Spelrum
| Giraffen | 46 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 29 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 20 675 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-16 22:00 | |
![]() | Jag tror nog inte att Nemi ville vara stygg till dig sejmårr utan faktiskt bara ville hjälpa din tråd på traven.. | |
| sejmårr | 2008-05-16 22:00 | |
![]() | ÅÅÅÅ. Nemi, du har inte gjort ngt orevligt mot mig.....utom att ha låst min tråd. Titta på de som fått sina trådar låsta tidigare.... | |
| Nemi | 2008-05-16 22:01 | |
![]() | ber om ursäkt för att jag gjort dig så upprörd. tråden öppnad igen. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-16 22:01 | |
![]() | Vem orkar kolla på Talang? bert och hon Sofi *hulka* | |
| Basta - Ej medlem längre | 2008-05-16 22:02 | |
![]() | Vad är det du vill prata om när det gäller Zara? Känner du dig förbisedd? Kan det vara så att du sitter inne med mer talang? Känner du dig förfördelad? Har ingen sett din talang? Berätta gärna, jag har plyschoverallen på mig, teet drar och jag tänder rökelsen. Du kan alltid känna dig sedd. Kram från kuratorn. | |
| sejmårr | 2008-05-16 22:04 | |
![]() | OK! Men det var många som läste tråden ändå.... Eller hur? Men jag känner mig illa behandlad och kommer att sluta som betapetare nu! Om jag ändå hade fått snuska till det riktigt illa innan! Jag kunde ha pratat om mina skärp och om onani....näe.... prutt´! | |
| Mouche - Administratör | 2008-05-16 22:04 | |
![]() | NU räcker det! Jag vet att den snällaste vi har här ta mig tusan är Nemi och att hon under de år jag känt henne aldrig varit medvetet elak mot någon! Jag däremot är ta mig f-n inte snäll och därför stänger jag ner denna tråd! Allt gnäll om saken kan sändas till min mailbox! Mouche | |
| nina733 - Ej medlem längre | 2008-05-16 22:57 | |
![]() | . | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2