Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 574 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-20 19:27 | |
![]() | AMOMA jag vet inte änns om vi har någon rulltrappa där ja bor de låter väll härligt hehe | |
| Miss_jk | 2008-05-20 19:28 | |
![]() | Spelar ingen roll hur mycket tid man sparar, jag pallar inte att stå och glo i en rulltrappa. Jag vill framåt. Dessutom får man lite "gratismotion" om man går i trappor i stället för att stå eller ta hissen. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-20 19:28 | |
![]() | Om man hinner med tunnelbanan kan man spara mer än 5 sekunder. | |
| Miss_jk | 2008-05-20 19:28 | |
![]() | Precis Upa. | |
| tuta | 2008-05-20 19:29 | |
![]() | ja kan även störa mej på att folk ska trängar så mkt in i dom här snurrande dörrana. (finns ex vi t-centralen) o så stannar dom upp för nån e för nära "väggen" lixom. vet itne om ja nu babblar helt oförståerligt... hoppas nån fattar.. haha | |
| Dyslekso | 2008-05-20 19:30 | |
![]() | Jag kan störa mig rätt mycket på tanter som är helt absorberade i sina samtal om viktiga saker, helt tvunget måste gå i bredd så att den livsviktiga ögonkontakten kan bibehållas under samtalet, och inte märker att folk bakom dem försöker komma förbi. Varje sekund räknas när man ska hem och läsa i internetforum! | |
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-20 19:30 | |
![]() | haha fy fan va jobbigt de låter o va 08 vilka problem ni har | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-20 19:30 | |
![]() | Flytta annars till GBG, där måste man använda all sin muskelkraft för att få upp spårvagnsdörrarna :) | |
| FrökenE | 2008-05-20 19:30 | |
![]() | Ja, det glömde jag! Är lätt med på min topplista, folk som går för nära så att det börjar tjuta och allt stannar upp.. ha ha! | |
| Dyslekso | 2008-05-20 19:30 | |
![]() | Ah, just det, folk som stannar precis när de kommit upp från rulltrappan, och blockerar vägen. Vad är det frågan om där? | |
| zmiley | 2008-05-20 19:31 | |
![]() | Jisses. Hata mig, jag passar in på allt det där utom möjligen barnvagnen. Men jag funderar på att köpa in en "dramaten" som jag kan slåss med. En skotskrutig. | |
| tuta | 2008-05-20 19:33 | |
![]() | irriterande e oxo när man har brottom o ska dra sitt sl-kort i en automat.. så står de nån där, juuust vid spärren o letar febrilt efter sitt eget kort... ha den redo säger ja bara eller leta igenom alla fickor nån annanstans, INTE vid spärren... haha | |
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-20 19:35 | |
![]() | hahahahaha låter som man ska åka till stockholm sätta sig på tunnelbanan med en påse popcorn o kolla på stressade o irriterade stockholmare låter ju riktigt underhållande. | |
| tuta | 2008-05-20 19:36 | |
![]() | haha, ja där har du semestraplanerna klara då för i år jag_lovar ;p | |
| Dyslekso | 2008-05-20 19:37 | |
![]() | Nej, håll dig borta! Vi vill inte ha fler långsamma bondlurkar som saktar ner våra kommunala transporter. ;) | |
| emmylicious | 2008-05-20 19:38 | |
![]() | hehe. vet inte hur många som brukar vara på marknad, men jag var på det häromveckan iaf... och folk stannar mitt emellan stånden och pratar, gärna mammor med barnvagnar. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-20 19:38 | |
![]() | En annan sak jag stör mig på är att det inte finns några toaletter någonstans i kollektivtrafiken. Kanske därför det luktar urin överallt. | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-20 19:39 | |
![]() | Jag stör mig på servicepersonal som är otrevliga och dryga. Då spelar jag alltid jättedum så de känner sig överlägsna och kan fortsätta vara trevliga resten av dagen. Fast ibland tar även mitt tålamod slut. Eller ganska ofta faktiskt :) | |
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-20 19:40 | |
![]() | hehe jo då popcorn solstol sitta i linne o visa upp bonnbränan har ingen liten snoffsig chihuahua att ha under armen så ja får la ta med mig en kossa de kan ju vara kul för stockholmarna o se en livs levande kossa. | |
| Dyslekso | 2008-05-20 19:41 | |
![]() | Kossa, kossa...ja...ja, en sådan såg jag på museum en gång. Den hade ett traktordäck runt bogen. | |