Spelrum
Giraffen5
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade5
Mobilspel
Pågående19 972

Forumkategorier

Användare Inlägg  
KARR02008-05-29 12:39
Antal inlägg: 284

Min erfarenhet är att det är lättare att "göra sig av" med någon man aldrig träffat i verkliga livet..
Känns som att hon kanske har träffat någon annan och istället för att säga det rakt ut väljer hon den fega vägen och bara bryter kontakten..

det är ju lätt att göra så om man inte bor i samma stad och därmed inte riskerar att springa på varandra på stan

zimba - Ej medlem längre2008-05-29 12:39
Antal inlägg: 2256

Du kom kanske för nära så hon blev rädd och drog öronen åt sig.. Enklare att bli av med en människa att vara otrevlig än att försöka förklara kanske.

VaKul2008-05-29 12:43
Antal inlägg: 641

Till både KARRO & zimba.....vi var "bara" vänner och hon behövde, liksom jag, någon att prata med och anförtro oss åt! Kom varandra väldigt nära...därför jag blir så fundersam när hon bara avbryter!
Men....ni har kanske rätt båda två!
Men fortfarande...är jag väldigt fundersam hur man bara kan avbryta utan nån som helst anledning!
Men men....lär aldrig få veta det i allafall, så vi släpper det...Men kul och "intressant" att se & läsa reaktionerna! Förutom den där som påstod att vi haft ett förhållande/kontakt med varandra....soms agt...finns många puckon härinne!
Men...många mysiga och sköna människor också!
Ha det gott och njut av solen/sommaren !!

MissT2008-05-29 14:13
Antal inlägg: 1110

Hon kanske träffade en man som hon vill satsa på och han är så svartsjuk att han inte accepterar att hon har manliga vänner.

Teppy2008-05-29 14:14
Antal inlägg: 2314

men då.. är du tillbaka?

trashone - Ej medlem längre2008-05-29 14:17
Antal inlägg: 18678

Jag skulle inte kalla henne pucko. Ibland orkar man inte förklara vad som felas med den andra. Och ja du låter osunt bitter :P

mommesfrites - Ej medlem längre2008-05-29 14:42
Antal inlägg: 7605

VaKul, hur vet du att det inte fanns en anledning till att hon drog sig undan?
Du kanske har sårat henne, utan att du är medveten om det eller så har hon helt enkelt tappat orken att fortsätta kontakten, eller det kanske har hänt saker i hennes närhet, som omöjliggör ett flitigt mobilande.
Hon kanske varken kan eller vill ge dig en bra förklaring till varför hon blev tyst.
Vad som än har skett, så tycker jag inte att du har någon rätt att skälla på henne.
Förstår om du känner dig ledsen, besviken och sårad men du förstår väl att du stöter henne ännu längre ifrån dig om du säger arga saker, att hon är omogen och hejdåiskallen...
Varför frågade du henne inte vänligt om det hade hänt något? Om du ville behålla henne som vän, kanske du borde ha talat om det på ett mjukt sätt och att hon betydde mycket för dig? Ja, lite så tänker jag.
Det gör jätteont att göra slut även med vänner, vet.

Miss Tänksam2008-05-29 14:53
Antal inlägg: 107

va kul - du verkar krävande, bara alla utropstecken räcker för att skrämma mig iaf

vindsus862008-05-29 15:23
Antal inlägg: 3785

något kanske hänt henne. hon kanske ligger på sjukhus.

Miljöbil - Ej medlem längre2008-05-29 15:25
Antal inlägg: 107

Eller inför döden?

vindsus862008-05-29 15:26

och jag håller med miss tänksam lite där. du säger att du inte är bitter och att du inte ens bryr dig längre, men ändå så liksom...!!!!! efter varje ord! nästan!
hon kanske inte orkade prata liksom... dag nr 1 då hon var tyst.. om hon då får "Vad gör du!" "Hallå!" "Varför ignorerar du mig!" "!!!"-sms hela tiden så....

inte utan att man själv hade blivit lite trött..

Dyslekso2008-05-29 15:27
Antal inlägg: 8945

Tack för skratten, Miljöbil.:) Se till att tanka ordentligt med etanol idag.

vindsus862008-05-29 15:28

ärligt talat tänkte jag också att hon kanske dött eller något, men det kunde jag inte med att säga.

Dyslekso2008-05-29 15:31
Antal inlägg: 8945

Äh, läs första inlägget så ser du att hon inte dött.

VaKul2008-05-29 19:24
Antal inlägg: 641

Sista svaret på detta:
Den enda anledning hon gav mig, var.....att hon blev irriterad och förbannad på MIG...för att jag ifrågasatte varför hon helt plötsligt bara slutade ha kontakt med mig!
Angående alla mina " !!! " så är det ett sätt för mig att markera något, en tanke eller en åsikt!
Jag är inte ett dugg krävande, tvärtom mycket förstående om hon nu hade haft några problem så hade jag gärna backat eller....funnits där för henne!
Men...hon valde att avbryta helt o hållet utan någon förklaring och som sagt...blev sur och förbannad på mig för att jag ifrågasatte varför!
Och nej...hon lever i allra högsta grad!
Och nej! Jag har inte sårat henne!

Så!
End of discussion!

Frank Filip2008-05-29 19:38
Antal inlägg: 13

Är det väldigt dyrt att gå till psykolog eller varför tar du upp detta på beta?

Mick-E - Ej medlem längre2008-05-29 19:39
Antal inlägg: 133

Förmodligen för att det var så traumatiskt...

shakei2008-05-29 20:00
Antal inlägg: 3

Hon har ju gett dig en helt rimlig anledning till att hon inte vill ha kontakt längre. Hon blir irriterad på dig för att du ifrågasätter hennes beslut. Har man lite värdighet så accepterar man bara att så är fallet och håller inte på o tjatar om en förklaring, speciellt inte om man bara haft kontakt via tfn/sms/msn. inse fakta bara att hon inte vill ha nån mer kontakt. detta är något som många personer verkar ha problem med, att kunna svälja ett nej. hur svårt kan det vara?

Henn Glysén - Ej medlem längre2008-05-29 20:03
Antal inlägg: 691

Va´ kul, en stalker. ;-)

trashone - Ej medlem längre2008-05-29 20:05
Antal inlägg: 18678

hahah

Visar sida: 1 2 3
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?