Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 676 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-05-26 20:54 | |
![]() | Tomas Tranströmer. Precis vad jag tänkte. | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-05-26 21:08 | |
![]() | Thomas Ibrahimovic. | |
| ewelinapling | 2008-05-26 21:11 | |
![]() | Är han på något sätt släkt med Zlatan Ibrahimovic?? och på vilket i så fall? ;) | |
| alfamarie - Ej medlem längre | 2008-05-26 21:50 | |
![]() | Min bror Thomas. Tomas Tengby. Thomas Peterson (ståupparen från Halmstad). Kram på er alla goa Thomas/Tomas ute i Sverige | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-05-26 21:59 | |
![]() | Det är Zlatans bror, han är adopterad. Alltså broren. Zlatan är inte importer.. jag menar adopterad, han är äkta vara. | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-26 22:04 | |
![]() | Har Zlatan en bror???? Det har jag missat helt.... Min lille Zlatan, inte ska han ha en bror som heter Thomas inte...Han har säkert en bror som heter......Benny tror jag... Annars skulle Thomas DiLeva vara en bra ledare för detta land | |
| Teppy | 2008-05-26 22:20 | |
![]() | Tomas Bodström är ju en härlig syn. | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-05-26 22:37 | |
![]() | Har inte Zlatan en bror? www.youtube.com/watc...re =related | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-26 22:39 | |
![]() | Men han heter ju inte Tomas, han heter ju..... Lill-Benny | |
| -bara Ann - Ej medlem längre | 2008-05-26 22:40 | |
![]() | Han heter Thomas... men kallas tydligen för Roöev eller vad det nu är han säger. Ungefär som Bodström. | |
| mamman - Ej medlem längre | 2008-05-26 22:44 | |
![]() | Håller med Henn! (as usual) Hur i hela friden kan du ha glömt bort Den Ultimata Tomasen??? Tomas Ravelli!!! Skit i Brollan och Ledin.... | |
| bennyboll - Ej medlem längre | 2008-05-26 22:45 | |
![]() | Thomas Brolin, den lille bullen, han tycker jag om, och Ravelli med för den delen...Han är väl smålänning va? | |
| frumarie | 2008-05-26 23:27 | |
![]() | tomas bodström så klart brolin...aldrig | |
| Mårten | 2008-05-27 14:12 | |
![]() | Thomas Ravelli är född i Vimmerby (i Småland) och började sin fotbollskarriär i Östers IF (från Växjö, också i Småland), men han växte upp i min egen hemby Åtvidaberg (som INTE ligger i Småland, det är minsann 20km till gränsen) eftersom hans far fick jobb som distriktsläkare här. Enligt sägnen integrerades varken han eller hans bror speciellt bra här ("di va wediga jävelungar"), Pappa får fortfarande något svart i blicken om man nämner namnet "Ravelli" och detsamma gäller vad jag förstått de flesta i hans generation här. Jag har i en annan tråd fått reda på att Tomas Ledin har gjort stödkonserter för återgången till medeltida teokratiskt feodaltyranni i Tibet så jag måste putta ner honom från min lista över tänkbara Tomas-statsministrar. Han är numera i botten tillsammans med Quick och Bodström. En annan glömd kandidat är ju den uttalade maoisten Tomas Bolme. Kina fungerar ju bra mycket bättre än Sverige så man kanske skulle ge Bolme ett försök på statsministerposten. | |
| patboone | 2008-05-27 15:32 | |
![]() | Medeltida teokratisk feodaltyranni kanske är lösningen för Sverige också? Gräv fram reinkarnationen av Thomas av Aquino och ge honom en chans. Lyckas man "kristna" Aristoteles och "förklara" treenigheten blir man nog en utmärkt politiker. | |
| Mårten | 2008-05-27 15:35 | |
![]() | Katoliker är tyvärr direkt diskvalificerade oavsett om de heter Thomas eller ej. | |
| patboone | 2008-05-27 15:53 | |
![]() | Jag är inte så säker på att Thomas av Aquinos reinkarnation är katolik. Kan ju faktiskt vara Tomas av Ledino... | |
| kaparen - Ej medlem längre | 2008-05-27 18:27 | |
![]() | Min son heter Tomas.... men rubriken, staDsminister... va e de?? | |
| skogstorparn | 2008-05-28 17:46 | |
![]() | "tomas tvivlaren"kanske? det blir väl ungefär som med reinfeldt.. | |
| skogstorparn | 2008-05-28 18:00 | |
![]() | thomas johansson borde väl bli idrottsminister va? förutom att han är fd brottare är han ju både tennis och hockeyspelare sv.wikipedia.org/wik..._J ohansson hockeyligan.se/index...pl ayer=230 | |