Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 19 |
Mobilspel
| Pågående | 19 577 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tess_80 | 2008-05-20 17:32 | |
![]() | Idag jobbar jag som planerare/beredare/inköp och trivs oerhört bra med mitt jobb men drömmen har alltid varit att få bli kirurg, ända sen barnsben!!!! | |
| mamman_ | 2008-05-20 17:42 | |
![]() | Jag jobbar som väktare och trivs bra. Mitt drömyrke är däremot nåt helt annat; Arkeolog. | |
| Helröret | 2008-05-20 17:48 | |
![]() | Skulle vara en upplevelse att få leda en bataljon i krigstid. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2008-05-20 17:51 | |
![]() | Jag är trafikledare och det är väl inget drömyrke direkt, men det ger pengar!! =) Drömyrket är att öppna ett eget bed-and-breakfast med ett litet kafé. | |
| ordvältaren - Ej medlem längre | 2008-05-20 17:55 | |
![]() | Träd är nog ett härligt yrke, är man dessutom ett dekorativt träd i en park löper man ju ganska liten risk att bli avverkad. Det verkar skönt att stå o hänga ett par hundra år, titta på människorna, så övertygade om sin egen förträfflighet men ändå så förgängliga. Tänk att få se paret som ristar sina namn i barken, se deras första kyss, när de passerar med sin barnvagn, skilsmässan, döden och sorgen. Att se det hela börja om med deras barn för att sluta på samma sätt. Allt medan man står där oföränderlig, stilla och ser livets glädje och tragedi spelas upp. Alltid samma sak, men ändå nytt och hoppfullt. Jag hade gärna varit ett träd. | |
| E_Cantona | 2008-05-20 18:07 | |
![]() | Jobbar som säljare men skulle gärna få hålla på med musik i en eller annan form... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-20 18:10 | |
![]() | skulle vilja utveckla mej inom demensvården..Gillar mitt jobb som uska/skötare på ett demensboende, men skulle vilja jobba mer med anhörigbiten eller med utredningar av demenssjuka personer... Är på väg ditåt kanske med mina studier?? | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2008-05-20 19:12 | |
![]() | skulle kunna tänka mig att bli högavlönad, äckligt högavlönad politiker med högt mandat och en jävla fallskärm. det ska jag bli, frågan är hur........ | |
| Hillegnu | 2008-05-20 19:30 | |
![]() | Ballerina...du behöver inte gå juristprogrammet för att bli jusrist. Du kan läsa enstaka fristående kurser och på så sätt ändå få din juristexamen.../vägledare n | |
| magre_memed | 2008-05-20 19:37 | |
![]() | jobbar som vikarielärare, men drömjobbet är polis | |
| CHL | 2008-05-20 19:41 | |
![]() | jag jobbar som styckare... trivs jättebra med det. MEN givetvis har jag drömmar... Alltid drömt om att bli veterinär, helst med egen praktik :) Men det stannar nog vid drömmar dock, utbildningen är både svår att komma in på, tuff att gå på och dyrt blir det. | |
| CHL | 2008-05-20 19:42 | |
![]() | brandman 29: Hur kommer det sig att det är ditt drömyrke? | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-20 19:43 | |
![]() | Leonardo da Vinci, men det är lite svårt att få jobb som det. | |
| Huzan | 2008-05-21 09:28 | |
![]() | jobbar inte alls men vill jobba med utsatta ungdomar "när ja blir stor" | |
| o0hallon0o - Ej medlem längre | 2008-05-21 09:49 | |
![]() | jag är utbildad florist , arbetslös för tillfället , men har fått lite extra jobb nu i en blomsterbutk och självklart drömyrke Florist ^^ | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-21 10:28 | |
![]() | Är på god väg att få mitt drömyrke som fotograf :) Lite av samma anledningar som Ordvältaren när han nämnde att han ville vara ett träd. Man får se så otroligt mycket och träffa så många olika sorters personer, jättekul verkligen. Sen slipper man sitta instängd också. Gjorde några grejer i usa i slutet av förra året och fick då vara med på ett klassiskt Vegas-bröllop, självklart lett av en Elvis, där killen som gifte sig nyss vunnit VM i lastbilskörning. Intervjuade en gammal Vietnamveteran och fick träffa en äldre dam som fått sitt hus förstört av stormen i New Orleans. Sen blev det en historia om själva resan också, MC från New York till Los Angeles. Jag kan knappt fatta att man kan få betalt för att få ha kul hela tiden. För mig är det ju det det är, nästan bara kul hela tiden :D Hade min första egna utställning i början av förra året också och det var otroligt kul att se folk gå runt och titta på och kommentera ens bilder. Ännu roligare när ngn sedan faktiskt ville köpa ens bilder också. Kul kul kul... :D | |
| mackz_ | 2008-05-21 10:31 | |
![]() | inte för att vara sån, men det är ju en vardag i vegas.. det behöver man inte vara fotograf för att uppleva | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-21 10:33 | |
![]() | Nej, det är klart det är lite av vardagsmat i Vegas. Fast nu fick jag ju uppleva det från insidan istället och prata med dom inblandade. Det kan bli lite svårare om man inte har kameran med sig. | |
| mackz_ | 2008-05-21 10:35 | |
![]() | jo är sant =) | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-21 10:41 | |
![]() | Elviskillen var så jäkla skum också, precis som man vill att deska vara :D Han hade gått in i rollen på heltid och fastnat där, kändes som att hade lite problem att hålla isär saker. En del av veteranens historia var att han hade haft ett gammalt gevär som han ville sälja, tyckte det var dålig karma. Han sålde det till en affär i staden där hans granne senare köpte det och sköt honom i benet med. Dåligt bisarrt. | |