Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 535 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-22 00:35 | |
![]() | men orka alla dessa trådar om detta. get over it ffs | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-05-22 00:36 | |
![]() | jag vill med jag vill med ......................... ..... *provar* ......................... ............... ......................... ......................... ......................... ......................... ....................... Det var inte så givande som det såg ut. Hur tillfredsställda blev ni? Jag blev 3 av 10, tror jag. Det var ju inte helt oävet, så 1 och 2 kändes orättvist. | |
| Nemi | 2008-05-22 00:36 | |
![]() | Har ni inget bättre att skriva än att vara spydiga mot en annan person pga dennes udda skrivteknik? Intressant att en person som dissar andra som ointelligenta inte visar sig kunna uttrycka sig mer välformulerat och genomtänkt än så. /Nemi | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-22 00:36 | |
![]() | E solu.................du skulle bara veta.............;-)..... .......... | |
| stabilt | 2008-05-22 00:37 | |
![]() | Jag orkar inte bry mig...................... ..... | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-05-22 00:37 | |
![]() | Jag var inte spydig, jag ville bara testa. :( | |
| dVb - Ej medlem längre | 2008-05-22 00:38 | |
![]() | borde inte tråden stängas? Då de finns 10876 sånda här trådar? | |
| stabilt | 2008-05-22 00:40 | |
![]() | ok....................... .vem bryr sig | |
| Nemi | 2008-05-22 00:41 | |
![]() | Skäms på er! En person startar en tråddär hon vill skriva av sig irritation/frustration och (ja hon kanske skulle sökt omdet fanns en annan liknande tråd först men jag skippar den diskussionen) direkt kommer det dryga påhopp på hennes sätt att skriva massa "........" från flerapersoner som är vana forumskribenter och bprde ha vant sig vid ovanliga skrivsätt och var amer härdade och famförallt mer tillåtande vid det härlaget. Har ni inget bättre för er än att direkt hoppa på en trådskapare pga dennes överanvändande av punkter? Vill ni verkligen att forumandan ska vara på det sättet? Bah! /Nemi | |
| vulcan | 2008-05-22 00:42 | |
![]() | Nä nu är det dags för Birgit att ingripa här... youtube.com/watch?v=...fb N6VphDxg | |
| Nemi | 2008-05-22 00:43 | |
![]() | Nattravn: ditt inlägg skrevs ungefär samtidigt sommitt så jag såg det inte innan jag tryckte på "posta". | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-05-22 00:45 | |
![]() | Om stabilt tog illa vid sig fastän hon sa att hon inte gjorde det ber jag om ursäkt. Så klart. Och skäms! Såg inte skadan det kunde få i skrivandets stund. Förlåt. | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Visar sida: 1 2