Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 041 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ojjojj | 2008-09-15 19:45 | |
![]() | Lilla Karolina är en morgon ensam hemma och bestämmer sig för att klä sig själv. För att inte bli överraskad låser hon dörren. I samma ögonblick kommer Göran, lekkamraten, och tar i dörren. "Hej Göran," ropar hon. "Du kan inte komma in nu för jag står i bara nattlinnet, och min mamma har sagt att småflickor inte ska visa sig för småpojkar i bara nattlinnet." "Men jag vill komma in." Plötsligt höra en glad röst: "Nu kan du komma in, för jag har tagit av mig nattlinnet." | |
| strataeast - Ej medlem längre | 2008-09-15 19:53 | |
![]() | "Did you hear about the chinese Godfather? He made them an offer they couldn't understand" | |
| dudeniro - Ej medlem längre | 2008-09-15 19:59 | |
![]() | En av mina favoriter Varför får inte jag dricka gin när Jesus Christ super Star? Ungefär lika tokrolig är -Vad tycker du om den där traditionen att sätta ut gröt åt tomten? -Va...? Du menar väl på tomten? | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-09-15 20:00 | |
![]() | vad är det som är svart och står med 1 i öknen ? en enbent N**** vad är det som är svart och står med 2 i öknen ? Två enbenta N***** vad är det som är svart och står med 3 i öknen ? En Flygel | |