Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 933 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-05-25 20:26 | |
![]() | Ungefär lika kul som kedjebrev... :-( | |
| y not | 2008-05-25 21:37 | |
![]() | nä zimba, Alla vet inte att ni kvinnor älskar män. Det finns massor med kvinnor som tar avstånd av män alltså ingår inte jag i de alla du hävdar vilket gör ditt påstående till en falsk utsaga | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-25 21:42 | |
![]() | Okej då. Tycker bara att det är tråkigt att humor överhuvudtaget verkar tabu på denna sidan och humor är det som får mig att orka stå ut i verkligheten... Sen att alla har olika humor, det förstår jag och accepterar men kan inte de som inte gillar den humorn som finns i en viss tråd hålla sig borta från den tråden då? | |
| y not | 2008-05-25 21:56 | |
![]() | jo det där är ett känsligt ämne. Om man blir kränkt för en sak skall man då bara låtsas som ingenting. Alltså om vi i en tråd verkligen roar oss över kvinnor som faktiskt är lite mer lättretade och inte alltid så smarta är det då tabu för dem att säga sin mening? Eller vi kan ta judar som det inte ens är någon lögn att säga att de är såväl giriga som rasistiska och man kan ha väldigt kul om det, eller varför inte alla sinnesslöa och lytta som det finns jättemycket kuligt att använda sig av sin sofistikerade humor över. om de känner sig kränkta så är det ju bara att påpeka att de inte bör läsa i denna tråden för de har ju ingen humor. Visst håller du med mig zimba? | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-25 22:00 | |
![]() | Jag förstår din poäng. Det är klart att jag inte tycker att man ska tåla vad som helst. Men vad tycker du man ska göra då? Ska vi förbjuda all humor i trådarna? För att inte riskera att trampa någon på tårna? | |
| y not | 2008-05-25 22:10 | |
![]() | jag vet inte. Jag träffade en gång en som utlovade 1000 kronor till den som kunde påvisa en sk rolig historia, som inte byggde på att förlöjliga någon annan på något sätt, antingen genom missförstånd eller att de är oförstående, eller liknande. han hävdade att han aldrig behövt betala ut den där tusenlappen. Och jag är benägen att ge honom rätt. Vad är humor annat än hån? och det är väl ungefär det du utrtrycker i ditt inlägg ovan även om det är med andra ord. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-25 22:30 | |
![]() | Men om vi nu tar ämnet män som det skojas om i denna tråd, så hånar vi män. Men alla vet ju att det inte stämmer på alla män. Så ingen särskild behöver ta åt sig. Det är väl okej då tycker jag att skoja om männen. Men att skoja om en enda person, då pekar man ut den och då är det inte lika roligt längre anser jag. Gillar tex inte när ståuppare bara kör skämt som handlar om en enda individ såvida de inte skämtar om sig själva... För DET tycker jag är bottenkul =)) Att bjuda på sig själv är väl den härligaste humorn som finns, typ Babben som skämtar om att hon ser ut som en kassler om hon tar på sig nätstrumpor.. Men om NN skulle skämta om Babben så är det inte alls lika kul.. | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-25 22:34 | |
![]() | Zimba ,, jag tror att det handlar om att det är jag som startat tråden ,, annars hade nog skämtet varit ok Bitte | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-25 22:37 | |
![]() | Om man skämtar om andra får man tåla att andra skämtar om en, tycker jag. Har inget emot att man skämtar om män, mitt inlägg var mest ett skämt, vilket säkerligen framgår eftersom jag formulerade mig ungefär som Bitte angående skämtandet om finnar. :) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-25 22:43 | |
![]() | Jo så kan det vara. Det är det där med dubbelmoralen att det är okej att skämta om män men inte om finnar och det håller jag med om att det är märkligt från din sida. Du och jag är ju knappast alltid överens men för den skull ska man väl inte dissa ALLT som kommer ifrån en människa som man inte alltid har samma åsikter som. Jag är säker på att jag har någon åsikt som du och jag delar. Vissa åsikter är vi så långt ifrån varandra som vi kan komma men jag tycker inte illa om dig för det. Och förresten så har vi förmodligen alla dubbelmoral! | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-25 22:45 | |
![]() | En sak har i alla fall vi gemensamt (tror jag) och det är ett jävla humör ibland.. ;) | |
| Dyslekso | 2008-05-25 22:45 | |
![]() | Själv sitter jag och skrockar gott åt skämten. Lite elaka, men ack vad man känner igen sig i de träffande och humoristiska beskrivningarna! Dyslekso (nyss upptinad från 50-talet) | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-25 22:47 | |
![]() | Jag tycker också det är kul. Jag kanske är en elak jävel i alla fall. Jag som alltid trott att jag var en vänlig själ.. | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-25 22:53 | |
![]() | >> Zimba ,, pratar vi humör ,, så är jag en som blir tvär arg och sedan är det bra,, Bitte | |
| Bitte - Administratör | 2008-05-25 23:05 | |
![]() | >>Zimba en sak till,, vi är ilskn ,, go rara människor ,, dessutom är du trevlig ,, och underbar ,, Kram Bitte | |
| oceano - Ej medlem längre | 2008-05-26 07:36 | |
![]() | Tycker den här tråden va sjukt rolig. Tack för den Bitte!! Och henns inlägg skratta jag gott åt:-)) | |
| nina733 - Ej medlem längre | 2008-05-26 08:11 | |
![]() | Tagit bort ett inlägg som inte hör hemma här. Finns ingen anledning att göra sig lustiga över andras sätt att skriva på det där viset. Tog även bort kommentaren till det inlägget. | |
| -Trixan- - Ej medlem längre | 2008-05-26 08:14 | |
![]() | Tack Bitte för en underbart rolig tråd.... har skrattat så ja satte kaffet i halsen.... dagen är räddad...=) | |
| Mouche - Administratör | 2008-05-26 08:37 | |
![]() | Sisådärja...Nu återgår vi till vad tråden egentligen handlar om. Onödiga inlägg raderade. Mouche | |
| Stormfrun | 2008-05-26 08:59 | |
![]() | Ja, tack Bitte OCH Hen glysse´n, you made my day ha ha ha. Den dan man inte kan ha roligt och förstå skämt vill inte jag uppleva. Alldeles för många som retar sig på småsaker här. | |