Spelrum
| Giraffen | 14 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 30 |
Mobilspel
| Pågående | 20 075 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:24 | |
![]() | men djurplågeri de ha ja inte tänk å de gillar ja inte. Men människor, speciellt störande såna och små barn, jag menar ja har ju tankar om personer här inne som ja vill göra saker med. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:25 | |
![]() | Men du skulle gilla att se en bebis tvättas i tvättmaskinen och du tycker inte att du är en psykopat??? Jävla dåre. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:26 | |
![]() | Vad är det med djurplågeri du inte gillar som du verkar kunna ignorera när det kommer till människor och barn? | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:30 | |
![]() | ja men tänk er själva, just de här med hur mycket står en människa ut med, hur länge klarar sig en bäbis i en tvättmaskin. Vi kan ju ta saw filmerna so ett exempel de är ju genialiskt där kan de rädda sig själva om de vågar men de gör väldigt ont, gör de det inte så dör de. Det är inga fåniga sätt de dör på heller utan verkligen sånt som man vill se hårfeste som slits bort, käkar som delas mm. Sen så är de ju såhär att en människa som skriker av gnällhet föratt den är trött o så är bara iriterande men någon som skiker för att den har ont är ju nästan lite härligt. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:31 | |
![]() | djur gillar jag! Människor har jag svårare för. Dessutom gör djur inget av ondska men de gör människan. När de gäller små barn så är de nog mer för att jag aldrig gillat dem. | |
| Ändlös - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:32 | |
![]() | Det mesta du säger är genomtänkt och logiskt. | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:34 | |
![]() | Det finns säkert forum för såna som du Linda. Kan du inte ta dina sjuka fantasier med likasinnade. Du får mej att må illa!! | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:35 | |
![]() | men oceano detta är ett foum för alla att du inte kan aceptera folks olikheter är väl sorgligt om nått | |
| NadaR | 2008-05-19 14:35 | |
![]() | Hoppas visa aldrig bli vuxna,föräldrar,tanter.De t är skrämmande . | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:38 | |
![]() | Jag tror att sådana här tankar snarare kommer av att det är ngt som absolut tabu och då börjar hjärnan bråka lite med en. Lusten kommer nog snarare ifrån vilja att bryta mot just det tabu som finns än att faktiskt vilja skada ngn och skulle säkert försvinna om ngn skulle bli skadad på riktigt. En långsökt liknelse kan vara att stå på kanten till en klippa eller hög byggnad och känna en dragning till att hoppa. Inte fan vill man hoppa eller skulle göra det, man är ju medveten om konsekvenserna, men ett litet sug finns där ju ändå. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:40 | |
![]() | apan bollo precis men jag vet inte ajg jag tycker rätt mycket om att se när folk skadar sig | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:41 | |
![]() | Hitler var snäll mot katter. | |
| Miss_jk | 2008-05-19 14:42 | |
![]() | "Det där låter inte riktigt sunt. Jag har aldrig haft sådana tankar." Kan bara hålla med. Låter som en psykolog vore att rekommendera. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:42 | |
![]() | jasså? hehe ja då va han väll inte SÅ hemsk då | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:42 | |
![]() | Ja, om man bara kan rikta sin empatiska förmåga till djur finns det nog någon underliggande störning. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:43 | |
![]() | Jo fast det kanske är på 'roliga hemvideoklipp' -nivå? Ngt som inte är direkt upplevt är ju väldigt lätt att distansiera sig från. Blir kanske mindre spännande när du och kompisen är med om en bilolycka och du upplever det själv. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:43 | |
![]() | miss_jk jag har redan pratat med 3 psykologer, de bröt ihop hehe. Tro mig de är inge fel på mig jag är medveten om mina tankar och handlingar. | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:45 | |
![]() | jag såg en 7 årig unga bli överkörd och krossade skallen mot rutan alla va rätt chockade men ja tyckte de va lite fint ja | |
| NadaR | 2008-05-19 14:45 | |
![]() | Det är skilnad att vilja göra sig själv illa och önska tortera någon bara för att detta är kul.Sadist varning!!! | |
| Linda88 - Ej medlem längre | 2008-05-19 14:48 | |
![]() | men göra illa mig själv vill aj inte göra :S jag har ingen smärtgräns alls. | |