Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 972 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vulcan | 2008-05-28 12:06 | |
![]() | Men hörni boyz and girlz! Det är en strålande, härlig försommardag (åtminstone i Stockholm), den allra skönaste tiden på hela året. Finns det något att sura för egentligen då? Gå ut i solen och njut av livet istället! Själv ska jag nu strax manuellt överföra flera sidor av ett dokument som tyvärr försvunnit ur systemet på något mystiskt vis och bara finns på papper, tillbaka in i datorn. Gör jobbet åt mig istället och du kan få sticka tre gånger i rad från min fina slumpstart utan att jag ens låter höra ett litet "ähum" :) | |
| Little_Red - Ej medlem längre | 2008-05-28 12:17 | |
![]() | Vulcan, du är en förebild för oss alla, tyvärr när jag gick ut tidigare idag så såg jag min äckliga granne sittades i kalsonger kliandes sig i skrevet så jag måste hålla mig inne i rädslan av att mina näthinnor kommer att förstöras om jag går utanför dörren... | |
| MimmL - Ej medlem längre | 2008-05-28 12:20 | |
![]() | Stäng detta inlägg!! | |
| SuckerMC | 2008-05-28 12:22 | |
![]() | gaffatejp och tändvätska löser det mesta av era fåniga inlägg här på beta! | |
| Snoosy | 2008-05-28 12:25 | |
![]() | Klart man har rätt att bli irriterad om man märker att den andra lämnar spelet pga att det råkade bli till motspelarens fördel. | |
| Peddape | 2008-05-28 12:26 | |
![]() | Tack Miljöbil. Nej jag syftar på dem som när en rookie forumare vill skriva på forumet näst intill hånas av eliten härinne. Tycker det borde va lite vänligare tongångar mot de nya här inne. När nån startar en tråd så får man ofta leta länge innan man hittar nåt som gäller ämnet i fråga i kommentarerna. | |
| Miljöbil - Ej medlem längre | 2008-05-28 12:42 | |
![]() | Dagens sanning. | |
| KARR0 | 2008-05-28 12:51 | |
![]() | Håller helt med Peddape! Blev väldigt förvånad att trådstartaren blev så påhoppad när han kom med en helt vettig åsikt.. och en del kanske väljer att ha annat i huvet än exakt vilka trådar som finns här Borde förresten finnas en parallell rating som styrs av hur många inlägg man skriver i forumet =) Vissa verkar ju uppenbarligen gärna vädra sina åsikter på exakt varje tråd | |
| vindsus86 | 2008-05-28 12:51 | |
![]() | jag har bara stuckit från ett spel en gång för att motståndaren fick äckligt bra upplägg och det var längesedan. men ärligt talat fattar jag inte varför vissa tar så illa upp av att andra lämnar spelet innan det börjat. det är väl bara att öppna ett nytt spel? ja, det är säkert jättehemskt för er att ni går miste om det vackra upplägget, men vad gör det? sluta gnälla. det är väl inte så konstigt om folk inte vill ha 500 uppsmällt i ansiktet på sig när motståndaren gör sitt första drag. hur många sånahär gnälltrådar finns det egentligen? lägg av. | |
| uberbacon | 2008-05-28 12:52 | |
![]() | Det har som sagt tagits upp under frågor som förslag att fixa detta, det är bra med påminnelsetrådar för att lyfta fram ett problem :) Lite barnsligheter får man räkna med, vi är ju trots allt i det ökända betapetforumet! Dundundundun | |
| KARR0 | 2008-05-28 12:53 | |
![]() | Förresten jag brukar ta med datorn ut på balkongen... Både sol och dator vad sägs om det | |
| vindsus86 | 2008-05-28 12:54 | |
![]() | och vadå att stackars rookies blir påhoppade när de kommer med vettiga åsikter? fiskaren2 har ju spelat över 700 matcher. | |
| vindsus86 | 2008-05-28 12:55 | |
![]() | förresten ändrades väl slumpplanen för ett par år sedan eller något så folk inte hade den sortens upplägg på första draget, just för att det skulle bli mindre tjat om det, men då var folk inte nöjda heller så det fick ändras tillbaks. var iaf vad jag läste i en annan tråd. | |
| uberbacon | 2008-05-28 12:57 | |
![]() | KARR0: lyx med sol på balkongen, jag flyttar eventuellt in hos dig senare så att jag också får balkongsol | |
| KARR0 | 2008-05-28 12:59 | |
![]() | det går bra, du kan städa lägenheten som betalning | |
| VictorV - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:07 | |
![]() | Men Vindsus, du har visserligen bara gjort det en gång så ditt beteende tänker jag inte ifrågsätta. Men när du skriver att det ju bara är att starta ett nytt spel så förstår jag inte riktigt tanken. Rent praktiskt är det ju inte svårt, men själva tjusningen och fasan med slumpat är väl just att spelplanen kan gynna en spelare direkt? Det bör ju ALLA som spelar slumpat vara väl medvetna om när de går in i ett spel. Jag tror inte att det skulle vara så svårt att spela upp siin rating om man endast spelade när spelplanen var till ens egen fördel. Så jag håller med Fiskaren. | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 13:09 | |
![]() | Vindsus: Varför spelar du/man slump om man har så stora problem att ens motståndare får en bra start, men samtidigt själv gärna vill ha det eftersom annars skulle man inte spela slump. Folk som inte klarar chocken att sin motståndare får en bra start borde kanske enbart köra standard och special? Känns lite som en sandlåda på dagis vissa personers kommentarer tycker jag... Och du tycker det är ok att sticka om det bara är en tillräckligt stor förlust att undvika... Fundera på hur kul det hade varit om alla hade haft så egoistiska avsikter med betapet. Tack till er som står upp för betapet som ett spel =oviss utgång accepterad, ni andra kan inte påstå er i närheten att det är betapet som spel som roar er mest utan känslan av när erat ego växer på kapp med den hopfuskade ratingen... Skaffa ett liv istället och se Beta som en kul stund men de spännande moment av ovisshet som det innehåller. Blir lite full i skratt när jag blir påhoppad med kommentarer som: "det är ju bara ett spel ju så sluta lipa", om det är så solklart varför kan man inte ta en förlust i så fall? Den som lipar först och högst är ju den som måste sticka i alla lägen där förlust är en trolig utgång, eller? Och sedan Vindsus, om du inte vill ha 500 points slängt i näsan, varför riskera att spela slump då? Enkelt svar, du skulle älska att själv dela ut samma slägga mot någon annan som förmodligen har nått den grad av mognad så att en sådan "katastrof" inte skulle få större konsekvenser i livet än att personen i fråga sjukskriver sig från jobbet och börjar supa =)) | |
| Mick-E - Ej medlem längre | 2008-05-28 13:11 | |
![]() | Släpp sargen och kom in i matchen... | |
| Fiskaren2 | 2008-05-28 13:12 | |
![]() | Förlåt min dåliga ironi... Är tragiskt med alkoholproblem egentligen... /Andreas | |
| Maybach | 2008-05-28 13:15 | |
![]() | "Maybach... Läsa en forumtråd är ju inte förpliktigat med något..." Man är inte tvungen att spela klart en match heller, därför finns alternativet att lämna spelet. Eller? Sen om du tycker det är dålig stil eller så är en annan femma. | |