Spelrum
Giraffen35
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
17
Inloggade52
Mobilspel
Pågående19 527

Forumkategorier

Användare Inlägg  
NightRanger - Ej medlem längre2009-02-18 01:22
Antal inlägg: 1630

Finns en person i England som lever som Hund elelr kattmatstestare han äter sina husdjurs mat me så hans fru får plocka bort maten

krutmarie2009-02-18 01:24
Antal inlägg: 1696

Nattravn, han eller hon har ju startat en tråd. Har länge förundrat mig över att man kan starta en tråd här när man inte längre är medlem, men det är ju inte min sak att bedöma. Får jag frågar varför du undrar varför just jag skriver och inte att alla andra gör det? ;)

Budalv - Ej medlem längre2009-02-18 01:28
Antal inlägg: 2199

homeopatrik:

Ja, ibland blir jag som djurägare förfärad över hur lätt föräldrar kommer undan och hur de resonerar. De tycker det är okej att barnen häller i sig sprit och drar på sig sjukdomar när de är "myndiga". Sanningen är nog att de inte bryr sig egentligen och inte törs säga ifrån eller bara är lata och tycker det är skönt att vara befriade från ansvar.
Ibland börjar det redan i späd ålder "så länge barnet bor under mitt tak" brukar det låta. Vad har det med något att göra?

Och hur slarvigt de räknar ut foderstater sedan. Nej just det. De räknar ju inte ens.

Nattravn - Ej medlem längre2009-02-18 01:28
Antal inlägg: 9141

krutmarie: Jag är inte säker på att jag tolkar din fråga rätt, men det verkar som du undrar varför jag riktade min specifika fråga mot just dig, har jag rätt? Anledningen var/är att du var/är den enda som svarat TS direkt såhär i efterhand när han inte längre är medlem. Jag blev lite konfunderad över detta. Tänkte om du hade vetskap om att han återuppstått under annat alias, eller liknande, och därav läste vad som sades till honom.

homeopatrik - Ej medlem längre2009-02-18 01:34
Antal inlägg: 638

Jag tror att fenomenet är ett bevis på den fjärde dimensionen och lättjan i fortplantningsprocessen.

krutmarie2009-02-18 01:48

Nattravn, nej hag har ingen aning om vem han/hon är eller rättare sagt det står väl det gamla nicket, men jag vet inget om den här personen. Hela TS´s inledningsfråga är ett enda stort skämt tror jag. Nån som tidigare startat en idiottråd, blivit avstängd och sen startar en ny idiottråd. Kan inte tänka mig att det finns nån gammal människa med en 53-årig son som äter kattmat på rentvättat fat. Inte ens på ett skitigt faktiskt. Det är vad jag tror rena GOJAN från början till slut. Kunde bara inte låta bli att svara av nån anledning ;)

krutmarie2009-02-18 01:49

Är det nån som vet hur man kan få skriva här utan att vara medlem? Måste man inte ha startar ett nytt medlemsskap i så fall och varför funkar det då att skriva under sitt gamla? Det kanske nån spelvärd kan svara på om ingen annan vet.

homeopatrik - Ej medlem längre2009-02-18 03:16
Antal inlägg: 638

Jag tror att fenomenet är ett bevis på den fjärde dimensionen och lättjan i fortplantningsprocessen.

Ässät2009-02-18 09:08
Antal inlägg: 4824

Men Krutmarie vad menar du? När man inte e medlem längre så e ju inläggen från människan kvar bara att de står just Ej medlem längre.. de kommer ju efteråt ;)..

krutmarie2009-02-18 10:37

Hej Ässät, är det alltså så att den som startade tråden igår var medlem då den startades men sen inte längre är medlem? Det har jag faktiskt inte förstått. Trodde att även den som inte är medlem hade möjlighet att skriva här. Då var det hela ett stor misstag från min sida och då var det väl därför som Nattravn frågade mig varför jag riktade ett svar direkt till TS. Jaja, man lär sig nåt nytt varje dag.

Hoppas allt är bra med dig Ässät.

Kram

Ässät2009-02-18 10:39
Antal inlägg: 4824

Du har fattat alldeles rätt ;) om du kollar upp EssQ:s inlägg så ser du att ja inte e medlem där längre men att mina inlägg e kvar :D

Jodå de e allt bra me mig..så gott de nu går :) Man får inte deppa ihop vet du. Hur e de me dig själv?

Kram kram

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?