte ner min nya uberhäftiga mobil till en modell som endast kan ta emot sms och ringas med. Var grymt trött på att inget funkade med alla extrafinesser. | |
| ruffse | 2008-05-15 20:31 | |
![]() | JA | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-05-15 20:33 | |
![]() | Haha... Älskar loppisar. Det blir ju nytt... för mig. Nej finns andra saker att slänga pengar på. Rockbaren. Hihi... och det är gamla nyheter. Orka bry sig om nya mobiler eller kläder. Kolla bara på modet. Ska man se ut sådär så räcker det ju att be mormor att rota fram sina gamla kläder.... | |
| E_Cantona | 2008-05-15 20:44 | |
![]() | tror mobilen är det nyaste jag har och den har jag fått via jobbet... Är totalt prylointresserad, lägger pengar på att ha kul med kidsen... Får vara glad så länge de vill umgås med farsgubben:) | |