Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 933 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Henn Glysén - Ej medlem längre | 2008-05-25 19:27 | |
![]() | Choklad, lotter och fyra timmars arbetsinsats i hennes trädgård fick min mor av mig. Hon var nöjd med det. | |
| zimba - Ej medlem längre | 2008-05-25 19:30 | |
![]() | Blommor, frukost och en liten sväng med bilen.. Själv fick jag blommor (i plast, undrar varför) och kaffe på sängen =) | |
| Jungfru66 - Ej medlem längre | 2008-05-25 19:30 | |
![]() | Min syster och jag bjöd mamma på en restaurang med mors dag-tema...trubbadur och presenter till alla mammor....riktigt trevligt! | |
| jobo57 - Ej medlem längre | 2008-05-25 20:45 | |
![]() | Blomsterbudet kom med en härlig bukett från sonen och hans sambo, från dotter kom en telekram. Min sambo och jag tände ljus för våra mammor när vi åt middag i kväll. | |
| Teppy | 2008-05-25 20:48 | |
![]() | Jag firade inte min mor idag. | |
| OneW | 2008-05-25 20:57 | |
![]() | vi firar inte mors eller fars dag mer än att man slipper laga mat och ta hand om disken | |
| tess4n | 2008-05-25 20:58 | |
![]() | Eftersom jag inte kan krama min mamma då vi bor i olika städer så skickade jag blomsterbud med ett fint kort till henne. | |
| le-lou | 2008-05-25 21:18 | |
![]() | jag fick en hes liten röst i telefon som skrek "på din stora dag " ...och sen överröste hon mig med kärlek i massor :). Klockan var 8.30 så det behövdes kan jag meddela, när man fått släpa sig ur sängen..okristlig tid en söndag på min ära. | |
| ledzeplin | 2008-05-25 21:29 | |
![]() | när är mors dag och när är fars dag? | |
| LVC | 2008-05-25 21:34 | |
![]() | Min son gav mig ett eget-ritat kort , 20 kronor och en staty där det står Du är världens bästa mamma. =) Blev sååå glad! Så säger sonen; men mamma du får absolut inte ge tillbaka 20-lappen som du alltid gör då jag ger dig pengar ihihih...mammas charmtroll =) | |
| LVC | 2008-05-25 21:35 | |
![]() | Glömde ju bort...ett samtal till mamma på morgonen och sen överraskade jag henne med en fin blombukett under dagen =) | |
| Silverin - Ej medlem längre | 2008-05-25 21:36 | |
![]() | Fick ett samtal under sena eftermiddag. Så nöjd o glad för det så... | |
| UffeUppsala - Ej medlem längre | 2008-05-25 21:36 | |
![]() | Vi har grillat ute i min trädgård och druckit lite vin...Mamma är 30 i huvudet och 75 i kroppen muttrar hon om,,,man känner igen sig i det Ha en bra Morsdag alla mammor här inne. | |
| Tinna | 2008-05-25 21:46 | |
![]() | ledzeplin- Mors dag infaller sista söndagen i maj (i år 25/5) Fars dag infaller andra söndagen i november (i år 9/11) | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-05-25 21:58 | |
![]() | Jag har en släkting som fyller år på julafton. Det tycker jag är bekvämt och bra. Egentligen borde man komma överens om en dag där man passar på att fira alla dagar som man egentligen inte har gjort sig förtjänt av såsom födelsedag, namnsdag, alla hjärtans dag, fars dag, mors dag och kvinnodagen. Hade blivit så mycket enklare då. Om jag får barn ska jag försöka pricka in deras födelsedagar så de sammanfaller med varann. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-25 22:53 | |
![]() | Jag fick just en bok som heter muffins och en lott (utan vinst). Jättebra bok verkar det som... recept på en massa gott man kan göra med muffins. Mamma fick två lotter... Vi var inte hemma utan hälsade på syrran och då är tex blommor inte så praktiskt. Dessutom är hon inte så bra på choklad. Skulle vulja ha och ge ett restaurangbesök, men det behövs inte en speciell dag för det. Det kan vi ta en annan dag ;-) | |
| taru | 2008-05-25 22:55 | |
![]() | Haha fy vad tråkigt upa! Både min mamma och min syster har namnsdag på julafton, mammastackarn fyller dessutom år på nyårsafton! Tråkigt ha all fest samtidigt. Likadant i min egna familj, Jag & min man fyller strax innan jul, även förlovningsdag o namnsdagar där. Tur att barnen kommer fylle sommar&höst! Folk kan väl tycka att det är kul att köpa presenter, men om de samtidigt har en lista på 50000 julklappar att köpa tenderar presenterna bli.. tjaa... ni vet. | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-05-25 23:06 | |
![]() | Ni som undrade om "Barnens Dag" (inte Menlösa/Värnlösa barns dag): www.barnensdag.se/ www.barnensdag.se/hi...st orik.htm | |
| matildeH | 2008-05-25 23:27 | |
![]() | Henn glysén, fin present tycker jag, 4 timmars trädgårdsarbete. Som mor önskade jag mig idag att slippa fixa maten så jag kunde jobba på i min trädgård. Och det fick jag faktiskt, en joggingtur och ett nakenbad hanns oxå med. Tack för det! | |
| JannekeS | 2008-05-25 23:38 | |
![]() | Var i minneslunden och tände ett ljus.... | |