Spelrum
| Giraffen | 9 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 973 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-30 08:39 | |
![]() | Hehe | |
| OneW | 2008-05-30 10:23 | |
![]() | E Solu Tanckar? ;-) | |
| emmylicious | 2008-05-30 10:33 | |
![]() | "de är ju tyvärr så att är man yngre har man iga rättigheter här, är man över 30 kan man bete sig hur som helst, till o med gå till personangrepp utan att de blir avstängda" skrevs precis i en annan tråd, och vad jag förstått så är det det den här tråden handlar om. jag förstår inte riktigt vad du baserar den tanken på, för jag har då inga problem att uttrycka mig som jag vill här på forumet trots att vi är lika gamla, men så håller jag mig också till ämnena och undviker att gå till personangrepp och försöker använda mer generella uttryck. tycker heller inte att de äldre har några andra rättigheter än oss yngre, utan ajg tycker att forumvärdarna sköter allt jättebra. sen finns det ju alltid delade meningar om vad man klassar som personangrepp. en del ligger lite mer gömda i texten, andra framgår klart och tydligt.. alltid svårt att dra såna gränser. | |
| emmylicious | 2008-05-30 10:47 | |
![]() | Snälla forumadmin, ta bort inlägget ovanför och detta! :P Blev ju fel tråd ändå... | |
| Miljöbil - Ej medlem längre | 2008-05-30 11:11 | |
![]() | Snälla forumadmin, ta bort användaren ovanför. Blir bara fel hela tiden. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-30 11:12 | |
![]() | En tråd om hur surt det är att bara vissa svarar hela tiden.. ja ack o ve. | |
| _Candid - Ej medlem längre | 2008-05-30 11:18 | |
![]() | Det var meningen att jag skulle ha höjt min tolerans-nivå sedan igår, men detta är tröttsamt. Miljöbil, du ger verkligen exempel på inlägg som varken faller under kategorin humor, kamratligt småprat eller att tillföra något till diskussionen, när det är sådana inlägg man tvingas läsa som ni kanske syftar på när samma person svarar "hela tiden" så håller jag med! | |