Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 931 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Maybach | 2008-05-26 23:17 | |
![]() | En hel Kennedy är bättre än en skadad Zlatan. | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-05-26 23:19 | |
![]() | Kennedy var värdelös. Han skulle inte ens platsa på bänken i Blomstermåla IF. | |
| Maybach | 2008-05-26 23:22 | |
![]() | Vafan dillar du om? | |
| Pontif | 2008-05-26 23:26 | |
![]() | Med lite tur kan Kennedy bli en riktig sensation i EM. Han kan göra riktigt fina saker, den pôjken. Skötte han sig idag? | |
| Peddape | 2008-05-26 23:38 | |
![]() | Orättvist att hacka på kennedy efter dagens match. Tycker inte han gjorde bort sig. Dessutom spelade han på en för honom ovan position. Sämst idag var chippen. Ytterbackarna stärkte inte sina aktier heller. Taco va nog bäst, Seb va inte helt lysande men visar ändå vilja och tuffhet, nåt som annat saknades på många håll. | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-05-26 23:48 | |
![]() | För en gångs skull håller jag med Maybach. Kennedy är väldigt underskattad. Nu har jag iofs inte sett honom så mycket på sistone, då jag inte följer fotboll så noga, men på den gamla goda tiden i Hammarby var han ju bra mycket bättre än många andra som spelade i landslaget när inte han fick chansen. Han är som sagt duktig på det där med passningar, och det är väl det som är viktigt framåt sett. Sverige har ju inte så mycket bra passningsläggare, mest slitvargar och avslutare i offensiven. | |
| daner00 | 2008-05-27 00:04 | |
![]() | kennedy är inte värdelös, men han är inte bättre än dom som ska åka till EM, han ligger på gränsen till och har han tur blomstrar han lite mer under kommande år och får chansen 2010 i Sydafrika, Däremot så är jag helt övertygad om att Maybach är färgad i sina åsikter ;) Hycklare! Och jag måste även säga att en Zlatan ur form är bättre än Kennedy.. 1-0 som jag trodde, tur att det finns lite lagerbäck i vissa av oss ;) | |
| Alvas pappa | 2008-05-27 00:25 | |
![]() | det är inte OM Zlatan ska spela skadad, utan vilka som ska spela MED en skadad Zlatan. En löpvillig Elmander kanske.... hur som riktigt intressant ! | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-05-27 03:42 | |
![]() | Jag tror att Kennedy får vänta tills det blir OS 2018 i Allingsås. Han är jätteduktig och så är många spelare som hamnat utanför truppen. Bu för Lagerbäck som inte vågar satsa på nya talanger. Allvarligt? Alexandersson? Han är ju typ 40 och har knappt hållt allsvensk standard? Och den där ytterbacken - vad heter han? Magnus? - Han fetsuger! - In med lite färskt blod i laget. | |
| BrunoMeller | 2008-05-27 05:19 | |
![]() | Inte mycket att tilläga i detta högkvalittativa fotbollssnack. Men: "Sämst idag var chippen" skriver Peddape - han var ju bäst på plan. Vilken match såg du??? | |
| Tobbelille | 2008-05-27 11:58 | |
![]() | nee Chippen va ju inte sämst, långt ifrån, största faran e väl om D.Andersson skulle få plats i startelvan i EM :S | |
| Maybach | 2008-05-27 16:23 | |
![]() | Ja, brr.. | |