Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 18 912 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| sjutusan | 2008-06-02 07:37 | |
![]() | Min granntant är typ 90 år, kommer in två gånger om dagen och frågar efter "Birgitta". Då kan hon mena, mej, min mamma eller nån som bodde där för 40 år sen. ALLA går under benämningen Birgitta. Det måste ju förenkla livet väldigt för henne... men inte för mej. Sedan kryper folk in genom överskåpen i köket till henne och stjäl hennes lakan och våffeljärn. Ibland smyger dom tillbaka och ställer in sakerna igen, men i fel skåp. Suck. Dementa vardagsintriger. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-09 17:58 | |
![]() | Hehe eldade just lite bös. Vips så galopperade grannarna till staketet, med vidöppna ögon. De blev väl lite lugnare då de såg att jag eldade i vår megagrill, med vattenslangen bredvid.. Rätt skönt ändå med grannar, det kunde ju varit en oplanerad eld. | |
| MellanMannen | 2008-06-09 18:04 | |
![]() | Jag har en tant som är 137cm ren ondska i min trappuppgång. Gjorde misstaget en gång boka tvättpasset innan henne...never ever again... | |
| Nasty Nimrod | 2008-06-09 18:16 | |
![]() | 137 cm? Är hon svensk? | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2008-06-09 20:09 | |
![]() | När jag var runt tio så hade vi en granne som hette Törebratt (förnamn oviktigt). Varje gång vi badade i badkaret kom han springande och gastade att vi var rasister som hatade hans thailändska fru och därför väsnades så eländigt. Hämnden blev allt från glass i brevlådan till kinapuffar i trappuppgången. | |
| zmiley | 2008-06-09 20:11 | |
![]() | Men trash....!! du får inte elda bös när jag har tvätt ute. | |
| smörbit | 2008-06-09 20:16 | |
![]() | ????????????????????????? ??????? vad sysslar ni med | |
| sjutusan | 2008-06-09 22:20 | |
![]() | oooops, detta är inte tråden för flera likadana tecken i rad, smörbiten min, förtälj oss istället historien om dej och granntantens storblommiga megaunderbyxor!! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-06-09 22:24 | |
![]() | zmiley: Vad, grannarna älskar mig varenda gång ;) | |