Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 574 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| storråda | 2008-05-18 18:25 | |
![]() | Apan Bollo: Trevligt trevligt :) ser fram emot vidare bekantskap | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-18 18:25 | |
![]() | Ännu ett jättebra ord; promiskuös :D Lösaktiga och promiskuösa borde alla vara. Tror man mår bra att ngn knullar till en ordentligt med jämna mellanrum. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-18 18:29 | |
![]() | Ja lite AIDS har ju ingen dött av. | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-05-18 18:32 | |
![]() | Hört talas om kondom?? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-18 18:37 | |
![]() | Då är jag hellre utan :) | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-18 18:39 | |
![]() | kondom i all ära men tonåringar har en skrämmande brist på försiktighet. Vet om undersökningar som visar att deras riskmedvetande inte är så utvecklat, vare sig det gäller preventivmedel, bilbälte eller drogbeteende. Har hört att tillfälliga älskare i sydligare länder gärna skickar med en nya husdjur hem också, i form av löss och skabb. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-18 18:48 | |
![]() | Bara för att man gillar att vara lösaktig och promiskuös (tar varje chans att använda orden :) ) så betyder ju inte det att man är dum i huvet. Man får ju tänka efter lite, eller jag menar tänka före lite. Sen är det ju knappast så att man hoppar på vem eller vad fan som helst heller. För mig så ligger det mer i det hela än att bara få knulla lite, allt omkring är ju trevligt också. Att vakna tillsammans med ngn, ligga och prata i sängen, äta frukost och göra saker tillsammans. Sen är det ju lite spännande att flörta med ngn också. Tycker man inte om att använda kondom så får man ju helt enkelt låta bli som E Solu. Själv gör jag tvärtom. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-18 19:05 | |
![]() | Apan, du talar om vuxna människor. Är ju lite skillnad på en promiskuös sextonåring. | |
| DryBones - Ej medlem längre | 2008-05-21 08:53 | |
![]() | jisses Tears_of_god. vilket vågat påstående. jag har inte så stor koll eftersom att jag håller mig ifrån såväl charter som snusk, men jag vågar satsa mina kort på att killar är lika slampiga som tjejer utomlands. dom slampiga tjejerna måste ju ha nån att göra det med, och det är nog inte bara ortsbefolkningen. jag tror att dom tjejer / killar som knullar mycket på resan är precis samma som gör det hemma. sen ser du kanske tjejer som dansar på borden utomlands men det är nog snarare för att dom skulle bli utkastade om dom släppte loss alla hämningar på svensk mark. vore intressant att höra vad du grundar ditt påstående på. är det egna erfarenher, historier eller fördommar? | |
| impala-58 | 2008-05-21 08:57 | |
![]() | Det hade varit trevligare om hela livet hade varit en charterresa om jag förstår denhär tråden rätt :) | |
| kaai - Ej medlem längre | 2008-05-21 09:17 | |
![]() | löjlig diskussion egentligen :P | |