Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 987 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Helena79 | 2008-05-30 10:36 | |
![]() | Metalnymf, kan du inte slänga in skorpionen också? :) | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-05-30 10:37 | |
![]() | Stenbock Latinskt namn: Capricorn Styrande planet: Saturnus Färger: Mörkgrönt, brunt och grått Element: Jord Positiva egenskaper: * Sinne för ekonomi * Diciplinerad och ambitiös * Familjekär och håller hårt på trygghet och tradition * Objektiv vid behov * Ansvarsfull, tålmodig och beslutsam * Metodisk och nogrann Negativa egenskaper: * Envis och kantig * Överdrivet försiktig * Konservativ, stel och blir lätt tråkig * Pessimistisk, sur och kan ofta visa tendenser till att känslokyla * Blir lätt fixerad vid pengar, makt och status * Tenderar till att ibland bli gnidig och missunnsam Går bäst ihop med: Väduren, oxen, jungfrun och skorpionen Går sämst ihop med: Skytten, kräftan, tvillingarna och lejonet | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-05-30 10:38 | |
![]() | Skorpion Latinskt namn: Scorpio Styrande planet: Pluto (tidigare Mars) Färger: Mörkrött, purpur Element: Vatten Positiva egenskaper: * Flitig och beslutsam * Intensiv och kraftfull * Intelligent, intiutiv och analytisk när det gäller att lösa problem * Charmig och elegant * Mycket passionerad, sexig och ofta mystisk och tilldragande Negativa egenskaper: * Svartsjuk och vill gärna ha full kontroll över partnern * Inåtvänd och hemlighetsfull i överkant ibland * Misstänksam, överdriven och tvångsmässig * Tar ofta livet på allt för blodigt allvar -farlig att kritisera eller driva med * Tenderar att kunna bli grym, hämndgirig och bitter Går bäst ihop med: Kräftan, stenbocken och fiskarna Går sämst ihop med: Skorpionen, vattumannen, jungfrun och väduren | |
| dotter | 2008-05-30 10:38 | |
![]() | Kul att läsa. det roliga är att jag levt med en stenbock i 20 år utan problem. Men annars stämmer skytten bra på mej som människa... | |
| dotter | 2008-05-30 10:38 | |
![]() | Oj jag såg nu bäst i hop med .. | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-05-30 10:39 | |
![]() | Egentligen är det ju bara gissningar, men Vattuman stämmer väldigt bra med mig :p | |
| OneW | 2008-05-30 10:39 | |
![]() | tror inte heller på horoskop! Men vi är otroligt lika! Tror du det skulle bli Krock eller kompis ;-) ??? | |
| dotter | 2008-05-30 10:39 | |
![]() | Ja jag måste nog studera stjärntecknen mera intressant | |
| Teppy | 2008-05-30 10:40 | |
![]() | Oj, jag är ju verkligen Stenbock. Dock ä rjag väl inte direkt försiktig av mig.. men annars stämde det bra. | |
| jag_lovar - Ej medlem längre | 2008-05-30 10:41 | |
![]() | men herregud ge er, ja hade kunat ta tex lejonets stjärntecken o skriva att de va skorpionens o ni hade snällt suttit och nickat o sakt o ja de där stämmer så bra på mig. | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-05-30 10:41 | |
![]() | OneW, antar att du snackar om mig... (eftersom universum svävar runt mig hahahaha) Av erfarenheter passar jag väldigt bra ihop med folk som är lika mig för då har jag någon som kan sätta mig på plats när det behövs. Är det en person som är lite "svagare" kan jag lätt bli bossig... | |
| Helena79 | 2008-05-30 10:42 | |
![]() | Nja, skorpionen stämmer inte så där värst mycket.. Men jag ligger precis mellan skorpionen och skytten.. I vissa horiskop är jag skorpion o i vissa skytt.. Hur kan det vara så??? | |
| OneW | 2008-05-30 10:44 | |
![]() | japp det var dig jag menade Metalnymf! Misstänkte att det var så, samma lika här. Herreje nästan lite spooky för samma svar skulle jag svarat. Samma musiksmak dessutom! Kellys nästa? | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-05-30 10:47 | |
![]() | OneW, hihi jaaa det blidde lite skumt. Men å andra sidan måste ju några vara väldigt lika någonstanns. Yes, eller så hänger du med till Rockbaren ikväll. ;) | |
| OneW | 2008-05-30 10:53 | |
![]() | kan du haja! Vi har kontor i Göteborg med så jag lovar att komma ner! Är inte en Park Lane brud direkt ;-) Fan, stenboken är ekonomiskt sinnad???? Den genen fattas hos mig! | |
| Metalnymf - Ej medlem längre | 2008-05-30 10:58 | |
![]() | Park Lane? Huaaa mig... aldrig i livet att jag skulle sätta min fot där. Men du är så välkommen så. Hihi Nej nu är det dags för den lilla systerns student. Lycka till med era analyser ;-) | |
| Teppy | 2008-05-30 11:02 | |
![]() | jag som är en Park Lane brud nä rjag är i Gbg ;) | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-30 11:05 | |
![]() | Hmm hur nog är det att veta vem folk är på en site? | |
| dotter | 2008-05-30 11:15 | |
![]() | Upp till var och en att svara trashone. Jag själv tycker att det kan vara kul att höra hur man är som person. Vi är helt enkelt olika. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-30 11:16 | |
![]() | Sant, jag får skylla mig själv som läst igenom tråden och gluttat in. | |