Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 20 547 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sejmårr | 2008-05-16 18:15 | |
![]() | I dag när vi kom hem så kom inte vår vänliga NewFoundland för att hälsa oss välkomna. Vi ropade, packade upp matvarorna - och undrade varför hon inte kom för att "hjälpa till" som hon alltid gör annars. Min man gick upp på övervåningen och jag hörde att han pratade med vår lilla Tora. Sen kom han ner, blek i ansiktet och sa: -Jag tror att hon är död!. Jag gick upp och där låg hon med huvudet under sängen, på rygg (som vanligt) och med underdelen utanför sängen. Jag tog tag i henne och hon var kall! Jag pratade med henne och hon reagerade inte. Då tog jag tag i ett bakben för att kolla muskeltonus- och hon sparkade till! Sen grymtade hon lite - tog ett djupt andetag - och suckade djupt. När jag sa att hon kunde få ett GRISÖRA om hon kom fram började hon vifta på svansen! Hon var inte död och är just nu jättepigg. Men det var ändå en otäck försmak om framtiden... | |
| Miss_jk | 2008-05-16 18:17 | |
![]() | Lider med er. Min "kompis" fick min kanin när jag vart allergisk, och hon hade den i en fågelbur, innan hon sparkade ihjäl den. Vidriga människa! | |
| LadyZara | 2008-05-16 18:26 | |
![]() | Fy vad hemskt miss_jk. | |