Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 574 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bitte - Administratör | 2008-05-19 11:35 | |
![]() | NÄ svara jag , jag är så less på dessa,, ta sånt snack på forum som är avsedda för sånt,, Bitte | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-19 11:36 | |
![]() | Min fråga var till le-lou. | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-19 11:39 | |
![]() | Stod det i ditt inlägg??,, jag svarar utifrån vad jag tycker .. Bitte | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-19 11:40 | |
![]() | Svara på, dina svar går mig omärkta förbi. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-19 11:41 | |
![]() | Omärkta? Hmm jag måste dricka lite mer kaffe... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-19 11:49 | |
![]() | Blir detta också ett trådtraseri? Så trist.... | |
| Mark Renton | 2008-05-19 12:01 | |
![]() | Hm... Är detta ytterligare en tråd som handlar om sex...? | |
| uberbacon | 2008-05-19 12:12 | |
![]() | Jag tänkte samma tanke, Mark :D | |
| Svårmodig - Ej medlem längre | 2008-05-19 12:25 | |
![]() | Kan inte hålla med om att alla trådar handlar om sex, men har märkt att en väldigt stor del ofta spårar ur totalt. Håller med mommes ang kommentarer som "nice boobs". Varför vräka ur sig något sånt i en debatt om t ex stickning... Dessutom finns det de här som verkar tro att det här är nån raggningssida, som nästan uteslutande skriver en massa kommentarer om någon tjej/kille istället för att iaf försöka hålla sig någorlunda till ämnet. Finns sidor för sånt också, har jag hört. | |
| nicklasnor | 2008-05-19 12:47 | |
![]() | fyfan, dom som säger "det gör väl inget, för vi har ett sexfixerat samhälle" verkar inte fatta vad som är problemet i samhället just nu. ungdomar mår dåligt. varför? för att reklam och media säger att alla ska vara sexiga och heta och vara såååå smala och ha såååå stora bröst. sexfixeringen är inte okej, de som säger det är naiva och förstår inte riktigt vad sexualiseringen gör med samhället. visst sex är bra men det ska man väl hålla för sig själv? och ang sex i trådarna tycker jag det är äckligt när gamla tanter driver om att dom rakar "muttan" och sånt. pinsamt. och jag kände för att säga min åsikt om det störda samhället vi lever i. tycker att folk ska tänka lite mer på det. sex ska inte vara tabu men det ska inte vara på varenda löpsedel, reklampelare och i varenda tvprogram. tidningar som slitz, moore och typ alla tjejtidningar som tar upp sex och kostmetoder förstör dagens ungdomar. jag är en ung kille men jag dissar den där skiten för den gör alla unga killar sexgalningar och tjejerna till anorexia offer. allt är ett kretslopp av de rika gamla snuskgubbarna som vill ha mer pengar. | |
| le-lou | 2008-05-19 12:49 | |
![]() | trashone, vad står det i forumreglerna? | |
| OneW | 2008-05-19 12:51 | |
![]() | jag förstår inte vad det är som är så svårt att förstå! Betapet är en sajt för alla. Om man nu har ett sånt behov av att skriva könsord och om sex så har säkert Fibban eller Aktuellt rapport något mer lämpat forum. Varför måste man vara så barnslig och ifrågasätta en sund åsikt? Respekt! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-19 12:57 | |
![]() | Hmm.. så varför får de trådarna leva? Och flera forumsvärdar debatterar i dessa.. Däremot så förstår jag om man vill slippa fjanteriet och snuskandet. Jag skall skärpa mig, och vara sött bitter ist :) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-19 13:05 | |
![]() | :) | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-19 13:07 | |
![]() | jaha och de 2 sista inläggen hör ju till ämnet lekstuga,, Bitte | |
| Miss Lyckad - Ej medlem längre | 2008-05-19 13:10 | |
![]() | Bitte, lär dig att skriva som folk istället å låt andra ha lite kul. Miss Lyckad | |
| le-lou | 2008-05-19 13:12 | |
![]() | Miss Lyckad, vad är det du menar att Bitte inte skriver som folk? | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-19 13:17 | |
![]() | "jaha och de 2 sista inläggen hör ju till ämnet lekstuga,, Bitte" Va? | |
| klobba2 - Ej medlem längre | 2008-05-19 13:26 | |
![]() | Gudars skymning!!!!!!!! låt oss alla undvika: sexuella anspelningar Skämt och ironi Politik religon Aktuella nyheter osv, osv............... | |
| tilduskan - Ej medlem längre | 2008-05-19 13:27 | |
![]() | jag håller med bitte. allt måste inte bli till sexsnack. jag undrar dessutom vad det är för fel på moral och varför bästa försvar eller kanske humor tycks vara att tracka moralister? | |