Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 9 |
| Inloggade | 23 |
Mobilspel
| Pågående | 20 075 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Svårmodig - Ej medlem längre | 2008-05-18 22:00 | |
![]() | Det som är onödigt är att våra licenspengar går till något av det absolut värsta skräp som setts på år och dar. Att man öht närmar sig en TVapparat när det sänds tyder på en synnerligen dålig smak eller ett oerhört innehållslöst liv. Manus, skådisar och regi stinker alldeles grönjävligt, och det värsta är att det väl är sisådär en 7000 avsnitt kvar att se fram emot. | |
| Maybach | 2008-05-18 22:02 | |
![]() | Men maliinh_ "Alla har sin åsikt, men om ni inte gilalr det håll det för er själva då?" Ja, då borde ju jag få uttrycka min åsikt - och du hålla tyst? | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 22:11 | |
![]() | äsvh, maybach ja? Då skall jag va det då haha :P Men ne, som sagt jag tycker andra avenyn är skitbra, och jag är inte den enda, och det finns också dom som tycker det är världelöst och suger, först när min mamma tipsa mig trodde jag det också skulle va nå trökigt då jag såg det tyckte jag de va lite sådär njea, men sen blev det bara bättre. | |
| Lyle | 2008-05-18 22:12 | |
![]() | andra avenyn är helt klart ett misslyckande, dock inte en så katastrofalt värdelös serie som de flesta, även de som inte har sett ett avsnitt har skapat sig en bild av. Att tanken med programmet var att kunna konkurrera med de stora serierna var däremot ett fiasko. Efter ett par avsnitt blev det tröttsamt, men innan storyn smetade ut sig tillräckligt för att visa sina stora svagheter var den helt klart sevärd. | |
| Maybach | 2008-05-18 22:16 | |
![]() | Det är sjukt dåligt manus, råkassa skådespelare som läser innantill och tråkiga miljöer. Förstår inte vad du tycker om med serien... | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 22:17 | |
![]() | Men, vilken är mest dålig om vi väljer mellan lost och andra avenyn? Båda är nästan likadana på ett vis, men andra avenyn sänder ut bra signaler om hur ungdomar egentligen har det idag, | |
| Maybach | 2008-05-18 22:17 | |
![]() | Är du på riktigt? | |
| Maybach | 2008-05-18 22:19 | |
![]() | Jag visste inte att tv-program var till för att sända ut bra signaler till unga... | |
| Maybach | 2008-05-18 22:21 | |
![]() | ... oooch på vilket sätt är Andra avenyn och Lost lika? SNÄLLA, förklara det för mig. | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 22:23 | |
![]() | Serierna bara håller på det får aldrig ett slut. Nej, jag är bara påhittad ängel. | |
| Maybach | 2008-05-18 22:24 | |
![]() | Mm det var en slående likhet. Fan vad fel man kan ha... :( | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 22:25 | |
![]() | haha du är fel! | |
| Lyle | 2008-05-18 22:25 | |
![]() | Håller med maliinh_ till viss del om att serien är rätt bra för ungdomar, dock är skådespeleriet alldeles för trögt och stelt för att skapa en trovärdig bild av verkligheten. Den största anledningen till att skådespeleriet är så medelmåttigt är för att alla ungdomsskådespelare är amatörer, vilket dock självklart inte är en ursäkt för den dåliga kvalitén. Tråkiga miljöer håller jag inte med om - de skapar faktiskt en relativt trovärdig bild av förorterna i Göteborg. Gråa och trista är väl en sak, men att samspela med det för att göra bra TV är väl en annan. Däremot faller det just där eftersom resten i programmet inte håller. | |
| Maybach | 2008-05-18 22:26 | |
![]() | "Håller med maliinh_ till viss del om att serien är rätt bra för ungdomar, dock är skådespeleriet alldeles för trögt och stelt för att skapa en trovärdig bild av verkligheten." TV-serier som inte är dokumentärer är inte till för att "ge bra signaler till unga"!! | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 22:28 | |
![]() | Lyle tack :) äntligen nån som förstå :d nej, men dom sänder väll serien för ungdomar lider så mycket ochm år dåligt, knarkar o allt, därför frsöker dom framstå, att man kan må bra, och man ska va snäll. Fan nu förklarar jag dåligt, men vet inteh ur jag ska förklara men ni/man kanske förstår endå? | |
| Maybach | 2008-05-18 22:30 | |
![]() | Men det är ingen dokumentär, det är en dramaserie. Alltså inte i utbildande syfte? Och om det nu är så (typiskt svt) så tycker jag att det är fel. Det är inget utbildningsprogram utan en underhållningsserie. | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-18 22:31 | |
![]() | Serien är inte så jävla kass som de flesta säger, dock är skådespelarna jävligt dåliga och regissören har väl nte gjort sjukt bra jobb direkt. Serien har annars en bra tänkt handling och kunde vart betydligt bättre än vad den är just nu. | |
| maliinh_ - Ej medlem längre | 2008-05-18 22:31 | |
![]() | Maybach ja underhållningsserie ja, men endå så måste du välll också förstå att det rör dig om ungdomar och hur ungdomar har det idag? | |
| Maybach | 2008-05-18 22:32 | |
![]() | Ja? Det gör OC och One tree hill också? | |
| Imbattibile - Ej medlem längre | 2008-05-18 22:33 | |
![]() | Maybach, serien har en hel del budskap och upplyser säkert en hel del folk | |